
Asiakaskokemuspäivä 2023
Tervetuloa Asiakaskokemuspäivään 28.11. Pikku-Finlandiaan Helsingissä! Tämä yhden päivän supertapahtuma yhdistää aikaisemmat #Kohtaamisia- ja Yhteys-tapahtumat, tarjoten entistä inspiroivamman kokonaisuuden.
Tapahtumassa käsitellään muun muassa asiakaskokemuksen mittaamista ja analysointia, asiakaslähtöistä palvelumuotoilua, digitaalisen asiakaskokemuksen kehittämistä, henkilöstön roolia asiakaskokemuksen parantamisessa, asiakaskokemuksen johtamista ja strategiaa sekä asiakaskokemuksen ja liiketoiminnan yhdistämistä. Tapahtuma sopii erinomaisesti yritysjohtajille, markkinointi- ja asiakaspalveluammattilaisille sekä kaikille, jotka haluavat parantaa asiakaskokemusta ja liiketoimintaa. Kattava ohjelma sisältää kaksi keynote-puheenvuoroa ja 15 asiantuntijaesitystä, joiden aiheina ovat muun muassa asiakaskokemuksen johtaminen ja strategia, tunnekokemuksen mittaaminen ja asiakaslupausten lunastaminen.
Asiakaskokemuspäivän tavoitteena on tarjota osallistujille konkreettisia työkaluja ja menetelmiä asiakaskokemuksen parantamiseksi sekä tuoda esiin alan parhaita käytäntöjä ja innovaatioita. Tapahtuma tarjoaa erinomaisen tilaisuuden verkostoitumiseen, uusien näkökulmien saamiseen ja oman toiminnan kehittämiseen. Saat käytännön oppeja ja kuulet kehityskohteista, jotka ovat auttaneet menestyviä yrityksiä parantamaan asiakaskokemustaan.
Älä missaa tätä ainutlaatuista tilaisuutta verkostoitua muiden alan ammattilaisten kanssa ja oppia asiantuntijoilta!
Varmista paikkasi Asiakaskokemuspäivässä ja osta tapahtumalippusi nyt. Myynnissä on myös combo-lippupaketti, jolla saat liput Asiakaskokemuspäivään ja 13.2.2024 järjestettävään Asiakaspalvelupäivään edulliseen pakettihintaan!
Nähdään Pikku-Finlandiassa 28.11.2023!
Puhujat

Paula Kilpinen
Director and Executive coach
Henley Business School Finland

Jussi Lehtinen
Concierge
European Concierge Service Oy

Jari Annala
CEO & Co-Founder
Front AI Oy

Jussi Eskelinen
Director, Services
Verkkokauppa.com Oyj

Niina Häkkinen
Operatiivinen johtaja
Linnanmäen Huvipuisto

Jari Järvinen
CEO
Jkaksi Oy

Minna Linna
Asiakaskokemuksen asiantuntija ja valmentaja
Attendo Oy

Harriet Mallenius
Asiakkuusjohtaja
Maahanmuuttovirasto

Ville Mikkonen
COO
QualityDesk

Jaakko Männistö
Founder, CEO
Feedbackly

Harri Nieminen
Head of CX and Insight
Stockmann

Jyri Pouttu
liiketoimintajohtaja
Vakka-Suomen Puhelin Oy

Matti Pylväs
Sales Executive
Edita Prima

Johanna Sinkkonen
Director, Customer Insights
Elisa Oyj

Tia Suopanki
Development Manager
Neste Oyj

Sakari Taitonen
CEO
QualityDesk

Irina Tavio
Palvelupäällikkö
Vakka-Suomen Puhelin Oy

Veikko Törrönen
Perustaja / Liiketoimintamuotoilija / Palvelumuotoilija
KREAPAL DESIGN Oy

Petri Väyrynen
Founder
Wakaru Oy
Ohjelma
28.11.2023
Hinnat
Kun paikka tapahtumaan on ostettu, on osallistuminen sitova. Ilmoittautuminen laskutetaan tilauksen yhteydessä (maksutavat lasku yritykselle tai luottokortti). Jos estyt itse osallistumasta tapahtumaan, voit luovuttaa paikan kollegallesi. Peruutusehdot koskevat myös sairastapauksia. Muutoksista tilaukseen tulee olla yhteydessä info@oppia.fi tai Hanne Leinonen +358 45 359 9999.
Kumppanit






Haluatko tapahtumaan kumppaniksi? Kysy lisätietoja: hanne.leinonen@wakaru.fi