Wave Valtakunnallinen asiakaspalvelututkimus

Tyyppi: Muu digitaalinen sisältö

Kuvaus

Wave on toteuttanut asiakaspalvelukeskustutkimuksen, jonka tulokset ovat luettavissa tutkimuskoosteen muodossa (36 sivua).

Tutkimuksessa kartoitettiin seuraavia osa-alueita:

  • Asiakaspalveluyksikön taustatietoja, kuten tyyppiä, asiakaskuntaa ja sen keskeistä tehtävää.
  • Asiakaspalvelun yhteydenottoja, palveluaikaa ja kanavia
  • Asiakaspalvelun henkilöstöä
  • Päivittäistä toimintaa ja järjestelmiä
  • Parhaita käytäntöjä ja prosesseja
  • Palvelutasosopimuksia ja mittareita
  • Asiakasnäkymää
  • Asiakaspalvelun kehittämistarpeita ja tulevaisuuden suunnitelmia


Hinnoittelu

Wave-jäsenorganisaation henkilöt voivat ladata dokumentin veloituksetta. Hinta päivittyy ostoskorissa, kun olet kirjautunut sisään jäsenyrityksen domainilla. Voimassaolevat jäsenyydet voit tarkistaa täältä.

Jos et ole vielä Wave-jäsen, voit liittyä Wave-jäseneksi ja saat samalla Wave-jäsenetuna tutkimuksen maksutta organisaatiollesi muiden etujen kera. Jäsenkausi on 12 kk eteenpäin ja se on toistaiseksi voimassaoleva. Tutustu Waven asiakaspalvelun ammatillisen verkoston jäsenyyteen tarkemmin täältä

Liity mukaan Wave asiakaspalveluverkoston jäseneksi!

Wave toimii erinomaisen asiakaspalvelun puolesta. WAVE-JÄSENVERKOSTOSSA on yli 100 organisaatiota - tulkaa mukaan aktiiviseen verkostoon! Ota yhteyttä Waven liiketoimintajohtaja Timo Keinäseen puh. 040 573 7790 tai timo.keinanen(at)wakaru.fi tai osta suoraan OPPIASTA!