Asiakaspalveluviikon Topaasia-peli- Asiakaskokemus

Kesto: 0.0 pv
Valitse päivä
Kurssia ei ole tällä hetkellä aikataulutettu. Ota yhteyttä ja sovi asiakaskohtainen koulutus.

Kuvaus

Lämpimästi tervetuloa pelaamaan Topaasia-hyötypeliä Asiakaskokemuksesta!

Tässä istunnossa pelaamme Topaasia -istunnon pienryhmissä aiheella "Asiakaskokemus". 

Topaasia on hyötypeli, jonka perusajatuksena on luoda ympäristö, jossa dialogin laatu ja taso nousee, kaikki tulevat nähdyksi ja kuulluksi, muodostetaan yhteinen näkemys ja suunta sekä tarvittaessa toimenpidesuunnitelma.

Sessioon mahtuu 10 nopeinta ilmoittautujaa. Sessio toteutetaan virtuaalisesti Teams-työkalulla. 

Tilaisuus on osa Wave-jäsentoimintaa ja ASIAKASPALVALVELUVIIKON -ohjelmaa. 
 


Lue lisää: TOPAASIA.COM

Lämpimästi tervetuloa mukaan!

Tiedustelut
Laura Hassel, Wave: laura.hassel(at)wakaru.fi

Liity mukaan Wave asiakaspalveluverkoston jäseneksi!
Wave toimii erinomaisen asiakaspalvelun puolesta. WAVE-JÄSENVERKOSTOSSA on yli 100 organisaatiota - tulkaa mukaan aktiiviseen verkostoon! Ota yhteyttä Waven liiketoimintajohtaja Timo Keinäseen puh. 040 573 7790 tai timo.keinanen(at)wakaru.fi tai osta suoraan OPPIASTA!

Ohjelma

Klo 9–10

Peruutusehdot

Ilmoittautuminen on sitova. Mikäli ilmoittautuja ei pääse kurssille, voi hänen sijastaan tulla toinen henkilö. Mikäli ilmoittautumisen peruutus tehdään vähemmän kuin 14 päivää ennen kurssin alkua, veloitamme toimisto- ja varauskuluina 50% kurssimaksusta. Mikäli ilmoittautunut jää saapumatta kurssille ilman peruutusilmoitusta, veloitamme koko osallistumismaksun. Kurssimateriaalin toimittamisesta oppilaalle peruuntumistapauksessa veloitamme lisäksi 100 EUR. Peruutusmaksut veloitetaan myös sairastapauksissa.

Järjestäjä
Timo Keinänen
-
Wakaru Oy
Teams