
#Kohtaamisia22
Kohtaamisia22 – Suomen suurin ja odotetuin asiakaskokemuksen ja asiakaspalvelun johtamisen sekä kehittämisen seminaari on taas täällä. Viimeksi tapahtuma järjestettiin 2020, jolloin tapahtuma oli loppuunmyyty. Päivä keräsi yhteen 200 alan asiantuntijaa, huippupuhujia ja case-esityksiä.
24.11.2022 teemana on CX Focus. Asiakaskokemus on noussut konkreettiseksi liiketoiminnalliseksi erottautumistekijäksi. Se on tavoitteellista, mitattavaa ja johdettua. Kuinka parantunut asiakaskokemus saadaan toteutumaan käytännössä? Mitkä toimenpiteet ja kehityskohteet ovat olleet ratkaisevassa asemassa onnistuneen asiakaskokemuksen luomisessa?
Kohtaamisia22-tapahtuman ohjelmatietoja julkaistaan tällä sivulla lisää myöhemmin, mutta kannattaa jo nyt varmistaa liput edulliseen Early Bird -hintaan!
Tapahtumapaikkana toimii upouusi ja ainutlaatuinen Pikku-Finlandia
Pikku-Finlandia sijaitsee loistavien julkisten yhteyksien päässä aivan Helsingin keskustassa ja tilojen suurista lasiseinistä avautuu näkymä Töölönlahden puistoon. Uusi tapahtumatalo on Aalto-yliopiston arkkitehtiopiskelijoiden taidonnäyte ja se hurmaa muun muassa puisilla yksityiskohdillaan.
Seminaarin kanssa samanaikaisesti ja samoissa tiloissa järjestetään Syke 22 -tapahtuma.
Puhujat

Vesa Auvinen
Metaverse Strategist, Chief Imagination and Impact Officer
Dazzle Oy

Samuli Ketola
Partneri
White Hat

Petra Mengelt
CX aktivisti, yrittäjä, toimitusjohtaja, äiti, rakastaja, nelikymppinen nainen
Blue Finance

Immo Salonen
Asiakaspalvelukokemus.fi

Matti Toivonen
Founder
Asiakaspalvelukokemus.fi
Hinnat
Kun paikka tapahtumaan on ostettu, on osallistuminen sitova. Ilmoittautuminen laskutetaan tilauksen yhteydessä (maksutavat lasku yritykselle tai luottokortti). Jos estyt itse osallistumasta tapahtumaan, voit luovuttaa paikan kollegallesi. Peruutusehdot koskevat myös sairastapauksia. Muutoksista tilaukseen tulee olla yhteydessä info@oppia.fi tai Hanne Leinonen p. +358 45 359 9999.
Kumppanit






