CX Masterclass 2025- Day 2: Hands-On AI Masterclasses
Kuvaus
Ota tekoäly ja tulevaisuuden asiakkuudet haltuun CX Masterclassissa!
Tiedätkö, mitä sinun pitäisi tietää tekoälystä liiketoiminnan kehittämisessä ja erityisesti asiakas- ja työntekijäkokemusten parantamisessa? Haluatko ymmärtää, miten tekoälyagentit, SEO ja GEO muuttavat asiakaskohtaamisia? Entä kuinka koneasiakkaat mullistavat liiketoimintasi?
CXPA Finland järjestää yhdessä yhteistyökumppaniensa kanssa CX Masterclass 2025 -tapahtuman 24.–26.11.2025, Scandic Marina Congress Centerissä, Helsingissä. Lisätietoja tapahtumasta: www.cxmasterclass.fi
Tervetuloa kolmen päivän intensiiviseen CX Masterclass -tapahtumaan, jossa mennään syvälle tulevaisuuden asiakkuuksien, teknologian ja asiakaskokemuksen ytimeen kansainvälisten huippuasiantuntijoiden johdolla!
CX Masterclass on ainutlaatuinen kolmen päivän tapahtumakokonaisuus, joka syventyy asiakaskokemuksen ja asiakasymmärryksen kehittämiseen sekä tekoälyn tarjoamiin uusiin mahdollisuuksiin. Ohjelma kokoaa yhteen kansainväliset CX- ja AI-asiantuntijat, alan ajankohtaisimmat näkökulmat ja käytännönläheiset työkalut, joilla viet organisaatiosi asiakaskeskeisyyden uudelle tasolle. Inspiraatiota tarjoavat keynote-puheenvuorot, interaktiiviset masterclassit ja huippubrändien käytännön case-esimerkit, joita täydentävät työpajat tekoälyä hyödyntävistä CX-ratkaisuista. Lisäksi kokonaisuuteen kuuluu kuratoituja verkostoitumis- ja yhteistyöhetkiä sekä ainutlaatuinen VIP-illalliselämys, joka tarjoaa mahdollisuuden syvälliseen ajatustenvaihtoon muiden huippuammattilaisten kanssa.
Seminaaripäiviä edeltävänä iltana kokoonnumme VIP Experience -illalliselle kuulemaan puheenvuoroja ja keskustelemaan työn tulevaisuudesta, digityövoiman johtamisesta ja oman osaamisen kehittämistarpeista tekoälyn aikakaudella.
Valmennuksen toisena päivänä käsittelemme mm. agenttipohjaista tekoälyä, AI-kaksosia, SEO:n korvaavia uusia optimointistrategioita (GEO & AIO) sekä koneasiakkaiden tuomaa liiketoimintalogiikan murrosta.
Kolmantena päivänä syvennymme konkreettisesti tekoälyyn Hands-On AI Masterclasseissa, joissa pääset soveltamaan oppimaasi tekemällä.
Puhujat
Tapahtuman lukuisat kansainväliset ja kotimaiset puhujat inspiroivat sinua tulevaisuuden asiakkuuksien ja teknologisen murroksen äärelle. Mukana ovat mm.:
-
Kieran Gilmurray on kansainvälisesti tunnettu tekoälyasiantuntija ja maailman ensimmäinen Chief Generative & Agentic AI Officer. Hän auttaa yrityksiä valjastamaan teknologian liiketoimintansa tueksi ja opastaa osallistujia agenttipohjaisen tekoälyn, SEO:n ja GEO:n käytännön soveltamiseen asiakaskohtaamisissa.
-
Don Scheibenreif on Gartnerin VP Analyst, koneasiakasajattelun kehittäjä ja kirjan "When Machines Become Customers" pääkirjoittaja. Hän avaa, miten koneasiakkaat muovaavat asiakkuuden kenttää ja mitä se edellyttää liiketoiminnalta.
-
Sirte Pihlaja on tekoälyn ja asiakaskokemuksen asiantuntija, Shiruten toimitusjohtaja ja CXPA Finlandin tiimin vetäjä. Hän tuo keskusteluihin näkemyksiä siitä, miten CX-ammattilaisen ajattelu ja osaaminen on uudistettava agenttipohjaisen tekoälyn aikakaudella.
-
Valto Loikkanen on Prifinan ja Digiolen perustajajäsen ja teknologiavisionääri, joka vetää työpajan AI-kaksosten rakentamisesta ja puhuvien tuotteiden mahdollisuuksista.
