Asiakaskokemuksen kehittäminen omnikanavaisella asiakaspalvelulla
24.9.2021
WEBINAARITALLENNE: Asiakaskokemuksen kehittäminen omnikanavaisella asiakaspalvelulla
Tässä webinaarissa syvennytään asiakaskokemuksen ja asiakaspalvelun kehittämiseen. Kuulet Koti Puhtaaksi yrityksen kokemuksia asiakaspalvelun kehitystyöstä, ajatuksia omnikanavaisuudesta sekä tutustut myös Freshdeskiin demon kautta.
Webinaarissa ohjelmassa
- Miten Koti Puhtaaksi kehitti asiakaspalveluaan koronan keskellä
- Asiakaspalvelu yrityksen kasvun tukena
- Omnikanavaisen asiakaspalvelun hyödyt asiakkuuden kokonaiskuvan muodostamisessa
- Asiakastyytyväisyyden ja asiakaskokemuksen parantaminen asiakaspalvelun avulla
- Uusien asiakaspalvelijoiden perehdyttäminen
Webinaari toteutetaan yhteistyössä Wave-jäsen Novelluksen kanssa. Tervetuloa mukaan!
Webinaarin liittymislinkit toimitetaan ilmoittautuneille erikseen.
Webinaariasiantuntijat
Kim Hiekkanen, Teknologiajohtaja
Kim on Suomen johtava Freshdesk-asiantuntija sekä yksi pohjoismaiden kokeneimmista omnikanavaisen asiakaspalvelun kehittäjistä. Yli 15 vuotta alalla sekä satoja läpivietyjä hankkeita ovat jättäneet muutamia vinkkejä asiakaspalvelun organisoinnista.
Henri Haho, Kehitysjohtaja
Henri vastaa Koti Puhtaaksi Oy:n kehitysjohtajana yrityksen kasvusta ja markkinoinnista. Henri on ollut tärkeä osa Koti Puhtaaksi Oy:n asiakaspalvelun kehittämisessä. Henrin tavoitteena on luoda kotisiivousyritys, joka nostaa koko siivousalan arvostusta. Asiakaspalvelun osaltakin tavoitteena on vain Suomen paras asiakaskokemus.
Yhteistyössä Wave-jäsen Novellus
Lue lisää!
Tiedustelut
Laura Hassel, Wave: laura.hassel(at)wakaru.fi
Liity mukaan Wave asiakaspalveluverkoston jäseneksi
Wave toimii erinomaisen asiakaspalvelun puolesta. Wave-jäsenverkostossa on yli 100 organisaatiota - tulkaa mukaan aktiiviseen verkostoon! Ota yhteyttä Waven liiketoimintajohtaja Timo Keinäseen puh. 040 573 7790 tai timo.keinanen(at)wakaru.fi tai osta suoraan OPPIASTA!
