Yhteys

Tiedote 17.9.2020: Olemme seuranneet tiiviisti koronatilanteen kehitystä ja pitkän harkinnan jälkeen päättäneet muuttaa tapahtuman kokonaan online-muotoon. Tapahtuma järjestetään tiistaina 10.11.2020 verkossa, julkaistun ohjelman mukaisesti ja päättyy henkilökilpailuiden voittajien palkitsemiseen. Kaikki lipun ostaneet on kontaktoitu muutoksesta sähköpostitse. Online-tapahtuman liittymisohjeet lähetetään osallistujille sähköpostilla tapahtumaa edeltävänä perjantaina.  

Yhteys 2020 on tapahtuma asiakaspalvelun ammattilaisille sekä contact center- ja service desk -toimintojen kehittäjille. Tapahtuma on järjestetty jo vuodesta 1996!

Yhteys-konferenssi on yksi merkittävimmistä asiakaspalvelutapahtumista Suomessa ja kokoaa vuosittain yhteen yli 150 alan ammattilaista.

Vuoden 2020 teemana on Palvelu 360° ja teemaa syventää AAA – Arvo, Asiakaspito & Asiakaspolku! Lähdemme huolehtimaan asiakkaasta palvelun kaikissa vaiheissa etsimällä arvon muodostumisen elementtejä. Voitelemme asiakaspalvelutiimin sukset asiakaspitoa silmällä pitäen ja tähtäämme siihen, etteivät sukset mene asiakaspolulla ristiin. Lisäksi poimimme vinkit, miten kommunikointi asiakkuuden elinkaaren eri vaiheissa hoidetaan sujuvasti. 

 

 

 

 

Yksi päivä, 14 puheenvuoroa
Monipuolisia case-tarinoita, syventäviä ammatillisia puheenvuoroja ja loistavat keynote-puhujat! 

Tapahtumalounaat tarjoaa Foodora
Online-tapahtumaliput sisältävät 30 euron Foodora-lahjakortin, jonka ohjeet toimitetaan tapahtumapäivää edeltävänä perjantaina.

Verkostoidu ja vaihda kuulumisia digibaarissa!
Tapahtumavieraiden ja kumppaneiden virtuaalinen taukotila Yhteydessä on digibaari! Digibaarissa voi nauttia kupin virtuaalikahvia tai lasin virtuaalikuohuvaa eri teemaisissa huoneissa ja kommunikoida muiden kanssa videoyhteydellä. 

Voittajajulkistukset asiakaspalvelukilpailuissa 
Yhteys-konferenssissa julkistamme perinteisesti Vuoden Contact Center ja Vuoden Service Desk -kilpailuiden voittajat ja kuulemme voittajayksiköiden tarinat.

Ryhmäilmoittautuminen: Yli viiden hengen seurueen kannattaa ilmoittautua mukaan ryhmäpaketilla! Lisätiedot ryhmäpaketeista: liisa.eerola@wakaru.fi

 

 

