SAP Finug Hosted by Islet 6.3.2025

Kesto:1 t
Kieli:suomi
Teknologia:Zoom

6.3.2025

Maksuton webinaari
klo9.00-10.00

Hyödyt irti S/4HANA-investoinnista! Yleisimmät virheet ja ratkaisut sujuvaan Fiori-käyttöliittymäuudistukseen

Tervetuloa ottamaan hyödyt irti S/4HANA-investoinnistasi siirtymällä Fiori-käyttöliittymään! Islet Groupin UX Lead, Antti Louhi, johdattaa meidät uuden teknologian hyötyihin, yleisimpiin Fiori-käyttöönoton virheisiin ja ratkaisuihin, jotta Fiori-käyttöliittymäuudistus onnistuu mahdollisimman sujuvasti.

Keskeiset opit

  • Ymmärrä uuden käyttöliittymäteknologian hyödyt
  • Tunnista ja vältä yleisimmät sudenkuopat Fiori-käyttöliittymään siirtymisessä
  • Käytännön ratkaisut sujuvan määrittelytyön varmistamiseksi
  • Tarkistuslista käyttöliittymäuudistuksen toteuttamiseen

Puhuja


Antti Louhi
, UX Lead, Islet Group
Isletin UX Lead Antti Louhi on suunnitellut uusia käyttökokemuksia jo yli vuosikymmenen ajan. Käyttöliittymien, käyttökokemuksen ja mobiiliratkaisujen lisäksi hän on kokenut pilvialustojen ja ratkaisuarkkitehtuurin asiantuntija. Antilla on kyky luoda uusimmilla teknologioilla ja innovaatioilla ratkaisuja, jotka on suunniteltu ihmisten vuorovaikutukseen ja pitäen fokuksessa loppukäyttäjät.

Register English

This event is primarily aimed at SAP Finug members, but open for everyone. Please register free of charge using the Register-button above. Participant information will be shared with Islet so that the participation in the webinar can be arranged. We use Zoom Webinars.

Ilmoittautuminen Suomeksi

Tilaisuus on sunnattu SAP Finug jäsenille, mutta avoin kaikille. Liity maksutta yllä olevalla Ilmoittaudu-painikkeella. Ilmoittautuminen Hosted by -webinaariin tapahtuu Oppia.fi -sivustolla, jonne voi myös rekisteröityä. Oppia-tunnuksella yhteystietosi pysyvät ajan tasalla ja voit ilmoittautua helposti tuleviin Finug -tilaisuuksiin. Ilmoittautujatieto luovutetaan järjestävän tahon (Islet) käyttöön, jotta tapahtumaan osallistuminen voidaan mahdollistaa. Webinaari-alustana toimii Zoom.

Järjestäjä