
Asiakaskokemuspäivä 2025 - SaaS & CX
TOUKOKUUN KUUKAUDEN TUOTE: Saat kaupan päälle 20 € SuperLahjakortin tilauksen jälkeen, 1 lahjakortti/tilaus
Tervetuloa vuoden inspiroivimpaan tapahtumaan, jossa sukelletaan syvälle SaaS-liiketoiminnan asiakaskokemukseen aina ensikontaktista jatkuvaan arvoon ja uskollisuuteen asti. Päivän aikana opit, miten onnistuneella onboardingilla, kitkan minimoinnilla, datalla johdetulla kehittämisellä ja asiakkaan aktiivisella hoitomallilla voidaan saavuttaa uskollisia asiakkaita ja kannattavaa kasvua.- Seitsemän avainvaihetta: Saat selkeän ja konkreettisen mallin SaaS-asiakaskokemuksen rakentamiseen.
- Käytännönläheiset esimerkit: Kuule, miten markkinoinnin, tuotekehityksen ja asiakaspalvelun yhteistyö luo skaalautuvaa lisäarvoa.
- Uusimmat trendit: Pysy askel kilpailijoita edellä hyödyntämällä reaaliaikaista dataa, tekoälyä ja tehokasta viestintää.
- Verkostoituminen: Tapaa oman alasi vaikuttajia, vaihda kokemuksia ja löydä uusia kumppanuuksia.
- SaaS-liiketoiminnasta vastaavat johtajat ja asiantuntijat
- Markkinoinnin, myynnin ja asiakaspalvelun kehittäjät
- Customer Success -ammattilaiset ja tuoteomistajat
- Kaikki, jotka haluavat nostaa asiakaskokemuksen uudelle tasolle
Puhujat

Laura Saarainen
VP, Product (Financial Solutions)
Accountor Software

Johanna Rakemaa
Liiketoimintajohtaja
Wakaru Oy

Petteri Poutiainen
Toimitusjohtaja
Edenred Finland Oy
Ohjelma
9.9.2025
Hinnat
Kun paikka tapahtumaan on ostettu, on osallistuminen sitova. Ilmoittautuminen laskutetaan tilauksen yhteydessä (maksutavat lasku yritykselle tai luottokortti). Jos estyt itse osallistumasta tapahtumaan, voit luovuttaa paikan kollegallesi. Peruutusehdot koskevat myös sairastapauksia. Muutoksista tilaukseen tulee olla yhteydessä info@oppia.fi tai Hanne Leinonen +358 45 359 9999.
Kumppanit
Tarjoamme tapahtumakumppaneillemme näkyvyyttä ennen tapahtumaa ja tapahtumassa.
Kysy lisätietoja hanne.leinonen@wakaru.fi