Tutustu kaikkiin puhujiin ja ohjelmaan tapahtumasivustollamme (www.cxmasterclass.fi) – lisäämme esiintyjiä edelleen, joten seuraa kanaviamme!
Kenelle valmennus sopii?
Tapahtuma on suunnattu asiakaskokemuksen ja teknologisen kehityksen parissa toimiville ammattilaisille, joilla on halu pysyä kehityksen kärjessä.
-
Yritysjohto ja liiketoimintojen kehittämisestä vastaavat
-
Liikevaihdon ja -voiton kasvattamisesta kiinnostunut yritysjohto ja avainhenkilöt
-
AI- ja datajohtajat ja –päälliköt
-
Asiakkuuskokemusten johtamisesta ja kehittämisestä vastaavat päättäjät ja tekijät
-
Asiakkuuksien kehittämisen vastuuhenkilöt
-
Kanta-asiakkuusohjelmien vetäjät ja kehityspäälliköt
-
Markkinointi- ja viestintäjohtajat sekä –päälliköt tiimeineen
-
Myyntijohtajat ja –päälliköt tiimeineen
-
Tutkimusjohtajat ja –päälliköt tiimeineen
-
Asiakaspalvelutehtävissä toimivat kehittäjät ja päälliköt
-
Palvelumuotoilun ja innovoinnin ammattilaiset
-
Henkilöstön kehittämisen vastuuhenkilöt
-
IT- ja teknologiajohtajat
Kurssi antaa sinulle valmiudet
-
Ymmärtää, miten generatiivinen ja agenttipohjainen tekoäly muokkaavat asiakaskokemuksen strategioita ja vuorovaikutusta
-
Suunnitella kokemuksia sekä ihmis- että koneasiakkaille – ja ymmärtää, miksi tämä on jo nyt kriittistä
-
Tarkastella käytännön esimerkkien ja viitekehysten avulla, miten AI-agentit, AIO (Artificial Intelligence/Agentic AI Optimisation), GEO (Generative Engine Optimisation) ja SEO (Search Engine Optimisation) integroidaan CX-kehitykseen
-
Ymmärtää, miten koneasiakkaat muuttavat ostoprosesseja ja mitä se tarkoittaa liiketoimintamallillesi
-
Arvioida organisaatiosi valmiutta AI-vetoiseen CX-transformaatioon
-
Yhteistyössä asiantuntijoiden ja kollegoiden kanssa ajatella asiakaspolkuja uudelleen AI:n ja automaation aikakaudella
-
Osallistut hands-on -työpajoihin, joissa rakennetaan tekoälykaksosia ja suunnitellaan agenttipohjaisia asiakaskohtaamisia
-
Lähdet kotiin konkreettisen toimintasuunnitelman kanssa, joka linjaa CX-strategiasi tulevaisuuden työhön ja digityövoimaan
CX Masterclassin järjestää asiakaskokemusten ammattilaisten verkosto CXPA Finland yhdessä kumppaniorganisaatioidensa kanssa. Customer Experience Professionals Association (CXPA) on kansainvälinen voittoa tavoittelematon järjestö. Suomessa sen toimintaa edustaa paikallinen yhteisö CXPA Finland (www.cxpa.fi).
Tervetuloa mukaan rakentamaan tulevaisuuden asiakaskohtaamisia
Ohjelma
| Päivämäärä | Aloitusaika | Päättymisaika | |
|---|---|---|---|
| 26.11.2025 | 9.00 | 17.00 |
Peruutusehdot
Peruutuksista, jotka tehdään kahden viikon (14 päivän) kuluessa ilmoittautumisesta, veloitamme 50 % ilmoittautumismaksusta. Peruutuksista, jotka tehdään yli 14 päivän kuluttua ilmoittautumisesta sekä jos osallistuja ei saavu paikalle, ilmoittautumismaksua ei palauteta. Jos et voi itse osallistua, voit siirtää ilmoittautumisen toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle. Peruutuskulut veloitetaan myös sairaustapauksissa. Shirute Oy pidättää oikeuden peruuttaa tapahtuman, jos osallistujia ei ole tarpeeksi. Shirute Oy ei ole vastuussa tapahtuman peruutuksesta aiheutuneista kustannuksista.
Katajanokanlaituri 6, 00160 Helsinki
Helsinki
