Vakuuttava ja vaikuttava asiakaspalvelu
Kuvaus
Vakuuttava ja vaikuttava asiakaspalvelu -valmennuksessa opit konkreettisia tapoja vakuuttaa asiakkaasi sekä vahvistaa asiantuntijuuttasi asiakaskohtaamisissa. Perehdymme siihen, miten vakuuttava viestintä rakentuu ja kuinka voit vaikuttaa asiakkaan mielikuviin asiantuntijuudestasi. Saat keinoja hallita asiakkaiden odotuksia proaktiivisesti sekä viestiä lempeästi mutta jämäkästi haastavissakin tilanteissa. Lisäksi opit käytännön tekniikoita, joilla saat asiakkaan sitoutumaan sovittuihin toimenpiteisiin.
Valmennuksessa tehdään harjoituksia ja käsitellään esimerkkejä todellisista asiakaspalvelutilanteista.
Valmennuksen hyödyt
- Opit viestimään vakuuttavasti ja asiakaslähtöisesti.
- Saat käytännön työkaluja asiantuntijuutesi korostamiseen asiakastilanteissa.
- Osaat hallita asiakkaan odotuksia ja rakentaa luottamusta.
- Saat taitoja haastavien tilanteiden ja erimielisyyksien ratkaisemiseen asiakasviestinnässä.
Kohderyhmä
Valmennus sopii kaikille asiakaspalvelu- ja asiantuntijatehtävissä toimiville henkilöille, jotka haluavat kehittää viestintätaitojaan ja kykyään vakuuttaa asiakas ammattimaisesti. Valmennus soveltuu erityisesti henkilöille, jotka kohtaavat työssään vaativia asiakastilanteita.
Sisältö
- Vakuuttavien asiakaskohtaamisten perusta
- Vakuuttava asiantuntija- ja asiakasviestintä
- Mistä mielikuva asiantuntijuudesta syntyy?
- Asiantuntijuus ja palvelulupaus omassa organisaatiossa
- Vaikuttava viestintä asiakaskontakteissa
- Asiakkaan tunteiden ja odotusten ennakoiva huomiointi asiakaspalvelussa
- Asiakkaan sitouttaminen odotettuihin toimenpiteisiin
- Lempeä mutta jämäkkä viestintä haastavissa tilanteissa
- Erimielisyydet asiakkaan kanssa – miten viestiä vakuuttavasti?
- Käytännön tekniikoita ja harjoituksia vaativien tilanteiden hallintaan
Ohjelma
Päivämäärä | Aloitusaika | Päättymisaika | |
---|---|---|---|
24.9.2025 | 13.00 | 16.00 |
Peruutusehdot
Ilmoittautuminen on sitova. Mikäli ilmoittautuja ei pääse kurssille, voi hänen sijastaan tulla toinen henkilö. Mikäli ilmoittautumisen peruutus tehdään vähemmän kuin 14 päivää ennen kurssin alkua, veloitamme toimisto- ja varauskuluina 50% kurssimaksusta. Mikäli ilmoittautunut jää saapumatta kurssille ilman peruutusilmoitusta, veloitamme koko osallistumismaksun. Kurssimateriaalin toimittamisesta oppilaalle peruuntumistapauksessa veloitamme lisäksi 100 EUR. Peruutusmaksut veloitetaan myös sairastapauksissa.

Etävalmennus