Asiakaspalvelupäivä 2025

Tervetuloa Asiakaspalvelupäivään 11.2.2025 Hotelli Scandic Parkiin, Helsinkiin! 

Asiakaspalvelu on keskellä suurta murrosta. Asiakkaiden odotukset ja vaatimukset muuttuvat nopeammin kuin koskaan, ja asiakaspalvelun ammattilaisilta vaaditaan kykyä sopeutua, uudistua ja hallita monimutkaisia asiakastilanteita entistä proaktiivisemmin. Samalla asiakaspalvelu on muuttumassa yhä monipaikkaisemmaksi – työskentely voi tapahtua mistä tahansa ja joustavat palvelumallit ovat tulleet jäädäkseen. Teknologian ja tekoälyn tuomat mahdollisuudet mullistavat asiakaspalvelua, ja yritykset voivat hyödyntää näitä työkaluja parantaakseen asiakaskokemusta ja palveluprosessien tehokkuutta. 

Asiakasymmärrys on noussut keskeiseksi kilpailutekijäksi, sillä asiakkaat odottavat, että heidän toiveensa, tapansa ja asiointityylinsä tunnetaan ja huomioidaan. Enää ei riitä pelkästään ylivoimainen ratkaisu – voittajayritykset erottuvat parhaalla asiakastuntemuksella ja kyvyllä jättää positiivinen tunnejälki jokaisessa asiakaskohtaamisessa. Tämä vaatii asiakaspalvelulta uudenlaista ajattelua ja entistä laajempaa osaamista. 

Asiakaspalvelupäivä 2025 tarjoaa kattauksen ajankohtaisia teemoja, joita käsitellään kahden inspiroivan keynote-puheenvuoron sekä useiden asiantuntijaesitysten kautta. Päivän aikana kuulet konkreettisia esimerkkejä siitä, miten yritykset ovat onnistuneesti sopeutuneet muutoksiin ja ottaneet käyttöön uusia toimintamalleja, jotka vastaavat asiakaspalvelun modernin toimintaympäristön vaatimuksiin. 

Tapahtuma on suunnattu yritysjohtajille, asiakaspalvelupäälliköille, asiakaspalvelukehittäjille sekä kaikille, jotka haluavat kehittää asiakaspalvelua ja liiketoimintaa.

 

Päivän aikana käsitellään muun muassa näitä teemoja:

  • Asiakasymmärrys: Kuinka hyödyntää asiakasdataa ja tuntea asiakkaan toiveet, tavat ja asiointityylit entistä paremmin? 

  • Asiakaspalvelun osaamisprofiilin muutokset: Millaista osaamista ja työtapoja tarvitaan asiakaspalvelussa, kun proaktiivisuus ja kyky tuottaa merkityksellisiä asiakaskokemuksia korostuvat?

  • Monipaikkainen työ ja uudet palvelumallit: Kuinka luoda asiakaspalvelulle tehokas toimintamalli, joka huomioi monipaikkaisuuden ja joustavuuden? 

  • Tekoäly ja teknologian mahdollisuudet asiakaspalvelussa: Miten uudet teknologiat ja tekoäly voivat auttaa asiakaspalvelua siirtymään reaktiivisesta proaktiiviseen toimintamalliin? 

  • Asiakaskokemus kilpailuetuna: Parhaat käytännöt ja esimerkit siitä, kuinka huippuluokan asiakaskokemus rakentaa kilpailuetua ja luo lisäarvoa yritykselle. 

 

Tapahtumassa verkostoidut muiden alan ammattilaisten kanssa, vaihdat kokemuksia ja löydät uusia kumppanuuksia. Päivän aikana kuullaan konkreettisia oppeja ja menestystarinoita, jotka ovat auttaneet yrityksiä parantamaan asiakaspalveluaan ja liiketoimintaansa. Lisäksi tapahtumassa palkitaan Vuoden asiakaspalvelu -kilpailun voittaja. Pääset kuulemaan voittajayksikön inspiroivan tarinan ja oppimaan heidän parhaista käytännöistään sekä saavutuksistaan. 

Tule mukaan inspiroitumaan, oppimaan ja kehittämään omaa osaamistasi asiakaspalvelun huippuammattilaisten kanssa! 

Älä jää paitsi tästä ainutlaatuisesta tilaisuudesta! Varmista paikkasi Asiakaspalvelupäivässä ja osta tapahtumalippusi nyt!

 

Viime vuoden Asiakaspalvelupäivästä sanottua: 

Tosi mielenkiintoiset esitykset. Näkökulmat olivat hyvät ja monipuoliset ja olitte osanneet hienosti suunnitella päivän. Päivän aloitus oli mukaansatempaava, samoin lopetus ajatuksia herättävä ja hurmaavan erilainen! Tosi kivasti oli taukoja, se on tärkeä asia kun on koko päivän mittainen tapahtuma. Hyvä te!

Päivällä hyvä anti. Kannatti osallistua. Hyviä esityksiä ja esiintyjiä.

 

Onko Asiakaspalvelupäivä sinulle uusi tapahtuma? 

Tutustu täältä edellisen Asiakaspalvelupäivän ohjelmasisältöön:

Asiakaspalvelupäivä 2024


Seuraa meitä LinkedInissä

Seuraamalla Oppia Eventsiä LinkedInissä pysyt ajan tasalla ohjelmapäivityksistä, puhujista ja kampanjoista!

