Asiakaskokemuspäivä 2024

Ostamalla tapahtumalipun/-lippuja, saat huvipuistorannekkeen Lintsille kaupan päälle (arvo 51€)! Rannekkeen saat automaattisesti tilausvahvistuksessa, kun ostat lipun kampanja-aikana (voimassa 31.7.2024 asti). Yksi ranneke/tilaus.

Tervetuloa Asiakaskokemuspäivä 2024 -tapahtumaan, joka pidetään 13. marraskuuta Scandic Parkissa, Helsingissä. Viime vuonna tapahtuma kokosi yhteen lähes 200 asiakaskokemuksen ammattilaista.

Tämän vuoden teemat keskittyvät tiedolla johtamiseen, asiakasymmärryksen syventämiseen ja teknologian hyödyntämiseen asiakaskokemuksen parantamisessa. Tapahtuma on suunnattu liiketoimintajohdolle, myynnin, markkinoinnin ja asiakaspalvelun ammattilaisille sekä kaikille asiakaskokemuksen ja liiketoiminnan kehittämisestä kiinnostuneille. Asiakaskokemuspäivän tavoitteena on tarjota konkreettisia työkaluja ja oivalluksia asiakaskokemuksen kehittämiseksi sekä esitellä alan uusia innovaatioita ja hyviä käytäntöjä. Tapahtuma tarjoaa tilaisuuden verkostoitumiseen, uuden inspiraation hankkimiseen ja liiketoiminnan kehittämiseen.

Ohjelmassa on luvassa puheenvuoroja ja työpajoja, jotka käsittelevät asiakaskokemuksen johtamista, digitaalista asiakaskokemusta ja henkilöstön roolia sen kehittämisessä. Kaksi keynote-esitystä ja useat asiantuntijapuheenvuorot tuovat esiin uusia näkökulmia ja käytännön vinkkejä. Tapahtuman päätteeksi järjestämme vapaamuotoisen after work -tilaisuuden glögin merkeissä, jossa on tilaisuus keskustella päivän aiheista. Kumppaniemme ständit tarjoavat mahdollisuuden tutustua heidän palveluihinsa.

Varmista osallistumisesi nyt ja ole mukana ainutlaatuisessa tilaisuudessa, joka yhdistää alan ammattilaiset ja asiantuntijat jakamaan tietoa, kokemuksia ja parhaita käytäntöjä. Älä missaa tilaisuutta kehittää ammattitaitoasi ja laajentaa verkostoasi.

 

Viime vuoden Asiakaskokemuspäivästä sanottua: 

“Todella laadukas ja hyvin järjestetty tilaisuus!”

“Pelkäsin ensin, että riittääkö oma keskittyminen kaikkeen mutta hyvin riitti. Oli todella mielenkiintoisia puheenvuoroja. Ja sopivasti rentoutta mukana.”

“Eka kerta mukana, hyviä puheenvuoroja.”

“Tapahtuman järjestelyt erinomaiset ja hienosti oli saatu puhujia laidasta laitaan”

 

Muista käyttää hashtagia #akp24 kokemuksiesi jakamiseen ja seuraa Oppia Eventsiä LinkedInissä saadaksesi tuoreimmat päivitykset tapahtuman ohjelmasta ja puhujista. Nähdään Scandic Parkissa 13.11.2024 – tule mukaan muokkaamaan asiakaskokemuksen tulevaisuutta!

Puhujat

KEYNOTE

Henri Alén

Ravintoloitsija / Kokki

---

KEYNOTE

Piia Pärssinen

CX Inspiraattori & valmentaja

Eezy Flow

Jenni Reijonen

CX Lead

LähiTapiola Henkiyhtiö

Samuli Hokkanen

CEO

Crasman Oy

Marja Koskimäki

Asiakaskokemusjohtaja

Verohallinto

Katriina Mikkonen

Asiakaskokemuspäällikkö

HUS

Antti Vuorela

Special Researcher

HSL Helsingin seudun liikenne -kuntayhtymä

Kaisa Ilola

COO, Partner

Kulmia Group Oy

Jani Leppänen

Senior Consultant

Kulmia Group Oy

Ohjelma

13.11.2024

Sali 1
Sali 2
08:00 - 09:00
Ilmoittautuminen ja aamupala
09:00 - 09:10
Tervetuloa tapahtumaan
09:10 - 10:00
Tekoälykkäästi inhimillinen asiakaskokemus
CX Inspiraattori & valmentaja
Piia Pärssinen
Eezy Flow
10:00 - 10:15
Tauko
10:15 - 10:45
Asiakaskokemuksen mittaamisesta systemaattiseen tiedolla johtamiseen
Asiakaskokemusjohtaja
Marja Koskimäki
Verohallinto
10:15 - 10:45
Verkkokaupan asiakaskokemuksen anatomia
CEO
Samuli Hokkanen
Crasman Oy
10:45 - 11:00
Tauko
11:00 - 11:30
Puheenvuoron otsikko julkaistaan pian
Special Researcher
Antti Vuorela
HSL Helsingin seudun liikenne -kuntayhtymä
11:00 - 11:30
Puheenvuoro julkaistaan pian
11:30 - 12:30
Lounas
12:30 - 13:00
Kasvua asiakaskokemusta uudistamalla – Asiakkaat transformaation ytimessä LähiTapiola Henkiyhtiössä
CX Lead
Jenni Reijonen
LähiTapiola Henkiyhtiö
12:30 - 13:00
Retta Isännöinnin asiakaskokemusmatka
13:00 - 13:15
Tauko
13:15 - 13:45
Ihminen ja AI asiakaspalvelussa
COO, Partner
Kaisa Ilola
Kulmia Group Oy
Senior Consultant
Jani Leppänen
Kulmia Group Oy
13:15 - 13:45
Puheenvuoro julkaistaan pian
13:45 - 14:15
Kahvitauko
14:15 - 14:45
Kokemuksesta käytäntöön, tunnelmasta toimintaan – kokemusmuotoilua sairaalassa
Asiakaskokemuspäällikkö
Katriina Mikkonen
HUS
14:15 - 14:45
Puheenvuoro julkaistaan pian
14:45 - 15:00
Tauko
15:00 - 15:50
Erinomaisen asiakaskokemuksen resepti
Ravintoloitsija / Kokki
Henri Alén
---
15:50 - 16:00
Päivän yhteenveto
16:00 - 17:00
Verkostoitumista glögin äärellä

Hinnat

EARLY BIRD - Asiakaskokemuspäivä 2024
690.00
+ alv %
Siirry ostamaan
EARLY BIRD - Asiakaskokemuspäivä 2024 - 3 PACK
1950.00
+ alv %
Siirry ostamaan
EARLY BIRD - Asiakaskokemuspäivä 2024 - 5 PACK
3175.00
+ alv %
Siirry ostamaan
Peruutusehdot

Kun paikka tapahtumaan on ostettu, on osallistuminen sitova. Ilmoittautuminen laskutetaan tilauksen yhteydessä (maksutavat lasku yritykselle tai luottokortti). Jos estyt itse osallistumasta tapahtumaan, voit luovuttaa paikan kollegallesi. Peruutusehdot koskevat myös sairastapauksia. Muutoksista tilaukseen tulee olla yhteydessä info@oppia.fi tai Hanne Leinonen +358 45 359 9999.

Kumppanit

Yhteistyössä

Haluatko tapahtumaan kumppaniksi? Kysy lisätietoja: hanne.leinonen@wakaru.fi

Sijainti

Scandic Park
Osoite:
Mannerheimintie 46, Helsinki