Asiakaskokemuspäivä 2025 - SaaS & CX

Tervetuloa vuoden inspiroivimpaan tapahtumaan, jossa sukelletaan syvälle SaaS-liiketoiminnan asiakaskokemukseen aina ensikontaktista jatkuvaan arvoon ja uskollisuuteen asti. Päivän aikana opit, miten onnistuneella onboardingilla, kitkan minimoinnilla, datalla johdetulla kehittämisellä ja asiakkaan aktiivisella hoitomallilla voidaan saavuttaa uskollisia asiakkaita ja kannattavaa kasvua.
 
Miksi osallistua?
  • Seitsemän avainvaihetta: Saat selkeän ja konkreettisen mallin SaaS-asiakaskokemuksen rakentamiseen.
  • Käytännönläheiset esimerkit: Kuule, miten markkinoinnin, tuotekehityksen ja asiakaspalvelun yhteistyö luo skaalautuvaa lisäarvoa.
  • Uusimmat trendit: Pysy askel kilpailijoita edellä hyödyntämällä reaaliaikaista dataa, tekoälyä ja tehokasta viestintää.
  • Verkostoituminen: Tapaa oman alasi vaikuttajia, vaihda kokemuksia ja löydä uusia kumppanuuksia.
 
Kenelle tapahtuma sopii?
  • SaaS-liiketoiminnasta vastaavat johtajat ja asiantuntijat
  • Markkinoinnin, myynnin ja asiakaspalvelun kehittäjät
  • Customer Success -ammattilaiset ja tuoteomistajat
  • Kaikki, jotka haluavat nostaa asiakaskokemuksen uudelle tasolle
 
Luvassa on seitsemän puheenvuoroa, joista jokainen paneutuu yhteen SaaS CX:n kriittiseen vaiheeseen. Näin rakennat kokonaisvaltaisen, esteettömän ja voittavan asiakaskokemuksen – vaihe vaiheelta.
 
Varmista paikkasi
Älä jätä väliin vuoden tärkeintä SaaS CX -tapahtumaa. Ilmoittaudu nyt ja varmistat, että yrityksesi kasvaa, kehittyy ja erottuu edukseen kilpaillulla SaaS-markkinalla. Early Bird -liput on nyt myynnissä! Varmista paikkasi nyt hintaan 690€ (+alv) / lippu!
 
 
Muista käyttää hashtagia #akp25 kokemuksiesi jakamiseen ja seuraa Oppia Eventsiä LinkedInissä saadaksesi tuoreimmat päivitykset tapahtuman ohjelmasta ja puhujista. Nähdään Scandic Parkissa 9.9.2025 – tule mukaan muokkaamaan asiakaskokemuksen tulevaisuutta!
 

Ohjelma

9.9.2025

Track 1
08:00 - 09:00
Aamupala & ilmoittautuminen
09:00 - 09:10
Tapahtuman avaus
09:10 - 09:50
SaaS-markkinoinnin salaisuudet: Alusta asti oikeanlainen lupaus
09:50 - 10:00
Tauko
10:00 - 10:40
Tehokas Onboarding: Näin asiakas ymmärtää tuotteesi arvon hetkessä
10:40 - 10:55
Tauko
10:55 - 11:35
Siiloista synergiaa: yhdistä tiimit yhteisen CX-päämäärän taakse
11:35 - 12:30
Lounas
12:30 - 13:10
Kypsä tuote, tuore kokemus: Miten “legacy” SaaS uudistuu asiakkaan ehdoilla?
VP, Product (Financial Solutions)
Laura Saarainen
Accountor Software
13:10 - 13:20
Tauko
13:20 - 14:00
Real-Time Analytics: Hetkessä reagoivaa SaaS CX:ää
14:00 - 14:20
Kahvitauko
14:20 - 15:00
XLA ja SaaS CX:n monetisointi: Näin kasvatat toistuvaa tuottoa
15:00 - 15:10
Tauko
15:10 - 15:50
Yhteenveto: Miten rakennetaan kestävä SaaS CX -kulttuuri?
15:50 - 16:00
Päätöspuheenvuoro

Hinnat

EARLY BIRD - Asiakaskokemuspäivä 2025
690.00
+ alv %
Siirry ostamaan
EARLY BIRD - Asiakaskokemuspäivä 2025 - 3 PACK
1950.00
+ alv %
Siirry ostamaan
EARLY BIRD - Asiakaskokemuspäivä 2025 - 5 PACK
3175.00
+ alv %
Siirry ostamaan
Peruutusehdot

Kun paikka tapahtumaan on ostettu, on osallistuminen sitova. Ilmoittautuminen laskutetaan tilauksen yhteydessä (maksutavat lasku yritykselle tai luottokortti). Jos estyt itse osallistumasta tapahtumaan, voit luovuttaa paikan kollegallesi. Peruutusehdot koskevat myös sairastapauksia. Muutoksista tilaukseen tulee olla yhteydessä info@oppia.fi tai Hanne Leinonen +358 45 359 9999.

Kumppanit

Tarjoamme tapahtumakumppaneillemme näkyvyyttä ennen tapahtumaa ja tapahtumassa.

Kysy lisätietoja hanne.leinonen@wakaru.fi

 

Sijainti

Scandic Park
Osoite:
Mannerheimintie 46, Helsinki