Palvelujohtamisen kokonaiskuva ja osaamispolut
29.9.2023
Webinaaritallenne: Palvelujohtamisen kokonaiskuva ja osaamispolut
Webinaarista sanottua
Kuuntelijapalaute: arvio 4/5 ja 100 % suosittelee.
- "Hyvin nostettu asiat esiin"
- "Asiantunteva puhuja"
Webinaari on osa Palvelujohtamisen perjantaikahvit -webinaarisarjaa paremman palvelujohtamisen asialla! Katso kaikki julkaistut perjantaikahvit tästä.
Palvelujohtamisen perjantaikahvien osassa 1 käsitellään palvelujohtamisen kokonaiskuvaa sekä osaamispolkuja. Kokonaiskuvan kautta saadaan näkökulmaa siihen, millaista osaamista tarvitaan eri puollille organisaatiota, ei pelkästään teknisestä vaan myös toiminnallisesta näkökulmasta. Osaamispolkujen kautta tuodaan näkyvyys menestystä tukevan osaamisen kehittämiseen sekä rooli- ja urapolkuihin.
Palvelujohtamisen perjantaikahvit
Wakaru taitavine kumppaneineen on paremman palvelujohtamisen asialla. Järjestämme yhdessä syksyllä säännöllisesti palvelujohtamisen teemawebinaareja sekä sparraustuokioita. Palvelujohtamisen perjantaikahveilla käsitellään palvelujohtamisen eri aihealueita ja niiden yhteisvaikutusta menestyvään palveluliiketoimintaan. Aiheita käsitellään lyhyesti ja käytännönläheisesti, tavoitteena herättää ajatuksia ja jakaa vinkkejä asioiden hyödyntämiseen omassa organisaatiossa ja siten tukea jatkuvaa kehitystä.
Aiheina esimerkiksi tiedonhallinta, monitoimittajaympäristöt, ihmislähtöisyys, kulttuuri- ja tiimityötaidot, johtaminen – myös muutosjohtaminen, innovointi, tietämyksenhallinta. Organisaation sisäisien katsontakantojen lisäksi pureudutaan asiakaslähtöisyyteen ja asiakaskokemukseen vaikuttaviin asioihin.
- 29.9.2023: Osa 1: Palvelujohtamisen kokonaiskuva ja osaamispolut
- 13.10.2023: Osa 2: Data digitaalisten palvelujen kulmakivenä
- 3.11.2023: Osa 3: Arvovirrat ja niiden kehittäminen
- 15.12.2023: Osa 4: Asiakaspolun tuki asiakaskokemuksen kehittämiseen
- 26.1.2024: Osa 5: Digitaalinen liiketoiminta haltuun toiminnallisenarkkitehtuurin avulla
- Katso kaikki julkaistut perjantaikahvit tästä.
Webinaariasiantuntija
Jani Iivonen on kokenut alan valmentaja ja konsultti. Jani on toiminut Wakarulla vuosia palvelujohtamisen parissa ja valmentanut tuhansia palvelujohtamisen parhaiden käytäntöjen pariin. Hän on sertifioitu useisiin keskeisiin viitekehyksiin, kuten ITIL, SIAM ja COBIT 2019.
Tutustu myös
Webinaarin järjestäjä
Wakaru on osaamistalo, jonka ammattilaiset auttavat vahvalla kokemuksellaan asiakkaitaan onnistumaan. Tarjoamme vuosien kokemuksella parhaita käytäntöjä asiakkaiden liiketoiminnan ja henkilöstön jatkuvan kehittämisen tueksi. Asiakasyrityksemme lukeutuvat Suomen top 100 suurimpiin yrityksiin. Vuosittain valmennamme lähes 3 000 ammattilaista palvelujohtamisen ja projektijohtamisen edelläkävijöiksi ja järjestämiimme tapahtumiin osallistuu 4 500 ammattilaista. Asiakastyytyväisyytemme on korkea – lähes 100 % asiakkaistamme suosittelisi palveluitamme myös kollegalleen. Olemme sertifioitu ja hyväksytty koulutusorganisaatio (ATO, Authorized Training Organisation).
Wakaru @LinkedIn