Vastaukset tiketteihin kuntoon

Kesto: 0.0 pv

Kuvaus

Koulutuksessa käsitellään seuraavia teemoja:

Mielikuvat ja asiakaskokemus - miten sanat luovat mielikuvia

Hyvän vastauksen osa-alueet

Kuinka viestin tyylikkäästi

- Sopivan kirjoitustyylin valinta

- Kuinka luodaan kontakti lukijaan ja miksi se on tärkeää

- Miten viestin saa positiiviseksi

- Vinkkejä asiakaspalveluhenkisiin sanavalintoihin

Miten opastan selkeästi

- Keinoja viestin luettavuuden parantamiseksi

- Miten ohjeet kannattaa kirjoittaa

- Mistä tunnistaa kapulakielen ja miten asian voi sanoa selkokielellä

Millä tavalla viestin osuvasti ja napakasti

- Osuva tapa vastata kysymyksiin

- Miten asiakkaan sanoja voi hyödyntää

- Kuinka viesti kannattaa jäsennellä

Koulutus on osallistava ja sisältää runsaasti esimerkkejä, harjoituksia ja keskustelua.

Peruutusehdot

Ilmoittautuminen on sitova. Mikäli ilmoittautuja ei pääse kurssille, voi hänen sijastaan tulla toinen henkilö. Mikäli ilmoittautumisen peruutus tehdään vähemmän kuin 14 päivää ennen kurssin alkua, veloitamme toimisto- ja varauskuluina 50% kurssimaksusta. Mikäli ilmoittautunut jää saapumatta kurssille ilman peruutusilmoitusta, veloitamme koko osallistumismaksun. Kurssimateriaalin toimittamisesta oppilaalle peruuntumistapauksessa veloitamme lisäksi 100 EUR. Peruutusmaksut veloitetaan myös sairastapauksissa.

Järjestäjä