Vaikuttavuutta (asiakas)kohtaamisiin
Kuvaus
Jokainen kohtaaminen on ainutlaatuinen, tapahtuipa se sitten ystävän, työkaverin tai asiakkaan kanssa. Valmennuksessa käsittelemme vaikuttavuuden merkitystä työhyvinvoinnin sekä itsensä johtamisen näkökulmasta ja lopuksi sovellamme opittua käytännön työtilanteisiin.
Valmennuksen sisältö
- Työhyvinvoinnin ulottuvuudet
- Itsensä johtaminen
- Olettamukset, ennakkoasenteet, mielikuvat, kuunteleminen
- Haasteelliset asiakaskohtaamiset ja niiden kääntäminen tulokseksi
Valmennuksen aikataulu
Valmennus järjestetään klo 9-12. Kesto on 3 tuntia.
Valmentaja Timo Keinänen
Kouluttajana toimii Wave asiakaspalveluverkoston liiketoimintajohtaja ja valmentaja Timo Keinänen. Timolla on pitkä kokemus asiakaspalvelun maailmasta ja hän tuntee asiakaspalvelun arjen sekä asiantuntijan että esimiehen tehtävien kautta. Hän on kouluttanut asiakaspalveluita eri teemojen osalta. Valmennusten osalta Timoa kiitellään osallistujien aktivoimisesta ja hän saa positiivista palautetta innostavasta otteestaan. Timo toiminut myös Vuoden Service Desk ja Vuoden Contact Center -kilpailun arvioijana. Positiivisen asiakaskokemuksen luomisessa ensiarvoisen tärkeää on asiakkaan yksilöllinen kohtaaminen ja huomioiminen, sillä pienillä teoilla saamme aikaan isoja asioita!
Palautetta valmentajan aiemmista tilaisuuksista
Valmennus ei ollut todellakaan mitenkään pitkästyttävä, herätti paljon ajatuksia omasta työstä
Hyvä valmennus! Ei onneksi tylsä diaesitys, vaan aktivoivia tehtäviä ja ryhmätöitä
Kouluttaja ihan mahtava; laittoi ajattelemaan
Hyvin organisoitu valmennus ja hyvin vedetty! Kiitos!
Asiat esitetty ymmärrettävästi, osallistujien huomioiminen ja aktivointi toteutettu hienosti
Haluatko asiakaskohtaisen valmennuksen?
Wave Akatemia tarjoaa tasokkaita ja monipuolisia niin asiakaspalvelutoiminnan kuin asiakaskokemuksen kehittämiseen liittyviä valmennuksia. Kaikki Akatemian valmentajat ovat ansioituneita ja kokeneita toimialan ehdottomia huippuosaajia. Akatemian tarjonnasta voit valita joko yksittäisiä teemoja tai ottaa vaikka kaikki osiot oman asiakaspalvelutoiminnan kehittämisen tueksi. Katso Wave Akatemian tarjonta asiakaspalvelun kehittämiseksi tästä!
Liity mukaan Wave asiakaspalveluverkoston jäseneksi!
Wave on asiakaspalvelun ammatillinen verkosto. Waven yli 100 jäsenorganisaatiota yhdistää halu kehittää asiakaspalvelua. Wave tarjoaa asiakaspalvelun kehittämisen tueksi aktiivisen ja asiantuntevan verkoston, kilpailuja, koulutuksia, yritysvierailuja sekä ammattilaistapahtumia. Ota yhteyttä tai osta suoraan Oppiasta!
Peruutusehdot
Ilmoittautuminen on sitova. Mikäli ilmoittautuja ei pääse kurssille, voi hänen sijastaan tulla toinen henkilö. Mikäli ilmoittautumisen peruutus tehdään vähemmän kuin 14 päivää ennen kurssin alkua, veloitamme toimisto- ja varauskuluina 50% kurssimaksusta. Mikäli ilmoittautunut jää saapumatta kurssille ilman peruutusilmoitusta, veloitamme koko osallistumismaksun. Kurssimateriaalin toimittamisesta oppilaalle peruuntumistapauksessa veloitamme lisäksi 100 EUR. Peruutusmaksut veloitetaan myös sairastapauksissa.