Puhujat

KEYNOTE

Sami Sallinen

Yritysvalmentaja

Conflict Control

KEYNOTE

Belinda Gerdt

Kirjailija, hallitusammattilainen, CMO

VodafoneZiggo

Petra Sippola

KTT johtamisen yliopettaja

Satakunnan ammattikorkeakoulu

Emilia Linnera

Customer Success Manager

Paytrail

Ilja Aalto

Toimitusjohtaja

Humm

Ristomatti Partanen

Senior Service Designer

Elisa Oyj

Sirte Pihlaja

Toimitusjohtaja, Shirute & Toiminnanjohtaja, CXPA Finland

Shirute, CXPA Finland

Ville Mikkonen

COO

QualityDesk

Jukka Sinda

Ryhmäpäällikkö, asiakasratkaisut

DNA Oyj

Pasi Örn

Founder & CEO

PodStudio Oy & Into Productions Oy

Ullamaija Kotiranta

Palvelujohtaja

2M-IT Oy

Anne Leivo

Yksikönpäällikkö

2M-IT Oy

Jenni Jokiperä

Director, Customer Experience

Enreach

Antti Lehtosaari

Asiakaspalvelupäällikkö

Asuntosäätiö

Marjo Markkanen

Head of Customer Operations

Call Waves Solutions Finland Oy

Pirjetta Knuutinen

Asiakaspalvelupäällikkö

S-Pankki

Elisa Jernmark

Palveluesihenkilö

S-Asiakaspalvelu Oy

Anna Savonen

Eetikko, toimitusjohtaja, TT

CoHumans

Timo Hurula

Account Executive

Calabrio

Ohjelma

11.2.2025

Sali 1 - Vision 1
Sali 2 - Vision 2
08:00 - 09:00
Ilmoittautuminen ja aamupala
09:00 - 09:10
Tervetulosanat
Founder & CEO
Pasi Örn
PodStudio Oy & Into Productions Oy
09:10 - 10:00
THINK BIG: Digitalisaatio muutti asiakaskokemuksen
Kirjailija, hallitusammattilainen, CMO
Belinda Gerdt
VodafoneZiggo
10:00 - 10:15
Tauko
10:15 - 10:45
Kuinka rakentaa asiakaspalvelusta yksi yrityksen tärkeimmistä kilpailueduista?
Customer Success Manager
Emilia Linnera
Paytrail
Toimitusjohtaja
Ilja Aalto
Humm
10:15 - 10:45
Asiakaspalvelun tulevaisuus: älybotteja, apureita, virtuaaliagentteja ja koneasiakkaita
Senior Service Designer
Ristomatti Partanen
Elisa Oyj
10:45 - 11:00
Tauko
11:00 - 11:30
Digiassarit, koneasiakkaat ja agenttien tekoäly – Miten asiakaspalvelu muuttuu ja miten yritysten tulisi reagoida?
Toimitusjohtaja, Shirute & Toiminnanjohtaja, CXPA Finland
Sirte Pihlaja
Shirute, CXPA Finland
11:00 - 11:30
Digitalisaatio ja tekoäly asiakaspalvelussa - uudet osaamisvaatimukset ja työtavat
KTT johtamisen yliopettaja
Petra Sippola
Satakunnan ammattikorkeakoulu
11:30 - 12:30
Lounas
12:30 - 13:00
Vuoden Asiakaspalvelukilpailun voittaja: Asiakaspalvelun menestysresepti 2M-IT:ssä
Palvelujohtaja
Ullamaija Kotiranta
2M-IT Oy
Yksikönpäällikkö
Anne Leivo
2M-IT Oy
12:30 - 13:00
FI
Tekoälyn eettiset kysymykset asiakaspalvelussa ja asiakaspalvelijoille
Eetikko, toimitusjohtaja, TT
Anna Savonen
CoHumans
13:00 - 13:15
Tauko
13:15 - 13:45
Case Asuntosäätiö: Käytännön kokemuksia tekoälyn hyödyntämisestä asiakaspalvelussa
Director, Customer Experience
Jenni Jokiperä
Enreach
Asiakaspalvelupäällikkö
Antti Lehtosaari
Asuntosäätiö
13:15 - 13:45
Miten johdat ja kehität osaamista tekoälyn ja hybridityön aikakaudella?
COO
Ville Mikkonen
QualityDesk
Asiakaspalvelupäällikkö
Pirjetta Knuutinen
S-Pankki
Palveluesihenkilö
Elisa Jernmark
S-Asiakaspalvelu Oy
13:45 - 14:15
Kahvitauko
14:15 - 14:45
Arvon tuottamisen uusjako asiakaspalveluorganisaatiossa
Ryhmäpäällikkö, asiakasratkaisut
Jukka Sinda
DNA Oyj
14:15 - 14:45
Kustannusten ja laadun tasapainottaminen: Asiakaspalvelutoimintojen muuttamisessa saadut kokemukset
Head of Customer Operations
Marjo Markkanen
Call Waves Solutions Finland Oy
Account Executive
Timo Hurula
Calabrio
14:45 - 15:00
Tauko
15:00 - 15:50
Vuorovaikutus- ja neuvottelutaito – avain menestykseen asiakaspalvelussa
Yritysvalmentaja
Sami Sallinen
Conflict Control
15:50 - 16:00
Päivän yhteenveto
Founder & CEO
Pasi Örn
PodStudio Oy & Into Productions Oy
16:00 - 17:00
Kuppi kuumaa ja verkostoitumista

Osallistuminen

Tapahtuman lipunmyynti on päättynyt.

Kumppanit

Yhteistyössä

Sijainti

Scandic Park
Osoite:
Mannerheimintie 46, Helsinki