
Yhteys
Tapahtuman puheenvuorojen tallenteet ovat katseltavissa ostamalla Jälkitallenteet -paketin! Paketti sisältää myös esitysmateriaalit, siltä osin kun puhujat ovat sallineet niiden julkaisun. Materiaaliarkiston käytölle ei ole aikarajaa.
***
Tiedote 17.9.2020: Olemme seuranneet tiiviisti koronatilanteen kehitystä ja pitkän harkinnan jälkeen päättäneet muuttaa tapahtuman kokonaan online-muotoon. Tapahtuma järjestetään tiistaina 10.11.2020 verkossa, julkaistun ohjelman mukaisesti ja päättyy henkilökilpailuiden voittajien palkitsemiseen. Kaikki lipun ostaneet on kontaktoitu muutoksesta sähköpostitse. Online-tapahtuman liittymisohjeet lähetetään osallistujille sähköpostilla tapahtumaa edeltävänä perjantaina.
Yhteys 2020 on tapahtuma asiakaspalvelun ammattilaisille sekä contact center- ja service desk -toimintojen kehittäjille. Tapahtuma on järjestetty jo vuodesta 1996!
Yhteys-konferenssi on yksi merkittävimmistä asiakaspalvelutapahtumista Suomessa ja kokoaa vuosittain yhteen yli 150 alan ammattilaista.
Vuoden 2020 teemana on Palvelu 360° ja teemaa syventää AAA – Arvo, Asiakaspito & Asiakaspolku! Lähdemme huolehtimaan asiakkaasta palvelun kaikissa vaiheissa etsimällä arvon muodostumisen elementtejä. Voitelemme asiakaspalvelutiimin sukset asiakaspitoa silmällä pitäen ja tähtäämme siihen, etteivät sukset mene asiakaspolulla ristiin. Lisäksi poimimme vinkit, miten kommunikointi asiakkuuden elinkaaren eri vaiheissa hoidetaan sujuvasti.
Yksi päivä, 14 puheenvuoroa
Monipuolisia case-tarinoita, syventäviä ammatillisia puheenvuoroja ja loistavat keynote-puhujat!
Tapahtumalounaat tarjoaa Foodora
Online-tapahtumaliput sisältävät 30 euron Foodora-lahjakortin, jonka ohjeet toimitetaan tapahtumapäivää edeltävänä perjantaina.
Verkostoidu ja vaihda kuulumisia digibaarissa!
Tapahtumavieraiden ja kumppaneiden virtuaalinen taukotila Yhteydessä on digibaari! Digibaarissa voi nauttia kupin virtuaalikahvia tai lasin virtuaalikuohuvaa eri teemaisissa huoneissa ja kommunikoida muiden kanssa videoyhteydellä.
Voittajajulkistukset asiakaspalvelukilpailuissa
Yhteys-konferenssissa julkistamme perinteisesti Vuoden Contact Center ja Vuoden Service Desk -kilpailuiden voittajat ja kuulemme voittajayksiköiden tarinat.
Ryhmäilmoittautuminen: Yli viiden hengen seurueen kannattaa ilmoittautua mukaan ryhmäpaketilla! Lisätiedot ryhmäpaketeista: liisa.eerola@wakaru.fi
Puhujat

Pekka Hyysalo
FightBack

Fredrik Lemming
Head of Sales
Telia Finland Oyj

Petri Munkki
Funnel Oy

Riikka Wulff
toimitusjohtaja
Pentik Oy

Kirsti Laasio
B2B asiakaskokemus

Ed Creasey
Director of Pre Sales International market
Calabrio

Petteri Niemi
Operatiivinen johtaja
02 Taksi

Jaana Rantamäki
Kumppanuuspäällikkö
020202 Palvelut Oy

Tomi Kouva
Asiakaskokemusjohtaja
Tradenomit

Ville Mikkonen
COO
QualityDesk

Kaisa Salmitaival
Senior Lean Expert
S-Pankki

Kia Tolppanen
AI Lead Robotics & AI Digital Business Solutions
Telia Finland Oyj

Simo Sorsakivi
CEO & Founder
Inscripta

Annakaisa Helenius
training and coaching specialist
Posti Oy

Petteri Halmela
Tutkimuskonsultti
Innolink Group Oy

Mari Viljanen-Peuraniemi
Asiakaspalvelupäällikkö
Satakunnan hyvinvointialue

Topi Rytkönen
Head of Service Desk
Telia Inmics-Nebula Oy

Ilkka Kivikäs
Printcom

Reetta Vuorela
CX Specialist
Fortum Asiakaspalvelu Oy

Ville Nuutinen
Nordic Operations Manager
Fortum
Ohjelma
10.11.2020
Osallistuminen
Tapahtuman lipunmyynti on päättynyt.
Jälki-ilmoittautuminen
Ostettu osallistuminen laskutetaan tilauksen yhteydessä ja tämän jälkeen rekisteröityminen tapahtumaan on sitova, eikä sitä näin ollen voi peruuttaa. Peruutusehdot koskevat myös sairaustapauksia. Mikäli olet estynyt pääsemään paikalle, voit siirtää osallistumisen kuluitta toiselle henkilölle. Korvaava henkilö sitoutuu noudattamaan peruutus- ja muutosehtojamme. Online-tapahtuman liittymisohjeet lähetetään osallistujille sähköpostilla tapahtumaa edeltävänä perjantaina. Tilaukseen liittyvissä muutoksissa tulee olla yhteydessä liisa.eerola@wakaru.fi.
Kumppanit





