Palvelupäällikköpäivä

TULOSSA MARRASKUUSSA, UUSI TAPAHTUMA! Palvelupäällikköpäivä tarjoaa ajankohtaisimmat opit ja vinkit palvelupäällikön monipuoliseen rooliin. Sivulla oleva ohjelma antaa jo näkymää tulevaan, uusia puhujia ja vahvistuneita puheenvuoroja päivitetään sivulle aktiivisesti. Lippujen myynti on jo avattu, nähdään tapahtumassa!

Palvelupäällikkö on paljon vartijana. Toiminta asiakkaan, toimittajaverkoston ja sisäisten sidosryhmien välillä vaatii monenlaisia taitoja. Palvelupäällikköpäivä on suunniteltu vahvistamaan näitä taitoja ja auttamaan sinua onnistumaan palvelupäällikön vaativassa tehtävässä. ​

Tapahtumassa on 2 keynote puheenvuoroa ja 12 asiantuntijapuheenvuoroa. Päivä on jaettu neljään kokonaisuuteen palvelupäällikön sidosryhmien mukaan: ​

Asiakas – Palvelupäällikkö on asiakkaan luotettu yhteyshenkilö ja neuvonantaja kaikissa yrityksesi toimittamiin palveluihin ja sopimuksiin liittyvissä asioissa. Mitä asiakas odottaa palvelupäälliköltä ja miten näihin odotuksiin voi vastata? Miten ottaa vastaan ja käsitellä asiakaspalaute ja mahdolliset hankalat asiakastilanteet? ​

Ihminen – Palvelupäällikön tehtävä vaatii asiakaspalveluasennetta ja hyvät fasilitointi- ja vuorovaikutustaidot. Näitä taitoja tarvitaan eri sidosryhmien kanssa toimittaessa. Palvelupäällikön on lisäksi tärkeä ymmärtää palvelujohtamisen perusteet.  ​

Yritys – Oma organisaatiosi tarjoaa pohjan työssä onnistumiselle. Millainen palvelupäällikön rooli organisaatiossa on? Miten organisaatio tukee palvelupäällikön tehtävää ja toimintaa palveluita jatkuvasti kehittämällä? Miten organisaatio voi luoda kokonaiskuvan asiakkuudesta?​

Kumppani – Harva organisaatio tuottaa palveluita ilman toimittajaverkostoa. Näiden kumppaneiden tuottamat palvelut ovat asiakkaalle tuotettavassa palvelussa yhtä tärkeitä kuin organisaation itsenä tuottama osa. Palvelupäällikön tulee pitää langat käsissä koko palveluketjun osalta ja huolehtia, että palvelun laatu on varmistettu ketjun päästä päähän. ​

Tapahtuma järjestetään Helsingin Messukeskuksessa 29.11.2022. Lippuja on saatavilla myös edullisina paketteina. Voit pyytää tarjouksen juuri teidän ryhmälle, jos sivulla olevat paketit eivät ole sopivia, ota yhteyttä info@oppia.fi. Tervetuloa mukaan tapahtumaan!

Huomioithan, että lippupaketin voi ostaa jo ennakkoon ja ilmoittaa osallistujat myöhemmin.

