PalveluMestari™ – Asiakas- ja toimittajasuhteiden hallinta

Kesto: 0.5 pv
Valitse päivä

Kuvaus

PalveluMestari™ – Asiakas- ja toimittajasuhteiden hallinta -valmennus tarjoaa käytännönläheiset työkalut asiakas- ja toimittajasuhteiden suunnitelmalliseen kehittämiseen. Valmennuksessa käsitellään asiakastyytyväisyyden varmistamista, mittaamista (esim. CSAT, NPS) ja asiakassuhteiden johtamista osana palvelunhallintaa.

Toisena keskeisenä osa-alueena käsitellään toimittajasuhteiden hallintaa: miten sopimuksia johdetaan, miten yhteistyötä kehitetään ja miten varmistetaan laatu palvelutasojen, vastuiden ja mittareiden (esim. SLA, OLA, KPI) kautta.

Valmennuksen hyödyt

  • Ymmärrät asiakas- ja toimittajasuhteiden merkityksen palvelun laadulle ja liiketoiminnalle
  • Opit mittaamaan asiakastyytyväisyyttä ja hyödyntämään tuloksia kehittämisessä
  • Saat työkaluja sopimusten johtamiseen ja toimittajayhteistyön hallintaan
  • Kehität yhteistyötä sekä sisäisten että ulkoisten sidosryhmien kanssa

Kohderyhmä

Valmennus on suunnattu asiantuntijoille ja esihenkilöille, jotka vastaavat asiakas- tai toimittajasuhteista, sopimusten hallinnasta tai palvelun laadun kehittämisestä.

Sisältö

  • Relationship Management: Asiakassuhteiden hallinta ja sidosryhmäyhteistyö. Menetelmät ja parhaat käytännöt asiakastyytyväisyyden varmistamiseksi.​ 
  • Käytännön vinkkejä asiakastyytyväisyyden mittaamiseen (mm. CSAT, NPS). 
  • Supplier Management: Toimittajasuhteiden hallinnan käytännöt, sopimukset ja yhteistyön hallinta.​ 
  • Supplier Managementin tavoitteet ja merkitys liiketoiminnalle. 
  • Sopimusten johtaminen ja toimittajayhteistyön laadunvarmistus (esim. SLA:t, OLA:t, KPI:t). 

Mikä on PalveluMestari™?

Wakarun PalveluMestari koostuu palvelunhallinnan asiantuntijoille suunnatuista tehokkaista puolen päivän valmennuksista, jotka vahvistavat substanssiosaamista ja tukevat laadukkaiden prosessien kehittämistä organisaatioissa.

PalveluMestari-kokonaisuus perustuu palvelujohtamisen parhaisiin käytäntöihin, kuten muun muassa ITIL4-viitekehykseen ja tarjoaa konkreettisia keinoja ITIL:n hyödyntämiseen käytännön työssä.

Voit valita sinulle sopivimmat moduulit ja sertifioitua PalveluMestariksi. Sertifiointitasoja on kolme:

  • 4 moduulia suorittaneet – 3. tason sertifikaatti
  • 6-8 moduulia suorittaneet – 2. tason sertifikaatti
  • 10 moduulia tai enemmän suorittaneet – 1. tason sertifikaatti

Katso täältä tulevien PalveluMestari™-valmennusten ajankohdat

Ohjelma

PäivämääräAloitusaikaPäättymisaika
25.9.202513.0016.00

Peruutusehdot

Ilmoittautuminen on sitova. Mikäli ilmoittautuja ei pääse kurssille, voi hänen sijastaan tulla toinen henkilö. Mikäli ilmoittautumisen peruutus tehdään vähemmän kuin 14 päivää ennen kurssin alkua, veloitamme toimisto- ja varauskuluina 50% kurssimaksusta. Mikäli ilmoittautunut jää saapumatta kurssille ilman peruutusilmoitusta, veloitamme koko osallistumismaksun. Kurssimateriaalin toimittamisesta oppilaalle peruuntumistapauksessa veloitamme lisäksi 100 EUR. Peruutusmaksut veloitetaan myös sairastapauksissa.

Asiakaskohtainen tarjouspyyntö
Järjestäjä
Jani Iivonen
Executive Consultant
Wakaru
Teams
Etävalmennus