CCD17

Tervetuloa asiakaspalvelun ajankohtaispäivään!

 

CCD17 –tapahtuman teemana on tänä vuonna Arvokas Kehittäminen. CCD17 on tarkoitettu kaikille asiakaspalvelun ammattilaisille: johtajille, päättäjille, tiiminvetäjille ja suorassa asiakaskontaktissa toimiville. Tänä vuonna tapahtuman keskiössä on sisäinen kehittäminen ja asiakaspalvelu yrityksen arvon tuottajana. Arvokas kehittäminen on yritykselle paitsi elintärkeää myös kallista. CCD17-ohjelma tarjoaa oppia ja kokemuksia kehitysprosessin eteenpäin viemisessä.

 

Minkälaisia ilmiöitä alisuorittamisesta aiheutuu tiimitasolla? Keinoja muutokseen antaa usean vuoden ajan vuorovaikutus- ja myyntivalmentajana CC-ympäristöissä toiminut Henna Hyttinen. Tiimityöskentelyn ytimessä on myös päivän avaava keynote-puhuja Olli Keskinen, suomalainen televisiovaikuttaja ja yksi Kummelien perustajista, jonka huumorilla höystetty puhe pureutuu bändisynergiaan ja työn tuottavuuteen.

 

Entä mitä lisäarvoa chat tai sosiaalisen median kanavat tuovat asiakaspalveluun? Tästä kertomassa on useita yrityksiä jo 10 vuoden ajan somen saloihin siivittänyt Anna-Kaisa ”Aku” Varamäki. Käyttöönottajan näkökulmasta aihetta avaa Gigantin Johanna Sainio, joka on ollut mukana parantamassa Gigantin asiakastyytyväisyyttä sosiaalisen median avulla. Mindfulness-tuntija Kim Wikström käy puolestaan läpi tutkimuksia ja kokemuksiaan paremmista asiakaskohtaamisistaAnne Issakainen raottaa esityksessään palvelujohtamisen verhoa ja tuo mukaan kokemusperäistä maailmaa omasta työstään palvelujohtajana Baronalla. Paikan päällä kuullaan myös, mitä muutosjohtamisen expertti Ilse Manner tarkoittaa sanoessaan, että osallistaminen on juna Turkuun?

 

Kahdeksatta kertaa järjestettävää CCD–päivää vietetään tänä vuonna Helsingin Scandic Parkissa. Tämä on tilaisuutesi hakea uusia näkökulmia omaan työhösi ja ennen kaikkea oppia niin kokemuksistaan kertovilta puhujilta kuin kollegoilta!


Kysy tarjouksista ryhmille info@oppia.fi

CCD17 22.03.2017


Lisätietoja

Järjestäjät

Ohjelma 22.3.2017

08:00 - 09:00
Ilmoittautuminen ja aamukahvit
09:00 - 10:00
Hyvä meininki toimii aina!
Owner Olli Keskinen
Bow Company Oy
10:00 - 10:15
kahvitauko
10:15 - 11:00
"Make sure your leadership isn't leadershit”
Työelämän kehittäjä / bisnesterapeutti Ilse Manner

11:00 - 11:15
kahvitauko
11:15 - 12:00
Alisuorittamiseen puuttuminen: Alisuorittamisesta aiheutuneita ilmiöitä tiimitasolla ja keinoja muutokseen
Yrittäjä / kouluttaja Henna Hyttinen
hennahyttinen.fi
12:00 - 13:00
lounas
13:00 - 13:30
Rakennetaan palvelukulttuuria - Rohkea syö rokan!
Service Director Anne Issakainen
Barona Group Oy
13:30 - 14:00
Giganttinen asenne - tärkeää sinulle, tärkeää meille
Contact Center Manager Johanna Sainio
Gigantti Oy Ab
14:00 - 14:15
kahvitauko
14:15 - 14:45
Mindfulness paremman tiimityöskentelyn ja asiakaspalvelun tukena
Opettaja / luennoitsija Kim Wikström

14:45 - 15:00
kahvitauko
15:00 - 15:45
Unohda digi, ota kulttuuriloikka!
Muutosagentti / yrittäjä / toimitusjohtaja Anna-Kaisa Varamäki
Enthusiast Oy
15:45 - 16:00
Loppusanat / tilaisuus päättyy

Keynote puhujat

Olli Keskinen
Bow Company Oy

Puhujat

Henna Hyttinen
hennahyttinen.fi
Anne Issakainen
Barona Group Oy
Ilse Manner
Johanna Sainio
Gigantti Oy Ab
Anna-Kaisa Varamäki
Enthusiast Oy
Kim Wikström

Hinnat

CCD17
Peruutusehdot: Osallistumisen voi peruuttaa veloituksetta kolme (3) viikkoa ennen tapahtuman alkua. Tämän jälkeen ei osallistumista voi peruuttaa, mutta jos et itse pääse tapahtumaan, voit lähettää sijastasi toisen henkilön. Peruutusehdot koskevat myös sairastapauksia. Peruutuksista tulee olla yhteydessä tapahtumat@wakaru.fi tai Elina Halonen p. +358 40 735 9265.

Tapahtumapaikka

Scandic Park, Helsinki

Mannerheimintie 46
00260 Helsinki