PalveluMestari™ – Jatkuva parantaminen-etävalmennus

Kesto: 0.5 pv
Valitse päivä
Kurssia ei ole tällä hetkellä aikataulutettu. Ota yhteyttä ja sovi asiakaskohtainen koulutus.

Kuvaus

PalveluMestari​ – Jatkuva parantaminen -valmennuksessa perehdytään jatkuvan parantamisen periaatteisiin, käytäntöihin ja keskeisiin käsitteisiin. Valmennuksen jälkeen osaat soveltaa oppimiasi menetelmiä organisaation arjessa. Tunnistat tehokkaasti kehityskohteita ja osaat maksimoida niiden tuoman arvon. Hallitset keinot parantaa organisaation suorituskykyä, tehostaa prosesseja ja rakentaa kestävää kehitystä osaksi päivittäistä työtäsi.

Valmennuksen hyödyt

  • Opi hyödyntämään jatkuvan parantamisen mallia organisaation kehityksen tukemiseksi.
  • Syvennä taitojasi tunnistaa ja priorisoida parannuskohteita mittareiden ja arviointityökalujen avulla.
  • Kehitä tietoturvan hallintaa osana organisaation kokonaisvaltaista parantamista.

Kohderyhmä

Valmennus sopii kaikille, jotka ovat vastuussa organisaation kehittämisestä ja jatkuvan parantamisen edistämisestä, kuten johtajille, tiiminvetäjille, prosessien kehittäjille sekä tietoturvan hallinnasta vastaaville ammattilaisille.

Sisältö

  • Continual Improvement: Jatkuvan parantamisen malli ja sen soveltaminen käytännössä. Mittareiden ja arviointityökalujen hyödyntäminen parannuskohteiden tunnistamiseksi.​
  • Information Security Management: Tietoturvan jatkuva kehittäminen ja seuranta.​

Mikä on PalveluMestari?

Wakarun PalveluMestari koostuu palvelunhallinnan asiantuntijoille suunnatuista tehokkaista puolen päivän valmennuksista, jotka vahvistavat substanssiosaamista ja tukevat laadukkaiden prosessien kehittämistä organisaatioissa.

PalveluMestari-kokonaisuus perustuu palvelujohtamisen parhaisiin käytäntöihin, kuten muun muassa ITIL4-viitekehykseen ja tarjoaa konkreettisia keinoja ITIL:n hyödyntämiseen käytännön työssä.

Voit valita sinulle sopivimmat moduulit ja sertifioitua PalveluMestariksi. Sertifiointitasoja on kolme:

  • 4 moduulia suorittaneet – 3. tason sertifikaatti
  • 6-8 moduulia suorittaneet – 2. tason sertifikaatti
  • 10 moduulia tai enemmän suorittaneet – 1. tason sertifikaatti

Katso täältä tulevien PalveluMestari-valmennusten ajankohdat

Ohjelma

PäivämääräAloitusaikaPäättymisaika
13.6.20259.0012.00

Peruutusehdot

Ilmoittautuminen on sitova. Mikäli ilmoittautuja ei pääse kurssille, voi hänen sijastaan tulla toinen henkilö. Mikäli ilmoittautumisen peruutus tehdään vähemmän kuin 14 päivää ennen kurssin alkua, veloitamme toimisto- ja varauskuluina 50% kurssimaksusta. Mikäli ilmoittautunut jää saapumatta kurssille ilman peruutusilmoitusta, veloitamme koko osallistumismaksun. Kurssimateriaalin toimittamisesta oppilaalle peruuntumistapauksessa veloitamme lisäksi 100 EUR. Peruutusmaksut veloitetaan myös sairastapauksissa.

Järjestäjä
Jani Iivonen
Executive Consultant
Wakaru
Teams
Etävalmennus