Asiakaspalvelun lähijohtajan koulutusohjelma (8 kk)

Tarjouspyyntö asiakaskohtaisesta toteutuksesta

Kuvaus

Asiakaspalvelun lähijohtajan koulutusohjelmassa (8 kk) syvennyt lähijohtamiseen kokonaisvaltaisesti - Opi välittävä, valmentava ja systeeminen ote asiakaspalvelun lähijohtamisessa!

Tämä on henkilökohtainen valmennus- ja coaching-ohjelma sinulle, joka haluat tekemisen perustuvan parhaimpiin käytäntöihin ja uudistaviin kokeiluihin!

Kyseessä on ainutlaatuinen, people business -tarpeisiin suunniteltu, asiakaspalvelun parhaita käytäntöjä, systeemiajattelua, liideritaitojaja kompetensseja harjoittava henkilökohtainen valmennusohjelma. Opit ajattelemaan systeemisesti ja johtamaan asiakaspalvelun palvelutuotantoa. Kehityt vuorovaikutustaidoissa, hiot valmennustekniikkaa ja opit valmentamaan tiimiäsi onnistumaan. Saat työkaluja muutoksen ja oppimisen johtamiseen, kehityt valmentavana esihenkilönä.

Kohderyhmä

Asiakaspalvelun lähivalmentajat, team leaderit ja esihenkilöt tai esihenkilöiksi haluavat

Toteutus

  • 8 kk kestävä prosessi
  • 7 valmennusaamupäivää (etänä)
  • Yhteinen lopetustilaisuus (läsnä/etänä)
  • Teemojen alustukset, vertaiskeskustelut, verkkoläksyt, työssä harjoittelu, reflektointi ja valmennushetket oman koutsin kanssa
  • Oman oppimisen johtaminen ja pienten muutosten vienti arjen työhön
  • Valmennuksen vaikuttavuuden mittaaminen

Aloitus ja tapaamispäivät

  • 8:30–12:30

Hyödyt

  • Itsetuntemuksesi lisääntyy, tunnistat vahvuutesi esihenkilönä
  • Johdat paremmin, opit ja kartalla asiakaspalvelujohtamisen parhaista käytännöistä
  • Valmennuksen menetelmillä ja työkaluilla autat tiimisi tuloksiin
  • Ymmärrät asiakaspalvelun systeemisyyttä ja osaat vaikuttaa tärkeisiin sidosryhmiin
  • Kasvat esihenkilönä, kehityt etäjohtamisessa ja oppimisen johtamisessa.
  • Sertifioidut Asiakaspalvelun lähijohtajaksi ja voit osoittaa osaamistasi sertifikaatilla.
     

 

Valmennusohjelmakokonaisuus

Valmentaja

Elina Soukola on oppimisen ja asiakaspalvelujohtamisen valmentaja, AmO, KTM, sertifioitu Coach, COPC 6σ green belt ja Wave Vuoden asiakaspalvelu -kilpailun pääarvioija.

Elina on palvelukeskusosaamisen koulutuksen kehittämisen pioneeri Suomessa, yhteys - ja palvelukeskusjohtamisen erikoistumisopintojen sekä Asiakaspalvelun kompetenssi -toiminnan itsearviointikonseptin arkkitehti.

Wave Akatemia

Wave Akatemia tarjoaa tasokkaita ja monipuolisia niin asiakaspalvelutoiminnan kuin asiakaskokemuksen kehittämiseen liittyviä valmennuksia. Kaikki Akatemian valmentajat ovat ansioituneita ja kokeneita toimialan ehdottomia huippuosaajia. Akatemian tarjonnasta voit valita joko yksittäisiä teemoja tai ottaa vaikka kaikki osiot oman asiakaspalvelutoiminnan kehittämisen tueksi. Katso Wave Akatemian tarjonta asiakaspalvelun kehittämiseksi tästä!

Liity mukaan Wave asiakaspalveluverkoston jäseneksi!

Wave on asiakaspalvelun ammatillinen verkosto. Waven yli 100 jäsenorganisaatiota yhdistää halu kehittää asiakaspalvelua. Wave tarjoaa asiakaspalvelun kehittämisen tueksi aktiivisen ja asiantuntevan verkoston, kilpailuja (mm. Vuoden Service Desk ja Vuoden asiakaspalvelu), koulutuksia, yritysvierailuja sekä ammattilaistapahtumia. Ota yhteyttä Waven liiketoimintajohtaja Johanna Rakemaahan johanna.rakemaa(at)wakaru.fi tai osta suoraan Oppiasta!

 

Peruutusehdot

Ilmoittautuminen on sitova. Mikäli ilmoittautuja ei pääse kurssille, voi hänen sijastaan tulla toinen henkilö. Mikäli ilmoittautumisen peruutus tehdään vähemmän kuin 14 päivää ennen kurssin alkua, veloitamme toimisto- ja varauskuluina 50% kurssimaksusta. Mikäli ilmoittautunut jää saapumatta kurssille ilman peruutusilmoitusta, veloitamme koko osallistumismaksun. Kurssimateriaalin toimittamisesta oppilaalle peruuntumistapauksessa veloitamme lisäksi 100 EUR. Peruutusmaksut veloitetaan myös sairastapauksissa.

Järjestäjä