Menestys syntyy asiakaskokemuksesta 19.5.2022
Hyvä asiakaskokemus muodostaa menestyvän liiketoiminnan perustan. Strategisena valintana sekä oikein johdettuna ja toteutettuna se tarjoaa erinomaisen keinon erottua kilpailijoista ja kasvaa kannattavasti.
Menestys syntyy asiakaskokemuksesta on asiakaskokemuksen johtamiseen ja sen ilmiöihin keskittynyt tapahtuma yritysten asiakaskokemuksesta vastaaville, johdolle, hallituksille ja omistajille.
Tapahtuman punaisena lankana toimii Alma Talentin keväällä 2021 julkaisema, välittömästi suosioon noussut Menestys syntyy asiakaskokemuksesta - B2B-johtajan opas -kirja. Viisi kirjan kirjoittanutta liiketoiminnan johtajanaista Liisa Holma, Kirsti Laasio, Minna Ruusuvuori, Salla Seppä ja Riikka Tanner, avaavat tapahtumassa yhdessä huippupuhujien kera asiakaskokemuksen johtamisen tärkeimmät osa-alueet.
Konferenssi on merkittävin kokonaisvaltaiseen asiakaskokemuksen johtamiseen keskittynyt tapahtuma Suomessa, joka ensimmäistä kertaa kokoaa alan kovimmat ammattilaiset yhteen.
Vuoden 2022 teemana on Timanttisen asiakaskokemuksen johtaminen, joka konkretisoidaan käytännön toiminnaksi case-esimerkein. Tarkastelemme tapahtumassa asiakaskokemuksen johtamista timanttisena kokonaisuutena, joka tuottaa konkreettisia liiketoimintahyötyjä.
Käymme päivän aikana läpi timanttisen asiakaskokemuksen johtamista kolmen käytännön koon kautta:
1. Kestävä kasvu
Suuntaamme katseet asiakaskeskeiseen arvontuottoon pitkäaikaisesti sitoutuneen ja kannattavan asiakkuuden tuoman kassavirran merkeissä.
2. Kilpailuetu ja -kyky
Mitkä ovat ne asiakaskokemukseen liittyvät kyvykkyydet, joilla kilpailuetua markkinassa pyritään rakentamaan?
3. Kannattavuus
Kuinka organisaatiossa toimitaan asiakaslähtöisesti, vältetään kannattavuussyöpöt ja rakennetaan kasvua hyvien kokemusten siivittämänä?
1 päivä, 3 konkreettista kokonaisuutta ja 7 timanttista puheenvuoroa
Päivä tarjoaa syventäviä ammatillisia puheenvuoroja, monipuolisia case-tarinoita ja loistavat keynote-puhujat. Erinomaisen sisällön lisäksi jokainen osallistuja saa Menestys syntyy asiakaskokemuksesta - B2B-johtajan opas -kirjan.
Puhujina tapahtumassa:
- Anni Ronkainen, Executive Vice President, Chief Digital Officer, Kesko Oyj
Puheenvuoron teemana datalla johdettu asiakaskokemus
-
Mika Hyötyläinen, Vice President, Marketing Communications, Data & Digital, Marketing and Services, Neste Oyj
Puheenvuoron teemana visiosta käytäntöön - muutoksen johtaminen
- Kati Pallasaho, Senior Vice President, Strategy, Lindström Oy
Puheenvuoron teemana asiakaskokemus strategian kulmakivenä
-
Antti Kiukas, Chief Marketing & Communications Officer, Siili Solutions Oyj
Puheenvuoron teemana: Ilman asiakkaan kokemusta ei ole brändiä
-
Pia Rautakorpi, CEO, Arvova
Puheenvuoron teemana asiakasarvon johtaminen
-
Hermanni Hyytiälä, CDO, Aiwo Digital Oy
Puheenvuoron teemana häiriökysyntä - yrityslähtöisten prosessien kallis hinta
Tapahtuma järjestetään samanaikaisesti asiakaspalvelun ja -kokemuksen ammattilaisille sekä Contact Center- ja Service Desk -toimintojen kehittäjille suunnatun Yhteys-tapahtuman kanssa ja tapahtumiin on mahdollista saada combo-lippuja!
Yhteys-asiakaspalvelukonferenssin ohjelman näet täältä.
Puhujat
Anni Ronkainen
Executive Vice President, Chief Digital Officer
Kesko Oyj
Mika Hyötyläinen
Vice President Marketing Communications Data & Digital Marketing and Services
Neste Oyj
Kati Pallasaho
Senior Vice President Strategy
Lindström Oy
Antti Kiukas
Chief Marketing & Communications Officer
Siili Solutions Oyj
Pia Rautakorpi
CEO Founder
Arvova
Hermanni Hyytiälä
CDO
Aiwo Digital Oy
Kirjailijat
Menestys syntyy asiakaskokemuksesta
Ohjelma
19.5.2022
Osallistuminen
Tapahtuman lipunmyynti on päättynyt.