Lean-Agile: back to basics - asiakaskeskeisyys, ihmisen kunnioitus ja jatkuva oppiminen

Tarjouspyyntö asiakaskohtaisesta toteutuksesta

Kuvaus

Asiakaskeskeisyys, ihmisen kunnioitus ja jatkuva oppiminen

Mitä nopeammin maailma ympärillä muuttuu, sitä tärkeämpää on kyky reagoida muutoksiin nopeasti, mutta järjestelmällisesti. Kun organisaatiot sisäistävät ketteryyden periaatteet ja käytännöt, ne reagoivat nopeammin yllättäviin tilanteisiin. 

Mutta miksi yrityksen tulee uudistua? Miksi uudistumisen tulisi olla jatkuvaa? Mikä on oikea uudistumistahti? Miksi ihmiseen kannattaa panostaa? Miksi jokaisen yksilön ja koko organisaation kannattaa olla asiakaskeskeinen? Miten uudistumisen pystyy juurruttamaan organisaatioon ja sen rakenteisiin? Miten pitkä prosessi se on? Miten organisaatiossa jo oleva osaaminen ja kokemus yhdistetään uusiin ajatuksiin ja näkökulmiin sekä uusien osaajien kokemuksiin? Miten saamme koko organisaation ottamaan johtajuutta ja kehittämään työtä ja toimintaa arjessa? Mikä on johdon rooli? Millaista johtajuutta uudistumisessa tarvitaan?

Näihin yllä oleviin kysymyksiin vastaukset eivät ole mekaanisia. Vastaukset eivät ole työkaluja. Vastaukset eivät ole sloganeita. Vastaukset ovat periaatteessa yksinkertaisia: ne pitää vain monesta vastauksesta valita juuri itselleen ja organisaatioonsa sopiviksi. Ja mikä haastavinta: valmiita malleja ja rakenteita työkaluineen ei ole olemassa ja siksi kopiointi ei ole ratkaisu.

Lean- ja agile- viitekehys auttaa luomaan yritykselle juuri sen rakenteen ja kulttuurin, jossa sujuva standardi työ, oleelliset arvoa tuottavat prosessit ja käytänteet ja jossa jatkuvasti opitaan sekä kehitytään ihmisinä sekä ammattilaisina lopputuloksena tyytyväiset asiakkaat sekä psykologinen turvallisuus. 

Siihen on syynsä, että eräs herra nimeltä Taiichi Ohno on sanonut näin:

The Toyota style is not to create results by working hard. It is a system that says there is no limit to people’s creativity. People don’t go to Toyota to ‘work’ they go there to ‘think’.


Koulutuksen sisältö:

  1. Asiakaskeskeisyys
  2. Arvot ja perusperiaatteet 
  3. Jatkuvan oppimisen rakenteet ja kulttuuri 

 

Kenelle koulutus sopii:

Koulutus sopii kaikille, jotka ovat kiinnostuneita mihin lean-agile-ajattelumalli perustuu ja mitkä teemat ja periaatteet löytyvät sen ytimestä.

Koulutuksen tavoitteena on saada osallistujat kehittämään omaa ajatteluaan selkeäksi ja niin vahvaksi, että sen perustalle pystyy rakentamaan omaan organisaatioon uutta, jatkuvasti oppivaa kulttuuria, joka pyrkii mahdollistamaan jatkuvan arvontuoton asiakkaille tavalla, jossa ihmiset voivat hyvin ja kasvavat niin ihmisinä kuin ammattilaisina. Koulutuksen jälkeen osallistujilla on käytössään ajattelun työkalut sekä selvä kuva siitä, miten lean-agile- kulttuuri ja tapa toimia/ajatella voidaan luoda ja mitkä voisivat olla selkeät seuraavat stepit kohti tehokasta ja turvallista ympäristöä, jossa työntekijät ovat tyytyväisiä ja asiakkaat haluavat valita yrityksen tuotteet ja/tai palvelut yhä uudestaan.

Koulutus sopii sekä yritysten että julkishallinnon henkilöille.

 

Kouluttajamme: 

Kaikki kouluttajamme ovat kokeneita ketteryyden asiantuntijoita, jotka ovat saaneet erinomaista palautetta opetustaidoistaan sekä asiantuntevuudestaan. Kouluttajamme ovat keränneet vuosien käytännön kokemuksen erilaisista projekteista, rooleista sekä ketteristä tiimeistä ja organisaatioista. Olemme kouluttaneet satoja ihmisiä sekä tiimejä ketteriin menetelmiin ja koulutustemme osallistujat ovat kokeneet saaneensa konkreettisia hyötyjä ketteriin toteutuksiinsa. Tutustu kouluttajiimme tarkemmin tästä.

 

Loihde Advisory - keitä olemme?

Luomme digitaalisen aikakauden menestystarinoita. Yhdistämme datan, pilviteknologian, ketterät toimintamallit ja kokemuksen asiakkaidemme liiketoiminnan kasvuvoimaksi. Tutkimuksemme mukaan asiakkaamme arvostavat erityisesti ratkaisukeskeisyyttämme, kykyämme kuunnella ja ymmärtää heidän tarpeitaan sekä taitoamme tarjota palveluita esitettyyn ongelmaan. 

Asiakkaidemme mukaan he ovat valmiita suosittelemaan meitä muun muassa ketterille muutosmatkoille, digitaalisen liiketoiminnan konseptointiin, dataan ja analytiikkaan sekä sisällönhallintaan - toisin sanoen kaikille alueille, joilla tarjoamme palveluita.

Tutustu meihin ja palveluihimme osoitteessa www.loihdeadvisory.fi

Ohjelma

Early Bird -hinnoittelu poistuu käytöstä 3 viikkoa ennen kurssin alkua. Jos yrityksestänne löytyy useampi kiinnostunut osallistumaan kurssille, niin järjestämme kursseja myös asiakaskohtaisina toteutuksina. Tässä tapauksessa ota rohkeasti yhteyttä oppia.fi:n kautta, niin katsotaan kurssille teille parhaiten sopiva ajankohta. 
 

Peruutusehdot

Ilmoittautuminen on sitova. Mikäli ilmoittautuja ei pääse kurssille, voi hänen sijastaan tulla toinen henkilö. Mikäli ilmoittautumisen peruutus tehdään vähemmän kuin 14 päivää ennen kurssin alkua, veloitamme toimisto- ja varauskuluina 50% kurssimaksusta. Mikäli ilmoittautunut jää saapumatta kurssille ilman peruutusilmoitusta, veloitamme koko osallistumismaksun. Kurssimateriaalin toimittamisesta oppilaalle peruuntumistapauksessa veloitamme lisäksi 100 EUR. Peruutusmaksut veloitetaan myös sairastapauksissa.

Järjestäjä