Asiakaskokemuksen käytännön työvälineet

Kesto: 0.5 pv
Valitse päivä
Kurssia ei ole tällä hetkellä aikataulutettu. Ota yhteyttä ja sovi asiakaskohtainen koulutus.

Kuvaus

Valmennuksessa otetaan haltuun keskeiset taidot ja toimintatavat, joilla kukin voi omassa roolissaan rakentaa positiivista ja vaikuttavaa asiakaskokemusta – niin sähköpostitse, puhelimitse kuin kasvokkainkin.

Valmennuksen jälkeen osallistujille jää käyttöönsä konkreettisia menetelmiä, jotka vahvistavat koko tiimin yhteistä asiakaslähtöistä tekemistä.

Kouluttajalla on vahva kokemus erityisesti IT- ja palveluorganisaatioiden menestyksekkäästä asiakaskokemuksen kehittämisestä, Customer Success-toimintojen rakentamisesta, johtamisesta sekä CX-strategian monetisoinnista SaaS-transformaatiossa. Kouluttajan erityisosaamista on palvelujen elinkaaren hallinta sekä tavoitteellinen sidosryhmäjohtaminen osana asiakaskokemuksen muotoilua.

Valmennuksen hyödyt

  • Opit tunnistamaan ja kehittämään asiakaskohtaamisten vaikutusta
  • Saat työkaluja asiakaslähtöisyyden vahvistamiseen tiimityössä
  • Ymmärrät, miten asiakaskokemusta voidaan johtaa systemaattisesti

Kohderyhmä

Valmennus sopii asiantuntijoille ja esihenkilöille, jotka haluavat vahvistaa asiakaskokemusosaamista ja tiivistää asiakaspolulla toimivien tahojen yhteistyötä. 

Sisältö

  • Käsitteet tutuksi
  • Miksi asiakaskokemuksella on merkitystä
  • Hyvän asiakaskokemuksen elementtejä
  • Palvelupolku työvälineenä
  • Harjoituksia
  • Kokemusmuotoilun priorisoinnin kriteerejä
  • Yhteenveto, seuraavat askeleet

 

Ohjelma

PäivämääräAloitusaikaPäättymisaika
14.4.20269.0012.00

Peruutusehdot

Ilmoittautuminen on sitova. Mikäli ilmoittautuja ei pääse kurssille, voi hänen sijastaan tulla toinen henkilö. Mikäli ilmoittautumisen peruutus tehdään vähemmän kuin 14 päivää ennen kurssin alkua, veloitamme toimisto- ja varauskuluina 50% kurssimaksusta. Mikäli ilmoittautunut jää saapumatta kurssille ilman peruutusilmoitusta, veloitamme koko osallistumismaksun. Kurssimateriaalin toimittamisesta oppilaalle peruuntumistapauksessa veloitamme lisäksi 100 EUR. Peruutusmaksut veloitetaan myös sairastapauksissa.

Asiakaskohtainen tarjouspyyntö
Järjestäjä
Johanna Rakemaa
Johanna Rakemaa
,
Wakaru Oy
Teams
etävalmennus