Asiakaskokemuspäivä 2024
Tervetuloa Asiakaskokemuspäivä 2024 -tapahtumaan, joka pidetään 13. marraskuuta Scandic Parkissa, Helsingissä. Viime vuonna tapahtuma kokosi yhteen lähes 200 asiakaskokemuksen ammattilaista.
Tämän vuoden teemat keskittyvät tiedolla johtamiseen, asiakasymmärryksen syventämiseen ja teknologian hyödyntämiseen asiakaskokemuksen parantamisessa. Tapahtuma on suunnattu liiketoimintajohdolle, myynnin, markkinoinnin ja asiakaspalvelun ammattilaisille sekä kaikille asiakaskokemuksen ja liiketoiminnan kehittämisestä kiinnostuneille. Asiakaskokemuspäivän tavoitteena on tarjota konkreettisia työkaluja ja oivalluksia asiakaskokemuksen kehittämiseksi sekä esitellä alan uusia innovaatioita ja hyviä käytäntöjä. Tapahtuma tarjoaa tilaisuuden verkostoitumiseen, uuden inspiraation hankkimiseen ja liiketoiminnan kehittämiseen.
Päivän puheenvuorot käsittelevät asiakaskokemuksen johtamista, digitaalista asiakaskokemusta ja henkilöstön roolia sen kehittämisessä. Kaksi keynote-esitystä ja useat asiantuntijapuheenvuorot tuovat esiin uusia näkökulmia ja käytännön vinkkejä. Tapahtuman päätteeksi järjestämme vapaamuotoisen after work -tilaisuuden glögin merkeissä, jossa on tilaisuus keskustella päivän aiheista. Kumppaniemme ständit tarjoavat mahdollisuuden tutustua heidän palveluihinsa.
Varmista osallistumisesi nyt ja ole mukana ainutlaatuisessa tilaisuudessa, joka yhdistää alan ammattilaiset ja asiantuntijat jakamaan tietoa, kokemuksia ja parhaita käytäntöjä. Älä missaa tilaisuutta kehittää ammattitaitoasi ja laajentaa verkostoasi.
Viime vuoden Asiakaskokemuspäivästä sanottua:
“Todella laadukas ja hyvin järjestetty tilaisuus!”
“Pelkäsin ensin, että riittääkö oma keskittyminen kaikkeen mutta hyvin riitti. Oli todella mielenkiintoisia puheenvuoroja. Ja sopivasti rentoutta mukana.”
“Eka kerta mukana, hyviä puheenvuoroja.”
“Tapahtuman järjestelyt erinomaiset ja hienosti oli saatu puhujia laidasta laitaan”
Muista käyttää hashtagia #akp24 kokemuksiesi jakamiseen ja seuraa Oppia Eventsiä LinkedInissä saadaksesi tuoreimmat päivitykset tapahtuman ohjelmasta ja puhujista. Nähdään Scandic Parkissa 13.11.2024 – tule mukaan muokkaamaan asiakaskokemuksen tulevaisuutta!
Puhujat
Henri Alén
Ravintoloitsija / Kokki
---
Piia Pärssinen
CX Inspiraattori & valmentaja
Eezy Flow
Jenni Reijonen
CX Lead
LähiTapiola Henkiyhtiö
Samuli Hokkanen
CEO
Crasman Oy
Marja Koskimäki
Asiakaskokemusjohtaja
Verohallinto
Katriina Mikkonen
Asiakaskokemuspäällikkö
HUS
Jani Leppänen
Senior Consultant
Kulmia Group Oy
Sanna Aalto
Asiakaskokemusjohtaja
Retta Isännöinti Oy
Paula Merikko
Johtaja
Opetushallitus
Mari Berg
Global Lead of Customer Service Quality Assurance & Management
TUI Group
Pauliina Männistö
Senior Consultant
Kulmia Group Oy
Hermanni Hyytiälä
Häiriökysynnän ilmiön asiantuntija
Parempia asioita
Petri Matero
Kaupallinen johtaja
Moment Digital Oy
Antti Vuorela
Kehittämispäällikkö
HSL Helsingin seudun liikenne -kuntayhtymä
Sampsa Laine
Toimitusjohtaja, tekn. tri
Data Rangers Oy
Ohjelma
13.11.2024
Hinnat
Kun paikka tapahtumaan on ostettu, on osallistuminen sitova. Ilmoittautuminen laskutetaan tilauksen yhteydessä (maksutavat lasku yritykselle tai luottokortti). Jos estyt itse osallistumasta tapahtumaan, voit luovuttaa paikan kollegallesi. Peruutusehdot koskevat myös sairastapauksia. Muutoksista tilaukseen tulee olla yhteydessä info@oppia.fi tai Hanne Leinonen +358 45 359 9999.
Kumppanit
Haluatko tapahtumaan kumppaniksi? Kysy lisätietoja: hanne.leinonen@wakaru.fi