ROUND TABLE asiakaspalvelun aiheiden & glögin parissa

Lämpimästi tervetuloa verkostoitumaan ja keskustelemaan asiakaspalvelun aiheiden pariin!

Iltapäivän ohjelmassa on kattaus asiakaspalvelun teemoista.
Tule mukaan verkostoitumaan asiakaspalvelun osaajien kanssa! 

Tilaisuus järjestetään Helsingissä Messukeskuksessa.

Ohjelma
• 14.00 Tervetuloa & tutustuminen
• 14.10 Aloitamme lyhyet alustukset asiakaspalvelun aiheista, jotka johdattelevat pöytäkeskusteluihin
• 15.10 Round table -keskustelut speed dating -tyyliin kiertäen aiheesta toiseen
• 16.00 Kierroksen yhteenveto aihealueittain
• n. 16.15 Glögiä & verkostoitumista

Aihepiirit pöydissä ja pöytien puheenjohtajat
•    14.10 Työntekijäkokemus: Petri Tervevuori, Fonecta
•    14.20 Työvuorosuunnittelu: Timo Hurula & Niclas Lehtinen, Teleopti
•    14.30 Asiakaspalvelun kanavat: Satu Kontio, Requeste
•    14.40 Lean asiakaspalvelussa: Johanna Kemppinen, Call Waves
•    14.50 Asiakaskokemuksen kehittäminen: Jukka Rastas, Palvelu Plus Oy
Keskustelun fasilitoinnista vastaa Mia Mantere Wakarulta.


Ilmoittautuminen
Vierailu on Wave-jäsenille (ent. HDI-jäsenille) maksuton, ja hinta päivittyy jäsenen yrityssähköpostin mukaisesti. Hinta päivittyy, kun kirjaudut sisälle Wave-jäsenyrityksesi sähköpostilla. Jos et ole aiemmin rekisteröitynyt Oppiaan, pääset tekemään sen sivuston oikeasta yläreunasta. Yrityskohtaiset Wave-jäsenyydet voit tarkistaa Waven SIVUILTA. Muille hinta 70 euroa + alv. Osallistujavahvistukset tarkempien tietojen kera lähetetään viimeistään viikkoa ennen tilaisuutta.
 
Tiedustelut tilaisuudesta
Laura Hassel, 050 533 9982, Wave - Wakaru asiakaspalveluverkosto

Osallistujavaihdokset ja peruutusehdot
Tarvittaessa tilalleen voi ilmoittaa toisen henkilön. Mahdolliset peruutukset viimeistään 7 arkipäivää ennen tilaisuutta. Tämän jälkeen veloitamme järjestelykuluina 35 € + alv/osallistuja.

ROUND TABLE asiakaspalvelun aiheiden & glögin parissa
11.12.2017


Lisätietoja
laura.hassel@wakaru.fi
358505339982

Järjestäjät

Ohjelma 11.12.2018

ROUND TABLE asiakaspalvelun aiheiden & glögin parissa
13:45 - 14:00
Ilmoittautuminen
14:00 - 14:10
Tervetuloa & tutustuminen
Laura Hassel
Wakaru
Account Executive Mia Mantere
Wakaru Oy
(NA-klubi)
14:10 - 14:20
Työntekijäkokemus
Customer Service Director/Asiakaspalvelujohtaja Petri Tervevuori
Fonecta Oy
(NA-klubi)
14:20 - 14:30
Työvuorosuunnittelu
Business Manager Finland and Baltics Timo Hurula
Teleopti
Customer Lifecycle Manager Niclas Lehtinen
Teleopti
(NA-klubi)
14:30 - 14:40
Asiakaspalvelun kanavat
Requeste Business Area Director Satu Kontio
Sysart Oy
(NA-klubi)
14:40 - 14:50
Lean asiakaspalvelussa
Johanna Kemppinen
Call Waves Solutions Finland
(NA-klubi)
14:50 - 15:00
Asiakaskokemuksen kehittäminen
Managing Director Jukka Rastas
Palvelu Plus Oy
(NA-klubi)
15:00 - 15:50
Round table -keskustelut pöydissä
(NA-klubi)
15:50 - 16:00
Keskustelujen yhteenveto
Account Executive Mia Mantere
Wakaru Oy
(NA-klubi)
16:00 - 17:00
Glögiä & verkostoitumista
(NA-klubi)

Puhujat

Laura Hassel
Wakaru
Timo Hurula
Teleopti
Johanna Kemppinen
Call Waves Solutions Finland
Satu Kontio
Sysart Oy
Niclas Lehtinen
Teleopti
Mia Mantere
Wakaru Oy
Jukka Rastas
Palvelu Plus Oy
Petri Tervevuori
Fonecta Oy

Hinnat

ROUND TABLE asiakaspalvelun aiheiden & glögin parissa
Ilmoittautuminen tähän tapahtumaan suljettu
Peruutusehdot:

Tarvittaessa tilalleen voi ilmoittaa toisen henkilön. Mahdolliset peruutukset viimeistään 7 arkipäivää ennen tilaisuutta. Tämän jälkeen veloitamme järjestelykuluina 35 € + alv/osallistuja. Peruutusehdot koskevat myös sairastapauksia. Peruutuksista tulee olla yhteydessä info@oppia.fi tai Elina Halonen p. +358 40 735 9265.

Tapahtumapaikka

Helsingin Messukeskus