Puhujat

KEYNOTE

Pekka Hyysalo

FightBack

KEYNOTE

Fredrik Lemming

Head of Sales

Telia Finland Oyj

Ed Creasey

Director of Pre Sales International market

Calabrio

Petteri Halmela

Tutkimuskonsultti

Innolink Group Oy

Annakaisa Helenius

training and coaching specialist

Posti Oy

Ilkka Kivikäs

Telia Inmics-Nebula

Tomi Kouva

Asiakaskokemusjohtaja

Tradenomit

Kirsti Laasio

B2B asiakaskokemus

Ville Mikkonen

COO

QualityDesk

Petri Munkki

Funnel Oy

Petteri Niemi

Operatiivinen johtaja

02 Taksi

Ville Nuutinen

Sales Manager

Fortum

Jaana Rantamäki

Kumppanuuspäällikkö

020202 Palvelut Oy

Topi Rytkönen

Head of Service Desk

Telia Inmics-Nebula Oy

Kaisa Salmitaival

Senior Lean Expert

S-Pankki

Simo Sorsakivi

CEO & Founder

Inscripta

Kia Tolppanen

AI Lead Robotics & AI Digital Business Solutions

Telia Finland Oyj

Mari Viljanen-Peuraniemi

Asiakaspalvelupäällikkö

Satasairaala

Reetta Vuorela

Fortum Asiakaspalvelu Oy

Riikka Wulff

toimitusjohtaja

Pentik Oy

Ohjelma

10.11.2020

08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
Sali 1
Sali 2
08:30 - 08:45
Liittyminen tapahtumaan alkaa
08:45 - 09:15
Tervetuloa tapahtumaan!
09:15 - 10:00
The best C-strategies for customer experience - How to capture the potential of AI
Head of Sales
Fredrik Lemming
Telia Finland Oyj
10:00 - 10:15
Venyttelytauko! Joko kävit moikkaamassa kollegoita digibaarissa?
10:15 - 10:45
Asiakas- ja henkilöstökokemuksen tiedolla johtaminen Satasairaalassa
Tutkimuskonsultti
Petteri Halmela
Innolink Group Oy
Asiakaspalvelupäällikkö
Mari Viljanen-Peuraniemi
Satasairaala
10:15 - 10:45
Asiakaslupauksesta lunastamiseen - sanoista tekoihin
Kirsti Laasio
B2B asiakaskokemus
10:45 - 11:00
Tauko: Aika keskustella ja verkostoitua digibaarin huoneissa
11:00 - 11:30
Havuja pentele - proaktiivisella pelisilmällä asiakaspitoa eri tilanteisiin
Petri Munkki
Funnel Oy
11:00 - 11:30
Omnikanavaisuudella Suomen paras jäsenkokemus
Asiakaskokemusjohtaja
Tomi Kouva
Tradenomit
11:30 - 11:35
Venyttelytauko
11:35 - 12:05
Kuinka tehdä audiosta älykästä - Puheentunnistus 360 asiakasnäkymän mahdollistajana
AI Lead Robotics & AI Digital Business Solutions
Kia Tolppanen
Telia Finland Oyj
CEO & Founder
Simo Sorsakivi
Inscripta
11:35 - 12:05
02 Taksi syntyi asiakastarpeesta ja taksilain muutoksesta - tavoitteena paras asiakaskokemus taksin tilaamiselle
Kumppanuuspäällikkö
Jaana Rantamäki
020202 Palvelut Oy
Operatiivinen johtaja
Petteri Niemi
02 Taksi
12:05 - 12:55
Aika lounastaa! Paras lounas-seura löytyy digibaarista.
12:55 - 13:25
Vuoden Contact Center 2020: Kohti puhtaampaa maailmaa asiakas keskiössä
Reetta Vuorela
Fortum Asiakaspalvelu Oy
Sales Manager
Ville Nuutinen
Fortum
12:55 - 13:25
Vuoden Service desk 2020: Helpparista Service Deskiksi
Head of Service Desk
Topi Rytkönen
Telia Inmics-Nebula Oy
Ilkka Kivikäs
Telia Inmics-Nebula
13:25 - 13:40
Kipaise hakemassa kuppi kuumaa!
13:40 - 14:10
The State of the Contact Centre: Embracing the Evolving World of Work
Director of Pre Sales International market
Ed Creasey
Calabrio
14:10 - 14:30
Kahvitauko: venyttele kollegan kanssa digibaarin kuppilassa
14:30 - 15:00
Keramiikka on ikuista ja kauneus ei katoa koskaan
toimitusjohtaja
Riikka Wulff
Pentik Oy
14:30 - 15:00
Käytännön keinoja muutoksen johtamiseen
COO
Ville Mikkonen
QualityDesk
Senior Lean Expert
Kaisa Salmitaival
S-Pankki
training and coaching specialist
Annakaisa Helenius
Posti Oy
15:00 - 15:15
Tauko: nappaa lasi kuohuvaa digibaarissa
15:15 - 16:00
FightBack - Toinen mahdollisuus
Pekka Hyysalo
FightBack
16:00 - 16:30
Päivän yhteenveto ja henkilökilpailuiden voittajien julkistus
16:30 - 17:30
Afterpartyt digibaarissa

Osallistuminen

Tapahtuma pidetty - Kiitos kaikille osallistujille.

Kumppanit

Kulta
Hopea
Pronssi
Yhteistyössä