PalveluMestari™​ – Häiriönhallinta ja valvonta

Kesto: 0.5 pv
Valitse päivä
Kurssia ei ole tällä hetkellä aikataulutettu. Ota yhteyttä ja sovi asiakaskohtainen koulutus.

Kuvaus

PalveluMestari​ – Häiriönhallinta ja valvonta -valmennus perehdyttää osallistujat IT-häiriöiden hallintaan ja valvontaan. Koulutuksessa opit keskeiset häiriönhallinnan prosessit, tapahtumien seurannan ja automatisoidut vasteet. Näiden taitojen avulla voit minimoida IT-häiriöiden vaikutukset ja parantaa organisaation toimintavarmuutta.

Valmennuksen hyödyt

  • Opit selkeät toimintamallit, jotka auttavat käsittelemään IT-häiriöitä nopeasti ja tehokkaasti, jotta niiden vaikutukset liiketoimintaan pysyvät mahdollisimman pieninä.
  • Ymmärrät, miten IT-järjestelmien valvonta ja tapahtumien luokittelu toimii, sekä kuinka automatisoidut järjestelmät voivat auttaa häiriötilanteiden ennakoinnissa ja hallinnassa.
  • Opit, kuinka tehokas palvelupiste tukee häiriöiden ja tapahtumien hallintaa, tarjoten nopeaa ja asiantuntevaa apua ongelmatilanteissa.

Kohderyhmä

Valmennus sopii kaikille, jotka haluavat parantaa IT-palveluidensa hallintaa ja varmistaa tehokkaan toiminnan häiriötilanteissa. Tämä koulutus auttaa kehittämään organisaation kykyä hallita IT-häiriöitä ammattimaisesti ja tehokkaasti.

Sisältö

  • Incident Management: Häiriötilanteiden hallinnan prosessit, roolit ja käytännöt. Kuinka varmistaa nopea ja tehokas reagointi häiriöihin sekä minimoida liiketoiminnalliset vaikutukset.​
  • Event Management: Valvonnan ja tapahtumahallinnan käytännöt, hälytysten ja tapahtumien luokittelu sekä automatisoidut vasteet.​
  • Service Desk: Tehokkaan palvelupisteen toiminnot ja rooli tapahtuma- ja häiriöhallinnassa.​

Mikä on PalveluMestari?

Wakarun PalveluMestari koostuu palvelunhallinnan asiantuntijoille suunnatuista tehokkaista puolen päivän valmennuksista, jotka vahvistavat substanssiosaamista ja tukevat laadukkaiden prosessien kehittämistä organisaatioissa.

PalveluMestari-kokonaisuus perustuu palvelujohtamisen parhaisiin käytäntöihin, kuten muun muassa ITIL4-viitekehykseen ja tarjoaa konkreettisia keinoja ITIL:n hyödyntämiseen käytännön työssä.

Voit valita sinulle sopivimmat moduulit ja sertifioitua PalveluMestariksi. Sertifiointitasoja on kolme:

  • 4 moduulia suorittaneet – 3. tason sertifikaatti
  • 6-8 moduulia suorittaneet – 2. tason sertifikaatti
  • 10 moduulia tai enemmän suorittaneet – 1. tason sertifikaatti

Katso täältä tulevien PalveluMestari-valmennusten ajankohdat

Ohjelma

PäivämääräAloitusaikaPäättymisaika
28.8.20259.0012.00

Peruutusehdot

Ilmoittautuminen on sitova. Mikäli ilmoittautuja ei pääse kurssille, voi hänen sijastaan tulla toinen henkilö. Mikäli ilmoittautumisen peruutus tehdään vähemmän kuin 14 päivää ennen kurssin alkua, veloitamme toimisto- ja varauskuluina 50% kurssimaksusta. Mikäli ilmoittautunut jää saapumatta kurssille ilman peruutusilmoitusta, veloitamme koko osallistumismaksun. Kurssimateriaalin toimittamisesta oppilaalle peruuntumistapauksessa veloitamme lisäksi 100 EUR. Peruutusmaksut veloitetaan myös sairastapauksissa.

Järjestäjä
Jani Iivonen
Executive Consultant
Wakaru
Teams
Etävalmennus