Asiakaspalvelupäivä 2025
Tervetuloa Asiakaspalvelupäivään 11.2.2025 Hotelli Scandic Parkiin, Helsinkiin!
Asiakaspalvelu on keskellä suurta murrosta. Asiakkaiden odotukset ja vaatimukset muuttuvat nopeammin kuin koskaan, ja asiakaspalvelun ammattilaisilta vaaditaan kykyä sopeutua, uudistua ja hallita monimutkaisia asiakastilanteita entistä proaktiivisemmin. Samalla asiakaspalvelu on muuttumassa yhä monipaikkaisemmaksi – työskentely voi tapahtua mistä tahansa ja joustavat palvelumallit ovat tulleet jäädäkseen. Teknologian ja tekoälyn tuomat mahdollisuudet mullistavat asiakaspalvelua, ja yritykset voivat hyödyntää näitä työkaluja parantaakseen asiakaskokemusta ja palveluprosessien tehokkuutta.
Asiakasymmärrys on noussut keskeiseksi kilpailutekijäksi, sillä asiakkaat odottavat, että heidän toiveensa, tapansa ja asiointityylinsä tunnetaan ja huomioidaan. Enää ei riitä pelkästään ylivoimainen ratkaisu – voittajayritykset erottuvat parhaalla asiakastuntemuksella ja kyvyllä jättää positiivinen tunnejälki jokaisessa asiakaskohtaamisessa. Tämä vaatii asiakaspalvelulta uudenlaista ajattelua ja entistä laajempaa osaamista.
Asiakaspalvelupäivä 2025 tarjoaa kattauksen ajankohtaisia teemoja, joita käsitellään kahden inspiroivan keynote-puheenvuoron sekä useiden asiantuntijaesitysten kautta. Päivän aikana kuulet konkreettisia esimerkkejä siitä, miten yritykset ovat onnistuneesti sopeutuneet muutoksiin ja ottaneet käyttöön uusia toimintamalleja, jotka vastaavat asiakaspalvelun modernin toimintaympäristön vaatimuksiin.
Tapahtuma on suunnattu yritysjohtajille, asiakaspalvelupäälliköille, asiakaspalvelukehittäjille sekä kaikille, jotka haluavat kehittää asiakaspalvelua ja liiketoimintaa.
Päivän aikana käsitellään muun muassa näitä teemoja:
-
Asiakasymmärrys: Kuinka hyödyntää asiakasdataa ja tuntea asiakkaan toiveet, tavat ja asiointityylit entistä paremmin?
-
Asiakaspalvelun osaamisprofiilin muutokset: Millaista osaamista ja työtapoja tarvitaan asiakaspalvelussa, kun proaktiivisuus ja kyky tuottaa merkityksellisiä asiakaskokemuksia korostuvat?
-
Monipaikkainen työ ja uudet palvelumallit: Kuinka luoda asiakaspalvelulle tehokas toimintamalli, joka huomioi monipaikkaisuuden ja joustavuuden?
-
Tekoäly ja teknologian mahdollisuudet asiakaspalvelussa: Miten uudet teknologiat ja tekoäly voivat auttaa asiakaspalvelua siirtymään reaktiivisesta proaktiiviseen toimintamalliin?
-
Asiakaskokemus kilpailuetuna: Parhaat käytännöt ja esimerkit siitä, kuinka huippuluokan asiakaskokemus rakentaa kilpailuetua ja luo lisäarvoa yritykselle.
Tapahtumassa verkostoidut muiden alan ammattilaisten kanssa, vaihdat kokemuksia ja löydät uusia kumppanuuksia. Päivän aikana kuullaan konkreettisia oppeja ja menestystarinoita, jotka ovat auttaneet yrityksiä parantamaan asiakaspalveluaan ja liiketoimintaansa. Lisäksi tapahtumassa palkitaan Vuoden asiakaspalvelu -kilpailun voittaja. Pääset kuulemaan voittajayksikön inspiroivan tarinan ja oppimaan heidän parhaista käytännöistään sekä saavutuksistaan.
Tule mukaan inspiroitumaan, oppimaan ja kehittämään omaa osaamistasi asiakaspalvelun huippuammattilaisten kanssa!
Älä jää paitsi tästä ainutlaatuisesta tilaisuudesta! Varmista paikkasi Asiakaspalvelupäivässä ja osta tapahtumalippusi nyt!
Viime vuoden Asiakaspalvelupäivästä sanottua:
Tosi mielenkiintoiset esitykset. Näkökulmat olivat hyvät ja monipuoliset ja olitte osanneet hienosti suunnitella päivän. Päivän aloitus oli mukaansatempaava, samoin lopetus ajatuksia herättävä ja hurmaavan erilainen! Tosi kivasti oli taukoja, se on tärkeä asia kun on koko päivän mittainen tapahtuma. Hyvä te!
Päivällä hyvä anti. Kannatti osallistua. Hyviä esityksiä ja esiintyjiä.
Onko Asiakaspalvelupäivä sinulle uusi tapahtuma?
Tutustu täältä edellisen Asiakaspalvelupäivän ohjelmasisältöön:
Seuraa meitä LinkedInissä
Seuraamalla Oppia Eventsiä LinkedInissä pysyt ajan tasalla ohjelmapäivityksistä, puhujista ja kampanjoista!
Puhujat
Sami Sallinen
Yritysvalmentaja
Conflict Control
Petra Sippola
KTT johtamisen yliopettaja
Satakunnan ammattikorkeakoulu
Emilia Linnera
Customer Success Manager
Paytrail
Ilja Aalto
Toimitusjohtaja
Humm
Ristomatti Partanen
Senior Service Designer
Elisa Oyj
Sirte Pihlaja
Toimitusjohtaja, Shirute & Toiminnanjohtaja, CXPA Finland
Shirute, CXPA Finland
Ohjelma
11.2.2025
Hinnat
Kun paikka tapahtumaan on ostettu, on osallistuminen sitova. Ilmoittautuminen laskutetaan tilauksen yhteydessä (maksutavat lasku yritykselle tai luottokortti). Jos estyt itse osallistumasta tapahtumaan, voit luovuttaa paikan kollegallesi. Peruutusehdot koskevat myös sairastapauksia. Muutoksista tilaukseen tulee olla yhteydessä info@oppia.fi tai Hanne Leinonen +358 45 359 9999.
Kumppanit
Haluatko tapahtumaan kumppaniksi? Kysy lisätietoja: hanne.leinonen@wakaru.fi