Asennetta asiakaspalveluun

Kesto: 3.0 pv

Kuvaus

Valmennuksen sisältö

  • Asenteen merkitys
  • Itse-motivointi ja aloitteellisuus
  • Keskustelukumppanin motivointi
  • Itseluottamuksen lisääminen esiintymistaidoilla
  • Henkilökohtaisen tehokkuuden kasvattaminen
  • Tietoisen vaikuttamisen perusperiaatteet
  • Kommunikointitekniikat
  • Asiakkaan signaalien tunnistaminen
  • Asiakastapaamiset ja puhelinkeskustelut
  • Henkilökohtaisen suhteen rakentaminen asiakkaaseen
  • Yhteistoiminnan optimointi sisäisten osastojen välillä

 

Valmennusmenetelmät

  • Käytännönläheinen intensiivivalmennus
  • Harjoittelut ja roolipelit, jotka kattavat yllämainitun sisällön
  • Konkreettinen ja motivoiva henkilökohtainen palaute (vahvuudet ja kehittämistä vaativat alueet)
  • Osanottajien henkilökohtaiset toimintasuunnitelmat ja tavoitteet
  • Käytännön tilanteiden analysointi ja coaching koskien näitä tilanteita
  • Parhaiden menettelytapojen kehittäminen

 

Peruutusehdot

Ilmoittautuminen on sitova. Mikäli ilmoittautuja ei pääse kurssille, voi hänen sijastaan tulla toinen henkilö. Mikäli ilmoittautumisen peruutus tehdään vähemmän kuin 14 päivää ennen kurssin alkua, veloitamme toimisto- ja varauskuluina 50% kurssimaksusta. Mikäli ilmoittautunut jää saapumatta kurssille ilman peruutusilmoitusta, veloitamme koko osallistumismaksun. Kurssimateriaalin toimittamisesta oppilaalle peruuntumistapauksessa veloitamme lisäksi 100 EUR. Peruutusmaksut veloitetaan myös sairastapauksissa.

Järjestäjä