Yhteys
Tapahtuman puheenvuorojen tallenteet ovat katseltavissa ostamalla Jälkitallenteet -paketin! Paketti sisältää myös esitysmateriaalit, siltä osin kun puhujat ovat sallineet niiden julkaisun. Materiaaliarkiston käytölle ei ole aikarajaa.
***
Tiedote 17.9.2020: Olemme seuranneet tiiviisti koronatilanteen kehitystä ja pitkän harkinnan jälkeen päättäneet muuttaa tapahtuman kokonaan online-muotoon. Tapahtuma järjestetään tiistaina 10.11.2020 verkossa, julkaistun ohjelman mukaisesti ja päättyy henkilökilpailuiden voittajien palkitsemiseen. Kaikki lipun ostaneet on kontaktoitu muutoksesta sähköpostitse. Online-tapahtuman liittymisohjeet lähetetään osallistujille sähköpostilla tapahtumaa edeltävänä perjantaina.
Yhteys 2020 on tapahtuma asiakaspalvelun ammattilaisille sekä contact center- ja service desk -toimintojen kehittäjille. Tapahtuma on järjestetty jo vuodesta 1996!
Yhteys-konferenssi on yksi merkittävimmistä asiakaspalvelutapahtumista Suomessa ja kokoaa vuosittain yhteen yli 150 alan ammattilaista.
Vuoden 2020 teemana on Palvelu 360° ja teemaa syventää AAA – Arvo, Asiakaspito & Asiakaspolku! Lähdemme huolehtimaan asiakkaasta palvelun kaikissa vaiheissa etsimällä arvon muodostumisen elementtejä. Voitelemme asiakaspalvelutiimin sukset asiakaspitoa silmällä pitäen ja tähtäämme siihen, etteivät sukset mene asiakaspolulla ristiin. Lisäksi poimimme vinkit, miten kommunikointi asiakkuuden elinkaaren eri vaiheissa hoidetaan sujuvasti.
Yksi päivä, 14 puheenvuoroa
Monipuolisia case-tarinoita, syventäviä ammatillisia puheenvuoroja ja loistavat keynote-puhujat!
Tapahtumalounaat tarjoaa Foodora
Online-tapahtumaliput sisältävät 30 euron Foodora-lahjakortin, jonka ohjeet toimitetaan tapahtumapäivää edeltävänä perjantaina.
Verkostoidu ja vaihda kuulumisia digibaarissa!
Tapahtumavieraiden ja kumppaneiden virtuaalinen taukotila Yhteydessä on digibaari! Digibaarissa voi nauttia kupin virtuaalikahvia tai lasin virtuaalikuohuvaa eri teemaisissa huoneissa ja kommunikoida muiden kanssa videoyhteydellä.
Voittajajulkistukset asiakaspalvelukilpailuissa
Yhteys-konferenssissa julkistamme perinteisesti Vuoden Contact Center ja Vuoden Service Desk -kilpailuiden voittajat ja kuulemme voittajayksiköiden tarinat.
Ryhmäilmoittautuminen: Yli viiden hengen seurueen kannattaa ilmoittautua mukaan ryhmäpaketilla! Lisätiedot ryhmäpaketeista: liisa.eerola@wakaru.fi
Puhujat
Pekka Hyysalo
FightBack
Fredrik Lemming
Head of Sales
Telia Finland Oyj
Petri Munkki
Funnel Oy
Riikka Wulff
toimitusjohtaja
Pentik Oy
Kirsti Laasio
B2B asiakaskokemus
Ed Creasey
Director of Pre Sales International market
Calabrio
Petteri Niemi
Operatiivinen johtaja
02 Taksi
Jaana Rantamäki
Kumppanuuspäällikkö
020202 Palvelut Oy
Tomi Kouva
Asiakaskokemusjohtaja
Tradenomit
Ville Mikkonen
COO
QualityDesk
Kaisa Salmitaival
Senior Lean Expert
S-Pankki
Kia Tolppanen
AI Lead Robotics & AI Digital Business Solutions
Telia Finland Oyj
Simo Sorsakivi
CEO & Founder
Inscripta
Annakaisa Helenius
training and coaching specialist
Posti Oy
Petteri Halmela
Tutkimuskonsultti
Innolink Group Oy
Mari Viljanen-Peuraniemi
Asiakaspalvelupäällikkö
Satakunnan hyvinvointialue
Topi Rytkönen
Head of Service Desk
Telia Inmics-Nebula Oy
Ilkka Kivikäs
Printcom
Reetta Vuorela
Fortum Asiakaspalvelu Oy
Ville Nuutinen
Operations Manager
Fortum
Ohjelma
10.11.2020
Osallistuminen
Tapahtuman lipunmyynti on päättynyt.
Jälki-ilmoittautuminen
Ostettu osallistuminen laskutetaan tilauksen yhteydessä ja tämän jälkeen rekisteröityminen tapahtumaan on sitova, eikä sitä näin ollen voi peruuttaa. Peruutusehdot koskevat myös sairaustapauksia. Mikäli olet estynyt pääsemään paikalle, voit siirtää osallistumisen kuluitta toiselle henkilölle. Korvaava henkilö sitoutuu noudattamaan peruutus- ja muutosehtojamme. Online-tapahtuman liittymisohjeet lähetetään osallistujille sähköpostilla tapahtumaa edeltävänä perjantaina. Tilaukseen liittyvissä muutoksissa tulee olla yhteydessä liisa.eerola@wakaru.fi.