PalveluMestari™ – Asiakas- ja toimittajasuhteiden hallinta
Kuvaus
PalveluMestari™ – Asiakas- ja toimittajasuhteiden hallinta -valmennus tarjoaa käytännönläheiset työkalut asiakas- ja toimittajasuhteiden suunnitelmalliseen kehittämiseen. Valmennuksessa käsitellään asiakastyytyväisyyden varmistamista, mittaamista (esim. CSAT, NPS) ja asiakassuhteiden johtamista osana palvelunhallintaa.
Toisena keskeisenä osa-alueena käsitellään toimittajasuhteiden hallintaa: miten sopimuksia johdetaan, miten yhteistyötä kehitetään ja miten varmistetaan laatu palvelutasojen, vastuiden ja mittareiden (esim. SLA, OLA, KPI) kautta.
Valmennuksen hyödyt
- Ymmärrät asiakas- ja toimittajasuhteiden merkityksen palvelun laadulle ja liiketoiminnalle
- Opit mittaamaan asiakastyytyväisyyttä ja hyödyntämään tuloksia kehittämisessä
- Saat työkaluja sopimusten johtamiseen ja toimittajayhteistyön hallintaan
- Kehität yhteistyötä sekä sisäisten että ulkoisten sidosryhmien kanssa
Kohderyhmä
Valmennus on suunnattu asiantuntijoille ja esihenkilöille, jotka vastaavat asiakas- tai toimittajasuhteista, sopimusten hallinnasta tai palvelun laadun kehittämisestä.
Sisältö
- Relationship Management: Asiakassuhteiden hallinta ja sidosryhmäyhteistyö. Menetelmät ja parhaat käytännöt asiakastyytyväisyyden varmistamiseksi.
- Käytännön vinkkejä asiakastyytyväisyyden mittaamiseen (mm. CSAT, NPS).
- Supplier Management: Toimittajasuhteiden hallinnan käytännöt, sopimukset ja yhteistyön hallinta.
- Supplier Managementin tavoitteet ja merkitys liiketoiminnalle.
- Sopimusten johtaminen ja toimittajayhteistyön laadunvarmistus (esim. SLA:t, OLA:t, KPI:t).
Mikä on PalveluMestari™?
Wakarun PalveluMestari koostuu palvelunhallinnan asiantuntijoille suunnatuista tehokkaista puolen päivän valmennuksista, jotka vahvistavat substanssiosaamista ja tukevat laadukkaiden prosessien kehittämistä organisaatioissa.
PalveluMestari-kokonaisuus perustuu palvelujohtamisen parhaisiin käytäntöihin, kuten muun muassa ITIL4-viitekehykseen ja tarjoaa konkreettisia keinoja ITIL:n hyödyntämiseen käytännön työssä.
Voit valita sinulle sopivimmat moduulit ja sertifioitua PalveluMestariksi. Sertifiointitasoja on kolme:
- 4 moduulia suorittaneet – 3. tason sertifikaatti
- 6-8 moduulia suorittaneet – 2. tason sertifikaatti
- 10 moduulia tai enemmän suorittaneet – 1. tason sertifikaatti
Katso täältä tulevien PalveluMestari™-valmennusten ajankohdat
Ohjelma
Päivämäärä | Aloitusaika | Päättymisaika | |
---|---|---|---|
25.9.2025 | 13.00 | 16.00 |
Peruutusehdot
Ilmoittautuminen on sitova. Mikäli ilmoittautuja ei pääse kurssille, voi hänen sijastaan tulla toinen henkilö. Mikäli ilmoittautumisen peruutus tehdään vähemmän kuin 14 päivää ennen kurssin alkua, veloitamme toimisto- ja varauskuluina 50% kurssimaksusta. Mikäli ilmoittautunut jää saapumatta kurssille ilman peruutusilmoitusta, veloitamme koko osallistumismaksun. Kurssimateriaalin toimittamisesta oppilaalle peruuntumistapauksessa veloitamme lisäksi 100 EUR. Peruutusmaksut veloitetaan myös sairastapauksissa.


Executive Consultant
Wakaru
Etävalmennus