Asiakaspalvelun arviointilomakkeen kehittäminen

Tarjouspyyntö asiakaskohtaisesta toteutuksesta

Kuvaus

Tervetuloa Wave Akatemian valmennukseen kehittämään asiakaspalvelun arviointilomaketta!

Käytetäänkö teidän organisaatiossa arviointilomakkeita asiakaspalvelutyön kehittämiseen? Mitä lomakkeella arvioidaan? Ovatko arviointikysymykset ja osa-alueet sellaisia, että ne ohjaavat tavoitteiden saavuttamiseen? Mitkä arviointikysymykset ohjaavat tehokkaaseen käsittelyaikaan? Lisämyyntiin? Asiakastyytyväisyyteen? First call resolutioniin?

Jos et täysin tiedä tai olet huomannut, että ette saavuta tavoitteitanne arviointityöstä huolimatta, niin nyt kannattaa osallistua kurssillemme!

Käsittelemme asiakaspalvelun arviointilomakkeen kehittämistä yhdessä ryhmässä ja pystymme silti läpikäymään yleisimmät haasteet heikon arviointilomakkeen kehittämiseksi. Valmennus poistaa kuilun tekemisen tavoitteiden ja luvullisten tavoitteiden väliltä.

Valmennuksen aikataulu

Kesto on 3 tuntia, klo 9-12.

Valmentajat

Ville Mikkonen on myynnin sekä asiakaspalvelualan ammattilainen. Hän on toiminut contact center alalla jo yli 17 vuotta, aina asiakaspalvelijasta johtoryhmään saakka. Viimeiset kolme vuotta Ville on toiminut yrittäjänä sekä toimitusjohtajana QualityDeskin parissa.

Sakari Taitosella on 15 vuoden kokemus contact center alalta. Hän omaa vahvan kokemuksen tulosten analysoinnista sekä muutosten viemisestä organisaatioon. Erikoistunut myyntitiimien johtamiseen ja valmentamiseen.

Hinta

290 €+alv/osallistuja, Wave-jäsenille 250 € - jäsenhinta päivittyy ostoskorissa, kun olet kirjautunut työsähköpostilla Oppiaan. Tarkista voimassaolevat jäsenyydet TÄSTÄ.

Haluatko asiakaskohtaisen valmennuksen? 

Jos haluat spesifisti pureutumaan organisaatiosi arviointilomakkeen haasteisiin, varaa yrityskohtainen toteutus hintaan 1 590€ + alv, Wave-jäsenyrityksille 1 290 €. Ota yhteyttä: TImo Keinänen, timo.keinanen(at)wakaru.fi tai 040 573 7790.

Wave Akatemia - kohti erinomaisuutta

WAVE AKATEMIA tarjoaa tasokkaita ja monipuolisia niin asiakaspalvelutoiminnan kuin asiakaskokemuksen kehittämiseen liittyviä valmennuksia. Kaikki Akatemian valmentajat ovat ansioituneita ja kokeneita toimialan ehdottomia huippuosaajia. Akatemian tarjonnasta voit valita joko yksittäisiä teemoja tai ottaa vaikka kaikki osiot oman asiakaspalvelutoiminnan kehittämisen tueksi. KATSO WAVE AKATEMIAN TARJONTA ASIAKASPALVELUN KEHITTÄMISEKSI TÄSTÄ!

Liity mukaan Wave asiakaspalveluverkoston jäseneksi!

WAVE on asiakaspalvelun ammatillinen verkosto. Waven yli 100 jäsenorganisaatiota yhdistää halu kehittää asiakaspalvelua. Wave tarjoaa asiakaspalvelun kehittämisen tueksi aktiivisen ja asiantuntevan verkoston, kilpailuja (mm. Vuoden Service Desk ja Contact Center), koulutuksia, yritysvierailuja sekä ammattilaistapahtumia. Ota yhteyttä Waven liiketoimintajohtaja Timo Keinäseen puh. 040 573 7790 tai timo.keinanen(at)wakaru.fi tai osta suoraan OPPIASTA!

Peruutusehdot

Ilmoittautuminen on sitova. Mikäli ilmoittautuja ei pääse kurssille, voi hänen sijastaan tulla toinen henkilö. Mikäli ilmoittautumisen peruutus tehdään vähemmän kuin 14 päivää ennen kurssin alkua, veloitamme toimisto- ja varauskuluina 50% kurssimaksusta. Mikäli ilmoittautunut jää saapumatta kurssille ilman peruutusilmoitusta, veloitamme koko osallistumismaksun. Kurssimateriaalin toimittamisesta oppilaalle peruuntumistapauksessa veloitamme lisäksi 100 EUR. Peruutusmaksut veloitetaan myös sairastapauksissa.

Järjestäjä