Voittajavierailu: Vuoden asiakaspalvelu 2024

Lämpimästi tervetuloa tutustumaan 2M-IT:n Service Deskin toimintaan!

Odotettu Wave asiakaspalveluverkoston voittajavierailu järjestetään etänä. Tervetuloa tutustumaan Vuoden asiakaspalvelu -kilpailussa 2024 voittaneen 2M-IT:n Service Deskin toimintaan. Vierailulla kuulemme, mitkä tekijät siivittivät organisaation kilpailuvoittoon 2024, millainen kokemus kilpailu oli sekä mitä on luvassa tulevaisuudessa. Voittajavierailu on osa Wave asiakaspalveluverkoston jäsentoimintaa. Lämpimästi tervetuloa!

Vierailun ajankohta on 29.1. klo 9–11. Vierailu järjestetään Teams-tapaamisena.

 

Vuoden asiakaspalvelu -kilpailu

Vuoden asiakaspalvelu -kilpailu on järjestetty jo vuodesta 1999 lähtien ja se uudistui vuonna 2023. Kilpailu antaa toimintaansa kehittäville asiakaspalvelutoiminnoille niiden ansaitsemaa arvostusta ja näkyvyyttä, sekä tukea eri metodien ja huimaa vauhtia kehittyvien teknologioiden hyödyntämistä laadukkaan asiakaskokemuksen tuottamisessa. Kilpailun arviointiasteikko perustuu laajalti modernia asiakaspalvelua huomioivaan COPC-standardiin. Kilpailun järjestää Wave eli Wakarun Asiakaspalveluverkosto yhteistyössä Quality Deskin kanssa. Lue lisää kilpailusta!
 

Esittelyssä 2M-IT

2M-IT on hyvinvointialueiden eli sosiaali- ja terveydenhuollon sekä pelastustoimen tietoteknisiä palveluja tuottava julkisomisteinen yhtiö. Me teemme töitä sen eteen, että meistä kaikista pidetään hyvää huolta nyt – ja tulevaisuudessa. Tarjoamme tuki-, ylläpito- ja kehityspalveluja perusterveydenhuollon sekä erikoissairaanhoidon potilastietojärjestelmiin ja sosiaalihuollon asiakastietojärjestelmiin yhdessä yli 600 toimittajan kanssa.

Lue tiedote Vuoden asiakaspalvelu -kilpailun voitosta tästä.
 

Ilmoittautuminen

Vierailu on Wave-jäsenille maksuton, kun jäsenyys on voimassa vierailun aikana. Valitse maksuton JÄSEN-tuotepaketti. Yrityskohtaiset Wave-jäsenyydet näet täältä. Osallistujavahvistukset lähetetään lähempänä tilaisuutta.
 

Eikö organisaatiosi ole vielä jäsen?

Vierailulle on tarjolla paikkoja myös uusille Wave-jäsenille. Voit kätevästi samalla liittää organisaatiosi Wave-jäseneksi ja ilmoittautua vierailulle. Jäsenyys on toistaiseksi voimassa oleva ja jäsenkausi on 12 kk. Jäsenyyden hinta on 690 euroa + alv. ja ilmoittautumalla uutena jäsenenä saat sekä Wave-jäsenyyden seuraavaksi organisaatiollesi että yhden osallistumisen voittajavierailulle. Uudet jäsenet voivat ilmoittaa lisää osallistujia.
 

Esittelyssä Wave 

WAVE on asiakaspalvelun ammatillinen verkosto, jonka yli 100 jäsenorganisaatiota yhdistää halu kehittää asiakaspalvelua. Wave tarjoaa asiakaspalvelun kehittämisen tueksi aktiivisen ja asiantuntevan verkoston, kilpailuja, koulutuksia, yritysvierailuja sekä ammattilaistapahtumia. Lisäksi Wave järjestää vuosittain yhteisöllisen Asiakaspalveluviikon.

Hinnat

JÄSEN: Voittajavierailu: Vuoden asiakaspalvelu 2024
0.00
+ alv %
Yhdistelmäpaketit
UUSI WAVE-JÄSEN: Voittajavierailu: Vuoden asiakaspalvelu 2024 + Wave-jäsenyys peruspaketti 12 kk, yrityskohtainen
690.00
+ alv %
Siirry ostamaan
Peruutusehdot

Kun paikka tapahtumaan on ostettu, on osallistuminen sitova. Wave-jäsenille ilmoittautuminen on maksuton. Uusien jäsenien osalta laskutetaan jäsenyys tilauksen yhteydessä (maksutavat lasku yritykselle tai luottokortti). Jos estyt itse osallistumasta tapahtumaan, voit luovuttaa paikan kollegallesi. Peruutusehdot koskevat myös sairastapauksia. Muutoksista tilaukseen tulee olla yhteydessä info@oppia.fi.