WEBINAARI: Tunne IT-toimittajahallinnan avaimet

Kesto:1 t
Kieli:suomi
Teknologia:Oppia (GoToWebinar)

29.9.2017

Maksuton webinaari
klo9.00-10.00

Tule kuulemaan, miten IT-toimittajien systemaattisella ja proaktiivisella johtamisella voidaan parantaa IT-yksikön suorituskykyä. Webinaarissa käsitellään mm. seuraavia kysymyksiä:

  • Miten luokittelen eri alueiden toimittajia?
  • Miten johdan sopivalla tavalla toimittajakenttääni?
  • Miten valitsen ja toteutan kuhunkin luokkaan sopivan toimintamallin?
  • Miten kategoriakonvergenssi ja multisourcing vaikuttavat?

Saat webinaarissa uusia ideoita toimittaja- ja palveluhallinnan kehittämiseen ja käytännön keinoja niiden toteuttamiseen käytännössä.

Webinaarisarjan ensimmäinen osa 1.9.2017 käsittelee IT-hankinnan kehittämistä.

 

 

Puhuja

Lauri Vihonen on hankinnan kärkivalmentajia Suomessa. Hän valmentaa ja konsultoi eri toimialojen yksityisen ja julkisen sektorin organisaatioita mm. hankinnan kehittämiseen, projektihallintaan ja muutoksen johtamiseen liittyen. Lauri yhdistää ketteriä ja osallistavia palveluinnovoinnin ja -muotoilun menetelmiä substanssiinsa, joka perustuu hänen laajaan kokemukseensa IT-, hankinta-, myynti- ja liiketoimintarooleissa Suomessa ja kansainvälisesti.

 

Lisätietoja

 

Lauri Vihonen, lauri.vihonen@leadersbeacon.fi, 050 438 1912

 

HUOM! Webinaari on mahdollista katsoa myös jälkitallenteena, jos et pääse mukaan live-lähetykseen. Suosittelemme rekisteröitymistä ensin Oppia.fin käyttäjäksi. Jälkitallenteen katsomiseen tarvitset myös BrightTalk-palvelun tunnukset. Webinaariin ilmoittautuminen ennen webinaaria luo sinulle tunnukset automaattisesti. Jos et ilmoittautunut live-lähetykseen, voit yhä luoda BrightTalk-tunnuksen jälkitallenteen katsomiseen seuraamalla Oppia.fin antamia ohjeita.

Järjestäjä