PalveluMestari™ – Häiriönhallinta ja valvonta
Kuvaus
PalveluMestari – Häiriönhallinta ja valvonta -valmennus perehdyttää osallistujat IT-häiriöiden hallintaan ja valvontaan. Koulutuksessa opit keskeiset häiriönhallinnan prosessit, tapahtumien seurannan ja automatisoidut vasteet. Näiden taitojen avulla voit minimoida IT-häiriöiden vaikutukset ja parantaa organisaation toimintavarmuutta.
Valmennuksen hyödyt
- Opit selkeät toimintamallit, jotka auttavat käsittelemään IT-häiriöitä nopeasti ja tehokkaasti, jotta niiden vaikutukset liiketoimintaan pysyvät mahdollisimman pieninä.
- Ymmärrät, miten IT-järjestelmien valvonta ja tapahtumien luokittelu toimii, sekä kuinka automatisoidut järjestelmät voivat auttaa häiriötilanteiden ennakoinnissa ja hallinnassa.
- Opit, kuinka tehokas palvelupiste tukee häiriöiden ja tapahtumien hallintaa, tarjoten nopeaa ja asiantuntevaa apua ongelmatilanteissa.
Kohderyhmä
Valmennus sopii kaikille, jotka haluavat parantaa IT-palveluidensa hallintaa ja varmistaa tehokkaan toiminnan häiriötilanteissa. Tämä koulutus auttaa kehittämään organisaation kykyä hallita IT-häiriöitä ammattimaisesti ja tehokkaasti.
Sisältö
- Incident Management: Häiriötilanteiden hallinnan prosessit, roolit ja käytännöt. Kuinka varmistaa nopea ja tehokas reagointi häiriöihin sekä minimoida liiketoiminnalliset vaikutukset.
- Event Management: Valvonnan ja tapahtumahallinnan käytännöt, hälytysten ja tapahtumien luokittelu sekä automatisoidut vasteet.
- Service Desk: Tehokkaan palvelupisteen toiminnot ja rooli tapahtuma- ja häiriöhallinnassa.
Mikä on PalveluMestari?
Wakarun PalveluMestari koostuu palvelunhallinnan asiantuntijoille suunnatuista tehokkaista puolen päivän valmennuksista, jotka vahvistavat substanssiosaamista ja tukevat laadukkaiden prosessien kehittämistä organisaatioissa.
PalveluMestari-kokonaisuus perustuu palvelujohtamisen parhaisiin käytäntöihin, kuten muun muassa ITIL4-viitekehykseen ja tarjoaa konkreettisia keinoja ITIL:n hyödyntämiseen käytännön työssä.
Voit valita sinulle sopivimmat moduulit ja sertifioitua PalveluMestariksi. Sertifiointitasoja on kolme:
- 4 moduulia suorittaneet – 3. tason sertifikaatti
- 6-8 moduulia suorittaneet – 2. tason sertifikaatti
- 10 moduulia tai enemmän suorittaneet – 1. tason sertifikaatti
Katso täältä tulevien PalveluMestari-valmennusten ajankohdat
Ohjelma
Päivämäärä | Aloitusaika | Päättymisaika | |
---|---|---|---|
28.8.2025 | 9.00 | 12.00 |
Peruutusehdot
Ilmoittautuminen on sitova. Mikäli ilmoittautuja ei pääse kurssille, voi hänen sijastaan tulla toinen henkilö. Mikäli ilmoittautumisen peruutus tehdään vähemmän kuin 14 päivää ennen kurssin alkua, veloitamme toimisto- ja varauskuluina 50% kurssimaksusta. Mikäli ilmoittautunut jää saapumatta kurssille ilman peruutusilmoitusta, veloitamme koko osallistumismaksun. Kurssimateriaalin toimittamisesta oppilaalle peruuntumistapauksessa veloitamme lisäksi 100 EUR. Peruutusmaksut veloitetaan myös sairastapauksissa.


Executive Consultant
Wakaru
Etävalmennus