Palvelumuotoilu oppimisprosessina
Kuvaus
Palvelumuotoilu on oppimista yhdessä asiakkaan kanssa. Miten osallistaa asiakas yhteiskehittelevään oppimiseen? Miten fasilitoida onnistunut palvelumuotoiluprosessi? Valmennuksessa tutustut palvelumuotoiluun ja sen edellyttämiin yhteistoiminallisiin menetelmiin.
Keskeiset sisällöt:
- Palvelumuotoilu (liike)toimintana
- Asiakaskokemuksesta yhteiskehittelyyn
- Yhteistoiminnallinen oppiminen asiakkaan kanssa
- Palvelumuotoilun menetelmiä
Ohjelma
Valmennus toteutetaan yhden päivän intensiivisenä työpajana.
8.30 |
Ilmoittautuminen ja aamukahvi |
9.00-10.15 |
Mitä on palvelumuotoilu?
Osallistava tehtävä: Oman asiakaskokemuksen analyysi |
10.15-10.30 |
Kahvitauko |
10.30-12.00 |
Miksi ja miten palvelumuotoilussa opitaan
|
12.00-13.00 |
Lounas |
13.00-14.15 |
Palvelumuotoilun menetelmiä
Osallistava tehtävä: Miten saada tietoa asiakkaan tarpeista?
Osallistava tehtävä: Miten fasilitoida yhteiskehittelyä? |
14.15-14.30 |
|
14.30-16.00 |
Miten edistää palvelumuotoilua (liike)toiminnassa?
Valmennuspäivän anti: Tuumailusta toteutukseen |
16.00 |
Koulutuspäivä päättyy |
Peruutusehdot
Ilmoittautuminen on sitova. Mikäli ilmoittautuja ei pääse kurssille, voi hänen sijastaan tulla toinen henkilö. Mikäli ilmoittautumisen peruutus tehdään vähemmän kuin 14 päivää ennen kurssin alkua, veloitamme toimisto- ja varauskuluina 50% kurssimaksusta. Mikäli ilmoittautunut jää saapumatta kurssille ilman peruutusilmoitusta, veloitamme koko osallistumismaksun. Kurssimateriaalin toimittamisesta oppilaalle peruuntumistapauksessa veloitamme lisäksi 100 EUR. Peruutusmaksut veloitetaan myös sairastapauksissa.