Voittajavierailu: Vuoden asiakaspalvelu 2021

Tervetuloa Voittajavierailulle!

Voittajavierailu on puolipäivää kestävä tutustuminen Vuoden asiakaspalvelu -kilpailun voittajaorganisaation toimintaan. Vierailulla pääsemme tutustumaan vuoden 2021 voittajaan Netvisor Customer Care, Visma Solutions Oy:hyn ja kuulemaan, mitkä tekijät siivittivät organisaation kilpailuvoittoon, millainen kokemus kilpailu oli sekä mitä on luvassa tulevaisuudessa. Vierailulla pääsemme myös tutustumaan asiakaspalvelutiimin tiloihin. Voittajavierailu on osa Wave asiakaspalveluverkoston jäsentoimintaa. Lämpimästi tervetuloa!

Vuoden asiakaspalvelu -kilpailu

Vuoden asiakaspalvelu -kilpailu on järjestetty jo vuodesta 1999 lähtien. Kilpailun järjestää Wave eli Wakarun Asiakaspalveluverkosto yhteistyössä Kehittämistoimisto Prakto Oy:n kanssa. Kilpailun voittajan valintaperusteina käytetään kansainvälisen ja Euroopassa vahvistettuun SFS-EN ISO 18295-1:2017:en standardin ja suomalaisen asiakaspalvelun parhaiden käytäntöjen kriteeristöä (Asiakaspalvelun kompetenssi, CCA), jossa palvelukeskuksen toiminta arvioidaan kuuden keskeisen osa-alueen osalta. Lue lisää kilpailusta!

Esittelyssä Visma Solutions Oy

Luomme kestävää kasvua yhdessä asiakkaidemme kanssa. Visma Solutions poistaa liiketoiminnan monimutkaisuutta ja auttaa luomaan yrityksille kasvua älykkäillä pilvipalveluilla. Toimintamme keskiössä ovat toisiaan tukevat tuotteet, tavoitteellinen yhteistyö, vastuullisuus ja kehittyvät osaajat.

Parhaan hyödyn tuotteista saat asiantuntijoidemme avulla. Kun tarvitset apua, asiantuntijamme ovat valmiina auttamaan. Monipuoliset palvelukanavat varmistavat, että saat vaivattomasti apua silloin, kun sitä tarvitset – 24/7. Tärkein mittarimme on asiakkaiden tyytyväisyys, jota mittaamme CSAT:n (customer satisfaction) ja NPS:n (Net Promoter Score) avulla. Kaikki asiakaspalvelukanavamme ovat myös maksuttomia. Lue lisää!

Ilmoittautuminen

Tilaisuuteen on rajoitetusti paikkoja. Vierailu on Wave-jäsenille maksuton, kun jäsenyys on voimassa vierailun aikana. Valitse JÄSEN-tuotepaketti, jolloin hinta nollautuu ostoskorissa, kun olet kirjautunut sisälle työsähköpostillasi. Yrityskohtaiset Wave-jäsenyydet näet täältä

Ei paikkarajoituksia jäsenille. Olemme yhteydessä, mikäli organisaation paikka on jo käytetty.

Eikö organisaatiosi ole vielä jäsen? Uusille jäsenille hinta 690 euroa + alv. Ilmoittautumalla uutena jäsenenä saat sekä Wave-jäsenyyden seuraavaksi 12 kk organisaatiollesi että yhden osallistumisen voittajavierailulle.

Osallistujavahvistukset lähetetään noin viikkoa ennen tilaisuutta.

Tiedustelut: Timo Keinänen, Wave: timo.keinanen(at)wakaru.fi tai 040 573 7790.

Esittelyssä Wave 

WAVE on asiakaspalvelun ammatillinen verkosto, jonka yli 100 jäsenorganisaatiota yhdistää halu kehittää asiakaspalvelua. Wave tarjoaa asiakaspalvelun kehittämisen tueksi aktiivisen ja asiantuntevan verkoston, kilpailuja, koulutuksia, yritysvierailuja sekä ammattilaistapahtumia. Lisäksi Wave järjestää vuosittain yhteisöllisen Asiakaspalveluviikon.

Tervetuloa tutustumaan Vuoden asiakaspalveluun 2021!

Puhujat

Minna Kuusela

Application Specialist

Visma Solutions Oy

Lauri Piironen

Support Manager

Visma Solutions Oy

Annika Sihvo

Application Specialist

Visma Solutions Oy

Anne Välimaa

Director of Customer Service

Visma Solutions Oy

Ohjelma

17.11.2022

09:15 - 09:30
Tervetuloa & alkusanat
Director of Customer Service
Anne Välimaa
Visma Solutions Oy
09:30 - 10:00
Pientä purtavaa ja vapaata keskustelua
10:00 - 11:00
Vuoden asiakaspalvelu - Netvisor Customer Care
Support Manager
Lauri Piironen
Visma Solutions Oy
Application Specialist
Minna Kuusela
Visma Solutions Oy
Application Specialist
Annika Sihvo
Visma Solutions Oy
11:00 - 12:00
Toimistokierros ja keskustelua

Osallistuminen

Tapahtuman lipunmyynti on päättynyt.