Data digitaalisten palvelujen kulmakivenä

Kesto:45 min
Kieli:suomi
Teknologia:Oppia (GoToWebinar)

13.10.2023

Maksuton webinaari
klo13.00-13.45

Webinaaritallenne: Data digitaalisten palvelujen kulmakivenä

 

Webinaarista sanottua

Kuuntelijapalaute: arvio 4,4/5 ja 100 % suosittelee.

  • "Asia oli hyvin asiantuntevasti ja selkeästi esitetty."
  • "Selkeä ja rauhallinen esitys."
  • "Sisältö oli hyvin rakennettu, looginen ja palveli eritasoisia kuulijoita hyvin."

 

Webinaari on osa Palvelujohtamisen perjantaikahvit -webinaarisarjaa paremman palvelujohtamisen asialla! Katso kaikki julkaistut perjantaikahvit tästä.

Palvelujohtamisen perjantaikahvien osa 2 syventyy dataan, joka on digitaalisten palvelujen kulmakivi, mutta entä jos se ei olekaan kunnossa? Konfiguraationhallinnan kyvykkyys on organisaatioissa avainroolissa laadukkaan datan varmistamisessa.

Justinin Mika Lyytinen kertoo, miten organisaatio voi kehittää konfiguraationhallinnan kyvykkyyttä ja samalla saada hyvät eväät konfiguraationhallintaan liittyvän projektin läpivientiin sekä toimintatapojen jalkauttamiseen. Esittelyssä on malli, joka koostuu koulutuksista ja käytännön työpajoista. Tarjolla ei siis ole pelkkää teoriaa vaan käytännönläheinen lähestymiskulma aiheeseen. Lopputuloksena organisaatiolla on sekä konfiguraationhallinnan menetelmäosaamista että käyttökelpoisia tuotoksia työpajoista.

Tämä perjantaikahvi järjestetään yhteistyössä Justinin kanssa. Katso jo ennakkoon Justinin video ja lue blogeja:

 

Palvelujohtamisen perjantaikahvit

Wakaru taitavine kumppaneineen on paremman palvelujohtamisen asialla. Järjestämme yhdessä syksyllä säännöllisesti palvelujohtamisen teemawebinaareja sekä sparraustuokioita. Palvelujohtamisen perjantaikahveilla käsitellään palvelujohtamisen eri aihealueita ja niiden yhteisvaikutusta menestyvään palveluliiketoimintaan. Aiheita käsitellään lyhyesti ja käytännönläheisesti, tavoitteena herättää ajatuksia ja jakaa vinkkejä asioiden hyödyntämiseen omassa organisaatiossa ja siten tukea jatkuvaa kehitystä.

Aiheina ovat esimerkiksi tiedonhallinta, monitoimittajaympäristöt, ihmislähtöisyys, kulttuuri- ja tiimityötaidot, johtaminen – myös muutosjohtaminen, innovointi, tietämyksenhallinta. Organisaation sisäisien katsontakantojen lisäksi pureudutaan asiakaslähtöisyyteen ja asiakaskokemukseen vaikuttaviin asioihin.

  • 29.9.2023: Osa 1: Palvelujohtamisen kokonaiskuva ja osaamispolut
  • 13.10.2023: Osa 2: Data digitaalisten palvelujen kulmakivenä
  • 3.11.2023: Osa 3: Arvovirrat ja niiden kehittäminen
  • 15.12.2023: Osa 4: Asiakaspolun tuki asiakaskokemuksen kehittämiseen
  • 26.1.2024: Osa 5: Digitaalinen liiketoiminta haltuun toiminnallisenarkkitehtuurin avulla
  • Katso kaikki julkaistut perjantaikahvit tästä.

 

Webinaariasiantuntija


Mika Lyytinen, Justin

Mika Lyytinen toimii tuoteryhmäpäällikkönä Justin Groupilla ja vastaa yrityksen koulutusliiketoiminnasta. Hänellä on usean vuoden vankka kokemus tuotehallinnasta ja IT-palveluhallinnasta. Hän on toiminut sekä palveluntarjoaja- että asiakasorganisaatioiden palveluksessa. Työtehtäviin on kuulunut koulutuksen lisäksi tuote- ja prosessikehitys, projektien hallinta ja palveluiden laadun varmistaminen. Keskiössä on aina ollut asiakkaiden tarpeiden ymmärtäminen ja arvon tuottaminen.

 

Justin Group Oy on vuonna 2015 perustettu riippumaton asiantuntijayritys, joka tuottaa muotoilevan palvelunhallinnan koulutus- ja asiantuntijapalveluja. Palveluissamme yhdistyy vankka palvelunhallinnan, palvelukehityksen ja -johtamisen osaaminen palvelumuotoilun hyväksi havaittuihin menetelmiin.

Autamme asiakkaitamme tuottamaan parempia, arvoa tuottavia palveluita, jotka ovat myös kannattavia ja täyttävät liiketoiminnalliset vaatimukset. Parempien palveluiden tuottaminen on mahdollista, kun palvelu ymmärretään ja suunnitellaan kokonaisuutena, sekä asiakkaan, että tuottajan näkökulmasta.

Justin @LinkedIn

 

Katso myös

 

Webinaarin järjestäjä

Wakaru on osaamistalo, jonka ammattilaiset auttavat vahvalla kokemuksellaan asiakkaitaan onnistumaan. Tarjoamme vuosien kokemuksella parhaita käytäntöjä asiakkaiden liiketoiminnan ja henkilöstön jatkuvan kehittämisen tueksi. Asiakasyrityksemme lukeutuvat Suomen top 100 suurimpiin yrityksiin. Vuosittain valmennamme lähes 3 000 ammattilaista palvelujohtamisen ja projektijohtamisen edelläkävijöiksi ja järjestämiimme tapahtumiin osallistuu 4 500 ammattilaista. Asiakastyytyväisyytemme on korkea – lähes 100 % asiakkaistamme suosittelisi palveluitamme myös kollegalleen. Olemme sertifioitu ja hyväksytty koulutusorganisaatio (ATO, Authorized Training Organisation).

Wakaru @LinkedIn

 

Järjestäjä