Asiakaspalvelupäivä 2026

Asiakas 360° – Teknologiaa, tunnetta ja tulosta

Asiakaspalvelupäivä 2026 kokoaa palvelujohtajat, contact center- ja service desk -henkilöstön, asiakaspalvelutiimien vetäjät sekä asiakaskokemuksesta, digikehityksestä ja kanavastrategioista vastaavat päättäjät yhteen inspiroivaan päivään. Tarjolla on napakka, mutta vaikuttava läpileikkaus siitä, miten data, tekoäly, kanavainnovaatio, tunneäly ja vastuullisuus muovaavat asiakaspalvelua vuonna 2026 – ja miten organisaatiosi voi valjastaa nämä trendit kilpailueduksi.

 

Aamu- ja iltapäiväkeynotet keräävät kaikki samaan saliin, ja muutoin ohjelma jakautuu kahteen rinnakkaiseen polkuun:

  • Sali 1 – Teknologia & Prosessit: konkretiaa AI-ratkaisuista, datan hyödyntämisestä ja saumattomista toimintamalleista.
  • Sali 2 – Ihmiset, Kanavat & Vastuullisuus: tunneälyä, uusia palvelukanavia, kestäviä ratkaisuja ja osaamisen kehittämistä.

 

Miksi osallistua?

  • Käytännön työkalut: työstettävät mallipohjat, mittaristot ja askelmerkit, jotka voit viedä suoraan omaan palveluympäristöösi.
  • Innoittavat case-tarinat: konkretiaa eurooppalaisilta edelläkävijöiltä – opit heidän onnistumisistaan ja karikoistaan.
  • Vertaisverkosto: mahdollisuus sparrata kollegoiden kanssa, vaihtaa parhaita käytäntöjä ja luoda uusia yhteistyösuhteita.
  • Ajantasaiset benchmarkit: näet, miten organisaatiosi sijoittuu alan trendeihin ja tavoitteisiin – saat selkeät vertailupisteet kehitykselle.
  • Strateginen näkemys: ymmärrät, mihin asiakaspalvelu on menossa 2020-luvun lopulla ja mitä se vaatii teknologiasta, prosesseista ja ihmisistä.

 

Saat tuoreita ideoita, mitattavia tuloksia ja selkeitä työkaluja heti käytäntöön vietäväksi – roolista riippumatta, olitpa asiakaspalvelun etulinjassa, tiimin vetovastuussa tai strategian ohjaimissa.

Ohjelma

12.2.2026

Sali 1
Sali 2
08:00 - 09:00
Rekisteröinti ja aamupala
09:00 - 09:15
Päivän avaus
09:15 - 10:00
Keynote: Asiakas 360° – Teknologiaa, tunnetta ja tulosta
10:00 - 10:15
Tauko
10:15 - 10:45
Tekoälykopilotit asiakaspalvelussa – hype vai välttämättömyys?
10:15 - 10:45
Empatia skaalautuu – ihmistaidot digiajan valttina
10:45 - 11:00
Tauko
11:00 - 11:30
Siilojen purkaminen: asiakas ei tunne organisaatiorajoja
11:00 - 11:30
Kasvot ruudulla – luottamus sekunneissa
11:30 - 12:30
Lounas
12:30 - 13:00
Contact Center pilveen – joustava työ, parempi saatavuus
12:30 - 13:00
Phygital-kokemukset: myymälä elää digin rytmissä
13:00 - 13:15
Tauko
13:15 - 13:45
Ennakoi, älä reagoi – proaktiivinen palvelu datan voimalla
13:15 - 13:45
Green Service: kun kestävyys on kilpailuvaltti
13:45 - 14:15
Kahvitauko
14:15 - 14:45
Data + empatia = asiakas kohtaa yksilöllisyyden
14:15 - 14:45
Upskilling 2026 – palvelutiimin uusi kompetenssikartta
14:45 - 15:00
Tauko
15:00 - 15:45
Keynote: Asiakaspalvelun seuraava kvanttiloikka – trendit 2030-luvulle
15:45 - 16:00
Päivän päätös

Hinnat

BLIND BIRD - Asiakaspalvelupäivä 2026
590.00
+ alv %
Siirry ostamaan
Peruutusehdot

Kun paikka tapahtumaan on ostettu, on osallistuminen sitova. Ilmoittautuminen laskutetaan tilauksen yhteydessä (maksutavat lasku yritykselle tai luottokortti). Jos estyt itse osallistumasta tapahtumaan, voit luovuttaa paikan kollegallesi. Peruutusehdot koskevat myös sairastapauksia. Muutoksista tilaukseen tulee olla yhteydessä info@oppia.fi tai Hanne Leinonen +358 45 359 9999.

Sijainti

Scandic Park
Osoite:
Mannerheimintie 46, Helsinki