Puhujat

KEYNOTE

Niina Majaniemi

Palvelupäällikkö & kirjailija

---

Annina Eklund

Leadership & Team Development Trainer

Brik

Kari Eronen

CCXP | Head of Team, Service Management

Elisa Oyj

Satu-Mari Jansson

CEO, Theatre-based Trainer, Service & Behavioral Designer

TheatreWorks

Ella Lopperi

Head of Continuous Services & People Person

Gofore Oyj

Lari Peltoniemi

Service Management Consultant

Lari Consulting Oy

Jonas Rajanto

fasilitaattori-valmentaja

Grape People

Kaisa Salmitaival

Senior Lean Expert

S-Pankki

Matti Toivonen

Founder

Asiakaspalvelukokemus.fi

Ohjelma

29.11.2022

08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
Track1
Track2
08:00 - 09:00
Sali1
Tervetuloa tapahtumaan! Tapahtumapassien nouto ja aamupala
09:00 - 09:15
Palvelupäällikköpäivän avaus
09:15 - 10:00
Sali1
KEYNOTE: Mitä on hyvä palveluraportointi asiakkaan näkökulmasta
10:00 - 10:10
Kahvitauko
10:10 - 10:45
Sali1 |
ASIAKAS: Asiakaskokemus vs asiakasodotus
Founder
Matti Toivonen
Asiakaspalvelukokemus.fi
10:10 - 10:45
Sali2 |
YRITYS: Henkilöstön ja asiakkaan ääni jatkuvan parantamisen mahdollistajina
Senior Lean Expert
Kaisa Salmitaival
S-Pankki
10:45 - 11:00
Kahvitauko
11:00 - 11:35
Sali1 |
ASIAKAS: Asiakastyytyväisyys
11:00 - 11:35
Sali2 |
YRITYS: Palvelupäällikkö siltojen rakentajana
Head of Continuous Services & People Person
Ella Lopperi
Gofore Oyj
11:35 - 12:20
Sali1
Lounas
12:20 - 12:55
Sali1 |
ASIAKAS: Palaute ja vuorovaikutustaidot asiakastilanteessa
CEO, Theatre-based Trainer, Service & Behavioral Designer
Satu-Mari Jansson
TheatreWorks
12:20 - 12:55
Sali2 |
YRITYS: Asiakas 360 - miten luoda kuva asiakkaasta
12:55 - 13:05
Kahvitauko
13:05 - 13:40
Sali1 |
IHMINEN: Fasilitointi monimutkaistuvassa maailmassa
fasilitaattori-valmentaja
Jonas Rajanto
Grape People
13:05 - 13:40
Sali2 |
KUMPPANI: Toimittajahallinta (SIAM)
13:40 - 13:55
Kahvitauko
13:55 - 14:30
Sali1 |
IHMINEN: Palvelupäällikkö tiimin johtajana
Leadership & Team Development Trainer
Annina Eklund
Brik
13:55 - 14:30
Sali2 |
KUMPPANI: Raportoinnin automaatiolla arvoa asiakkaalle
CCXP | Head of Team, Service Management
Kari Eronen
Elisa Oyj
14:30 - 14:50
Sali1
Kahvitauko
14:50 - 15:25
Sali1 |
IHMINEN: Palvelupäällikön rooli arvovirtojen yhteensovittajana
Service Management Consultant
Lari Peltoniemi
Lari Consulting Oy
14:50 - 15:25
Sali2 |
KUMPPANI: Kumppanien johtaminen ja toimittajahallinta
15:25 - 15:30
Siirtyminen keynote -saliin
15:30 - 16:15
Sali1
Empatia – Palvelupäällikön tärkein työkalu
Palvelupäällikkö & kirjailija
Niina Majaniemi
---

Hinnat

Palvelupäällikköpäivä - 1 LIPPU
490.00
+ alv %
Siirry ostamaan
2 PACK - Palvelupäällikköpäivä - 2 LIPPUA
790.00
+ alv %
Siirry ostamaan
5 PACK - Palvelupäällikköpäivä - 5 LIPPUA
1725.00
+ alv %
Siirry ostamaan
10 PACK - Palvelupäällikköpäivä - 10 LIPPUA
2950.00
+ alv %
Siirry ostamaan
15 PACK - Palvelupäällikköpäivä - 15 LIPPUA
3750.00
+ alv %
Siirry ostamaan
Peruutusehdot

Kun paikka tapahtumaan on ostettu, on osallistuminen sitova. Ilmoittautuminen laskutetaan tilauksen yhteydessä (maksutavat lasku yritykselle tai luottokortti). Jos estyt itse osallistumasta tapahtumaan, voit luovuttaa paikan kollegallesi. Peruutusehdot koskevat myös sairastapauksia. Muutoksista tilaukseen tulee olla yhteydessä info@oppia.fi tai Elina Halonen p. +358 40 735 9265.

Sijainti

Helsinki, Messukeskus Siipi
Osoite:
Messuaukio 1, Helsinki