Ylivoimainen asiakaskokemus
2.6.2016
Kari Korkiakoski on Suomen johtava asiakaskeskeisen yritystoiminnan
rakentaja ja asiakaskokemuksen mittaamisen asiantuntija. Hän on
suorittanut mm. Net Promoter Score -koulutuksen. Kari myös "syö omaa
leipäänsä" ja hyödyntää asiakaskokemuksen ja markkinoinnin välineitä
aktiivisesti niin henkilökohtaisesti kuin verkkokauppiaana. Yhdessä
Belinda Gerdtin kanssa hän on kirjoittanut 2016 ilmestyvän Ylivoimainen
asiakaskokemus -kirjan. Lisäksi hän on kirjoittanut Janne Löytänän
kanssa vuonna 2014 ilmestyneen Asiakkaan aikakausi -kirjan. Kari on
ideoinut ja vastaa Talentum Eventsin "Kuinka rakennat kilpailuetua
paremmalla asiakaskokemuksella?" koulutusohjelmasta. Kari käy
säännöllisesti puhumassa useissa asiakaskokemukseen, digitalisaatioon ja
markkinoinnin murrokseen liittyvissä seminaareissa.
Videon tarjoaa Provad. http://www.provad.fi
Seuraa Provadia Linkedinissä: https://www.linkedin.com/company/prov...
ja Twitterissä: https://twitter.com/ProvadOy
