Aspa Festarit 2021
- Joka päivä asiaa asiakaspalvelusta ja -kokemuksesta!
Aspa Festareilla luomme katseen voittavaan asiakaspalvelukulttuuriin, sen syntymiseen sekä merkitykseen asiakaskokemukselle. Asiakaskokemuksen johtaminen on kaikessa yksinkertaisuudessaan ihmiskokemuksen johtamista ja lisäarvon tuottamista asiakkaalle. Päivittäiset kohtaamiset tapahtuvat ihmiseltä ihmiselle – tiskin molemmin puolin. Pääsemme kiinni siihen, mistä asiakaskokemus muodostuu ja mihin asioihin siinä kannattaa keskittyä sekä miksi se on ylipäätään tärkeää.
Vahvistamme näkemystä asiakasarvon tuottamisesta tutustumalla Experience Level Agreementiin haastaen nykyistä XLA-ajattelua sekä mittaroinnin itseisarvoa kokemusperäisen palvelutuotannon ohjaavana tekijänä.
Saamme keinoja innostua ja innostaa ihmisiä ympärillämme sekä tunnistamme positiivisia vaikutuksia motivaatioon, työn imuun, asiakaskokemukseen ja tuottavuuteen.
Tutustumme myös tulevaisuuden tiedolla johtamiseen, jossa yhdistyvät tulevaisuusajattelu ja ennakointi. Toimintaympäristön jatkuvassa ja kiihtyvässä muutoksessa pystymme kehittämään muutoskyvykkyyttämme. Saamme vinkkejä, miten tutkia ja tehdä tulevaisuutta tietoa hyödyntäen.
Satsaa asiakaspalveluun ja asiakaskokemukseen – lähde viettämään ammattilaisten festareita!
Tapahtuma on suunnattu asiakaspalvelun ja asiakaskokemuksen parissa töitä tekeville sekä näistä teemoista kiinnostuneille aina asiantuntijasta johtoon saakka.
Aspa Festarit ovat innostava, helppo ja vaivaton tapa loihtia ohjelmaa asiakaspalvelun ja asiakaskokemuksen kehittämiseksi. Tapahtuma järjestetään etänä 4.-8.10.2021 - järjestäjänä toimii Wave asiakaspalveluverkosto.
Festariohjelma
Lähde mukaan innostavaan viikkoon joko yksin tai yhdessä ja satsaa asiakaspalveluun ja asiakaskokemukseen.
Luvassa on tietoa, innostusta ja huippuja asiantuntijoita sekä mahtavia ryhmäpelejä ammattilaisten kesken.
- 5 puheenvuoroa viikon aikana klo 9-10 - päivien puheenvuorojen aiheet näet ohjelmasta.
- 5 ryhmäpelihetkeä eri aiheista. Pelit järjestetään ryhmissä Topaasia-hyötypelin muodossa. Ryhmäpeli mahdollistaa laadukkaan dialogin, johon kaikki pääsevät osallistumaan. Pelin aikana muodostetaan yhteinen näkemys ja suunta sekä tarvittaessa toimenpidesuunnitelma.
Topaasia -pelit (Teams) - pelisessiot
- Pelisession kesto on 1 tunti
- Tarvitset tietokoneen ja älypuhelimen peliin
Aikataulut ja ilmoittautuminen julkaistaan myöhemmin - pelipaikkoja on rajoitetusti.
Pelien alustavat teemat
- Ma 4.10. uuden ajan johtaminen
- Ti 5.10. tuloksellinen etätyö
- Ke 6.10. työyhteisö
- To 7.10. systeemiäly
- Pe 8.10. asiakaskokemus
Festaripassilla ohjelmaa koko viikoksi
Ohjelma toteutetaan virtuaalisesti, eli voit seurata puheenvuoroja omalta työpisteeltä tai etänä itsellesi parhaiten sopivasta lokaatiosta.
Aspa Festarit ovat maksullinen tapahtuma, joka järjestetään samaan aikaan kuin Asiakaspalveluviikko. Festaripassin osto ei edellytä Asiakaspalveluviikkoon osallistumista.
- Yrityskohtainen UNLIMITED-festaripassi, jolla yrityksestänne voi osallistua kaikki halukkaat joka päivä viikolla järjestettäviin festaripuheenvuoroihin.
Normaalihinta 990 € ja Wave-jäsenenä 690 € + alv. eli jäsenetua 300 euroa. - Henkilökohtainen festaripassi, jolla yksi henkilö voi osallistua joka päivä viikolla järjestettäviin festaripuheenvuoroihin.
Hinta 190 € + alv.
Hankkiessasi UNLIMITED-festaripassin yrityksellesi, saat kaupan päälle Asiakaspalveluviikon osallistumispaketin, joka sisältää ohjeistusta viikon suunnitteluun, viikko-ohjelman ja Asiakaspalveluviikko-logopaketin.
Tapahtumajärjestäjä pidättää oikeuden muutoksiin.
Puhujat
Petri Väyrynen
HPJ
Wakaru Oy
Jani Listenmaa
CEO, Founder
Listenmaa Consulting Oy
Teemu Ruohonen
Rojektipäällikkö
Rojekto Oy
Samuli Ketola
Partneri
White Hat
Ilona Varjonen
Head of Customer Excellence
Lindström Oy
Irina Tavio
palvelujohtaja
Vakka-Suomen Puhelin Oy
Essi Hätönen
Head of Business, Continous Services
Gofore Oyj
Ohjelma
Osallistuminen
Tapahtuman lipunmyynti on päättynyt.