#Kohtaamisia17

Asiakaskokemus syntyy kohtaamisissa

Tervetuloa asiakaspalvelukokemus.fi:n ja Wakarun järjestämään seminaariin #Kohtaamisia17 asiakaskokemuksen ja –palvelun johtamisesta ja kehittämisestä kiinnostuneille!

Yritykset pitävät asiakaskokemusta yhä useammin strategisesti merkittävänä tekijänä liiketoiminnalle. Asiakkaan tunne yrityksen palveluista tai tuotteista muodostaa kokemuksen, joka määrittää, palaako asiakas takaisin, saako tuotteesi tai palvelusi suositteluja vai menetätkö asiakkaan kilpailijalle. Kokemus syntyy kohtaamisissa. Se miten johdamme, mittaamme ja kehitämme näitä kohtaamispisteitä sekä luomme ymmärrystä asiakkaasta, on ratkaisevaa menestymisen kannalta.

Digitalisoituvassa maailmassa yhä useamman kohtaamisen takana on automaatio ja jatkossa palvelutilanteita hoitaa yhä todennäköisemmin robotti kuin ihminen. Tunneälyyn kyvyttömät koneet ovat tehokkaita ratkaisuautomaatteja, mutta ihmisten välinen kanssakäyminen ei katoa mihinkään… sen merkitys kasvaa. Liiketoiminnallinen arvo syntyy kaikkien asiakaskokemuksen kannalta merkittävien kohtaamisten tehokkaalla johtamisella, oli kyseessä sitten ihmiset tai koneet. Asiakaspalvelun on lunastettava lupaus palvelusta asiakkaan valitsemassa kanavassa ajasta tai paikasta riippumatta ja jokainen kohtaaminen on hoidettava tunteella.

Tapahtuma kokoaa yhteen alan asiantuntijat ja lavalle nousee päivän aikana joukko mielenkiintoisia puhujia sekä hyviä case-esimerkkejä aiheen ympäriltä. Mukana mm. Varustelekan perustaja, sissi Valtteri Lindholm, Juridiikkaa ja Asiakaskokemusta yhdistelevä Elina Koivumäki, Digitalisti Ville Tolvanen sekä ”Viiden Tähden Asiakaskokemus” -kirjan julkaisevat Mestarit: Perttu Ahvenainen, Sani Leino ja Janne Gylling.

Viime vuonna ensimmäistä kertaa järjestetty seminaari oli menestys: Huikea tunnelma, mahtavat puhujat ja erinomaiset tarjoilut, josta osoituksena kävijöiden palaute: 100% suosittelee tapahtumaa. Tänä vuonna pyritään vielä parempaan!

Lähde mukaan vuoden mielenkiintoisimpaan työpäivään ja verkostoidu muiden ammattilaisten kanssa. Varaa lippusi heti.

Jos olet kiinnostunut kumppanuudesta tapahtumaan tai yli 5 lipun paketeista, ota yhteyttä tapahtumat@wakaru.fi

#Kohtaamisia17 16.05.2017


More information
petri.kultaranta@wakaru.fi
0405153007

Providers



Sponsors

Program 16.5.2017

Sali 1
08:00 - 09:00
Rekisteröityminen ja aamukahvi
09:00 - 09:15
Hyvää huomenta!
Perustaja Matti Toivonen
Asiakaspalvelukokemus.fi
(Sali 1)
09:15 - 10:00
Kaupassa asiakaspalvelu korvaa ongelmia, joita ei pitäisi olla
Valtteri Lindholm
Varusteleka
(Sali 1)
10:00 - 10:15
Tauko
10:15 - 10:45
Oletko mieluummin oikeassa vai viisas? Suunnistusopas asiakaskokemuksen ja juridiikan ristiaallokkoon
Entrepreneur, lawyer Elina Koivumäki
Lexperience
(Sali 1)
10:45 - 11:00
Tauko
11:00 - 11:30
Palvelu paremmaksi palkitsemalla!
Henkilöstöjohtaja Tuula Sillanpää
Fonecta Oy
Asiakaspalvelujohtaja Petri Tervevuori
Fonecta Oy
(Sali 1)
11:30 - 12:00
Case-esitys
(Sali 1)
12:00 - 13:00
Lounas
13:00 - 13:30
Viiden tähden asiakaskokemus
Partner, Head of Sales & Marketing Perttu Ahvenainen
Taitori Oy
CEO Janne Gylling
Moretag Oy
Sales Director Sani Leino
ThingLink
(Sali 1)
13:30 - 14:00
Eihän asiakaskokemus ole Leania vai onko?
Jarmo Kortelahti
Talent Vectia
Senior Lean Consultant Miikka Andersson
Talent Vectia
(Sali 1)
14:00 - 14:15
Tauko
14:15 - 15:00
Tulevaisuuden asiakaspalvelu = Tekoäly + Tunneäly
COO Tomi Korpaeus
Provad Oy
(Sali 1)
15:00 - 15:15
Tauko
15:15 - 16:00
Älä jätä asiakasta yksin – Asiakaskokemuksen murros digiaikana
Hallituksen puheenjohtaja Ville Tolvanen
Moment Group
(Sali 1)
16:00 - 18:00
Viiniä ja verkkoja - Tapahtuman päättävä verkostoitumistilaisuus hyvän ruoan ja juoman kera.

Keynote speakers

Tomi Korpaeus
Provad Oy
Valtteri Lindholm
Varusteleka
Ville Tolvanen
Moment Group

Speakers

Perttu Ahvenainen
Taitori Oy
Miikka Andersson
Talent Vectia
Janne Gylling
Moretag Oy
Elina Koivumäki
Lexperience
Jarmo Kortelahti
Talent Vectia
Sani Leino
ThingLink
Tuula Sillanpää
Fonecta Oy
Petri Tervevuori
Fonecta Oy
Matti Toivonen
Asiakaspalvelukokemus.fi

Prices

#Kohtaamisia17
#Kohtaamisia17
1 Pcs
#Kohtaamisia17 (1days), 16.05.2017
490€
+ vat. 24%.
#Kohtaamisia17 - Tripla
3 Pcs
#Kohtaamisia17 (1days), 16.05.2017
1290€
+ vat. 24%.
#Kohtaamisia17 - Viisikko
5 Pcs
#Kohtaamisia17 (1days), 16.05.2017
1990€
+ vat. 24%.
Cancellation terms: Osallistumisen voi peruuttaa veloituksetta kolme (3) viikkoa ennen tapahtuman alkua. Tämän jälkeen ei osallistumista voi peruuttaa, mutta jos et itse pääse tapahtumaan, voit lähettää sijastasi toisen henkilön. Peruutusehdot koskevat myös sairastapauksia. Peruutuksista tulee olla yhteydessä tapahtumat@wakaru.fi tai Elina Halonen p. +358 40 735 9265.

Venue

Scandic Park, Helsinki

Mannerheimintie 46
00260 Helsinki