Asiakaspalvelutyön ammatillisuus epävarmuuden keskellä

Kesto:1 t
Kieli: suomi
Teknologia:Oppia (GoToWebinar 3)

7.10.2022

Maksuton webinaari
klo13.00-14.00

Tervetuloa webinaariin: Asiakaspalvelutyön ammatillisuus epävarmuuden keskellä!

Pohditko seuraavia kysymyksiä: 

  • Mitä on asiakaspalvelutyön ammatillisuus huolen ja epävarmuuden keskellä?
  • Minkälaiset perusprinsiipit, arjen käytännöt, teot ja puheet ovat tärkeitä asiakaspalvelutyössä juuri nyt?

Asiakaspalvelu on loppumattomien kohtaamisten, tarinoiden, tapahtumien, uskomattomien tyyppien, jatkuvan muutoksen ja isojen tunteiden näyttämö. Työ on haastavaa ja vaatii laajojen kokonaisuuksien ymmärtämistä, paljon tukea ja tietoa, ihan joka roolissa. Jotta asiakaspalvelussa onnistutaan, tarvitaan paljon kohtaamisen taitoja ja ammatillisuutta. Ammatillisuus näyttäytyy kykynä kääntää ajattelu asiakkaan tasolle, ymmärtää asiakkaan omia tavoitteita ja logiikkaa, ajatella ja nähdä asioita systeemisesti ja ratkaisukeskeisesti, silloinkin kun aikaa kohtaamisen on vain muutama minuutti ja itsestä tuntuu, että asiakaspalvelun näyttämöllä tapahtuu paljon, tai ehkä jopa ihan liikaa. Tässä webinaarissa kerrataan arjen kiireen alle unohtuvia periaatteita ja käytäntöjä sekä nostetaan valokeilaan uusia asiakastyön ja sen ohjauksen käytäntöjä, tekoja ja puheita, joista toivomme, että saat työkaluja työssä onnistumiseen.

Tämä webinaari on maksuton ja osa Asiakaspalveluviikon ohjelmaa. Wave järjestää vuosittain Asiakaspalveluviikon, joka nostaa asiakastyön arvostusta ja motivoi alalla toimivia. Samalla se tarjoaa oivan paikan viestiä ja näkyä positiivisesti. Tutustu ASIAKASPALVELUVIIKKOON!

Webinaariasiantuntija

Webinaarin pitää Elina Soukola oppimisen johtamisen ja kehittämisen asiantuntija Kehittämistoimisto Praktosta. Häntä innostavat ihmiset, toimintatavat, työtä helpottava teknologia ja oppimisen, minkä vuoksi hän sanookin olevansa etuoikeutettu saadessaan työskennellä asiakasrajapinnan uudistusten ja asiakastyöhön onnistumiseen vaikuttavien hankkeiden ja valmennusten parissa. Elina on yhteys- ja palvelukeskusjohtamisen koulutuksen kehittäjä ja pioneeri Suomessa, AmO, sertifioitu Coach, KTM, työ- ja organisaatiopsykologian aikuisopiskelija, COPC 6σ green belt sekä perinteikkään ja arvostetun Wave Vuoden Asiakaspalvelu -kilpailun pääarvioija.

Tiedustelut

Timo Keinänen, Wave: timo.keinanen(at)wakaru.fi

Liity mukaan Wave asiakaspalveluverkoston jäseneksi!

WAVE on asiakaspalvelun ammatillinen verkosto. Waven yli 100 jäsenorganisaatiota yhdistää halu kehittää asiakaspalvelua. Wave tarjoaa asiakaspalvelun kehittämisen tueksi aktiivisen ja asiantuntevan verkoston, kilpailuja (mm. Vuoden Service Desk ja Vuoden asiakaspalvelu), koulutuksia, yritysvierailuja sekä ammattilaistapahtumia. Ota yhteyttä Waven liiketoimintajohtaja Timo Keinäseen puh. 040 573 7790 tai timo.keinanen(at)wakaru.fi tai osta suoraan OPPIASTA!

Järjestäjä