Paranna asiakaskokemusta palvelumuotoilun avulla
Kuvaus
Palvelumuotoilu tekee palvelusta näkyvää ja abstraktista konkreettista muotoilun keinoin. Sen avulla nähdään selkeästi palvelupolku ja sen sujuvuus asiakkaaseen nähden. Asiakaskokemus on keskiössä, jolloin asiakkaan näkemys palvelusta saa suurimman roolin. Tämä on tärkeää, kun halutaan saada palvelusta houkuttelevampi ja asiakkaat sitoutumaan yritykseen. Jokaisen yrityksen tulisi pyrkiä ylittämään asiakkaan odotukset.
Apua ja tukea toteutukseen
Tästä koulutuksessa saat monipuoliset matkaeväät palvelumuotoilun toteuttamiseen omassa yrityksessäsi. Aseta asiakas toiminnan keskiöön, paranna nykyistä asiakaskokemusta tai luo kokonaan uutta asiakaslähtöistä kannattavaa liiketoimintaa. Opi hyödyntämään palvelumuotoilun työkaluja omassa työssäsi ja nauti hyvistä tuloksista. Ota palvelumuotoilu osaksi toimintaasi heti tänään!
Tavoite
Koulutuspäivän tavoitteena on tutustua palvelumuotoilun mahdollisuuksiin, jatkuvan parantamisen malliin ja oppia palvelumuotoilun prosessi.
Päivän aikana tehdään ryhmätehtäviä, joissa työstetään todellisia organisaatiokohtaisia palveluprosesseja, tarkastellaan asiakaspolkua ja luodaan palvelumalli. Näin saat oppimasi asiat heti hyötykäyttöön ja osaat toteuttaa seuraavat projektit itsenäisesti.
Kenelle koulutus sopii?
Koulutus sopii palvelujohtajille, palvelupäälliköille, projektipäälliköille, kehitystyöhön osallistuville ja kaikille palvelumuotoilusta kiinnostuneille.
Toteutustapa
Koulutus toteutetaan organisaatiokohtaisena. Koulutus on yksipäiväinen ja se koostuu luennoista ja ryhmätöistä. Koulutusta edeltää ennakkotehtävä, jota käytetään ryhmätöiden pohjana. Ryhmätyöt toteutetaan noin 4-5 henkilön ryhmissä. Paras tulos saavutetaan, jos ryhmän jäsenet ovat organisaation eri funktioista.
Varaa oma koulutuspäivä. Haluatko lisätietoja?
Lisätietoja koulutuksesta saat puhelimitse 045 173 8212 ja sähköpostilla qf@arter.fi