Sujuva kirjallinen asiakaspalvelu ja reklamaatioihin vastaaminen

Kesto: 0.5 pv
Valitse päivä
Kurssia ei ole tällä hetkellä aikataulutettu. Ota yhteyttä ja sovi asiakaskohtainen koulutus.

Kuvaus

Sujuva kirjallinen asiakaspalvelu ja reklamaatioihin vastaaminen -valmennuksessa opit vastaamaan asiakkaille selkeästi, ystävällisesti ja ammattimaisesti – myös haastavissa tilanteissa. Valmennuksessa perehdyt erilaisiin asiakastyyleihin ja siihen, miten voit rakentaa luottamusta kirjallisessa viestinnässä. Opit käytännön harjoitusten kautta, kuinka vahvistat asiakkaan tyytyväisyyttä, vaikka lähtötilanne olisi vaikea. Lisäksi saat keinoja käsitellä negatiivista palautetta rakentavasti, jotta oma työhyvinvointisi säilyy hyvänä.

Valmennuksen hyödyt

  • Opit vastaamaan asiakkaan reklamaatioihin tavalla, joka vahvistaa asiakassuhdetta.
  • Kehität taitoasi tunnistaa erilaisia asiakasprofiileja ja sovittaa viestisi heidän tyyleihinsä.
  • Saat työkaluja vaikeiden tilanteiden hallintaan kirjallisessa asiakaspalvelussa.
  • Ymmärrät, miten käsitellä ikävää palautetta ammattimaisesti ja nopeuttaa siitä palautumista.

Kohderyhmä

Valmennus sopii kaikille kirjallista asiakaspalvelua tekeville henkilöille, jotka haluavat kehittää taitojaan asiakasviestinnässä ja reklamaatioiden käsittelyssä. Sopii erityisesti asiakaspalvelijoille, reklamaatiokäsittelijöille sekä muille asiakaspalautteeseen vastaaville.

Sisältö

  • Asiakkaan vuorovaikutustyylien tunnistaminen ja hyödyntäminen
  • Luottamuksen rakentaminen asiakkaaseen kirjallisesti
  • Asiakaslähtöinen ja ammattimainen vastaustyyli
  • Miten jättää hyvä vaikutelma reklamaatiotilanteissa
  • Negatiivisen palautteen käsittely ja siitä yli pääseminen
  • Käytännön harjoituksia ja konkreettisia esimerkkejä

 

Ohjelma

PäivämääräAloitusaikaPäättymisaika
24.4.20259.0012.00

Peruutusehdot

Ilmoittautuminen on sitova. Mikäli ilmoittautuja ei pääse kurssille, voi hänen sijastaan tulla toinen henkilö. Mikäli ilmoittautumisen peruutus tehdään vähemmän kuin 14 päivää ennen kurssin alkua, veloitamme toimisto- ja varauskuluina 50% kurssimaksusta. Mikäli ilmoittautunut jää saapumatta kurssille ilman peruutusilmoitusta, veloitamme koko osallistumismaksun. Kurssimateriaalin toimittamisesta oppilaalle peruuntumistapauksessa veloitamme lisäksi 100 EUR. Peruutusmaksut veloitetaan myös sairastapauksissa.

Asiakaskohtainen tarjouspyyntö
Järjestäjä
Online
Etävalmennus