Innosta ja innostu

Kuvaus

Meillä kaikilla on mahdollisuus sekä kyky innostua ja innostaa muita. Toiset innostuvat onnistumisista ja toiset kenties motivoivista työtehtävistä, eli tapoja on runsaasti. Asiakastyössä innostuminen kasvattaa luottamusta, jolloin asiakaspalvelutilanteesta asiakkaalle välittyy aito auttamisen tunne. Lisäksi innostumisen avulla saamme aikaan onnistumisia.

Valmennuksen sisältö

  • Palvelutyön kylmät tosiasiat
  • Innostujatyypit
  • Innostumisen portaat ja työhyvinvointi
  • Innostajat sekä ankeuttajat
  • Innostuksen kehä


Valmennuksen aikataulu
Kesto on 3 tuntia.

Palautetta valmennuksesta

"Kiitos erinomaisesta ja innostavasta koulutuksesta!"

"Mahtava osallistava ja mukaansatempaava aamupäivä!"

"Ehdottomasti! Tämä valmennus toi boostia tarkastella omia työtapoja ja käyttäytymistä uudella tasolla. Tämä meinaa hektisen työn lomassa unohtua." 

"Pidin siitä, että saatiin vapaasti jakaa omia kokemuksia. Aika kului nopeasti ja olisin voinut jäädä keskustelemaan ja oppimaan valmennuksessa vielä pidemmänkin ajan! Ehkä myöhemmin :)"

"Aihe oli kattava vaikka käytiinkin läpi lyhyessä ajassa. Kuitenkin aihe on niin mielenkiintoinen ja tarpeellinen nykytyöelämässä. Eli tähän voisi kyllä paneutua enemmän ja syventyä tarkemmin tulevaisuudessa!" 

Peruutusehdot

Ilmoittautuminen on sitova. Mikäli ilmoittautuja ei pääse kurssille, voi hänen sijastaan tulla toinen henkilö. Mikäli ilmoittautumisen peruutus tehdään vähemmän kuin 14 päivää ennen kurssin alkua, veloitamme toimisto- ja varauskuluina 50% kurssimaksusta. Mikäli ilmoittautunut jää saapumatta kurssille ilman peruutusilmoitusta, veloitamme koko osallistumismaksun. Kurssimateriaalin toimittamisesta oppilaalle peruuntumistapauksessa veloitamme lisäksi 100 EUR. Peruutusmaksut veloitetaan myös sairastapauksissa.

Järjestäjä