Asiakaspalveluviikon Minikoulutus– Palautteen antamisen taidot – uskomukset, pelot ja hyödyt

Kesto: 0.1 pv
3.4/5 (27 arviointia)
Valitse päivä
Kurssia ei ole tällä hetkellä aikataulutettu. Ota yhteyttä ja sovi asiakaskohtainen koulutus.

Kuvaus

Tule Asiakaspalveluviikon minikoulutukseen kuuntelemaan, miten palautetta kannattaa antaa, miksi sitä kannattaa antaa ja miten henkisesti saa itsensä pois vahvoista pelkotiloista, mitä palautteen antaminen ja toisaalta vastaanottaminen voi aiheuttaa.
 

Minikoulutuksessa käydään läpi

  • Miten palautetta kannattaa antaa.
  • Miksi sitä kannattaa antaa.
  • Ja miten päästä irti niistä pelkotiloista, joita palautteen antaminen (tai vastaanottaminen) voi aiheuttaa.

 

Kenelle suunnattu?

Asiakaspalvelun, myynnin ja liiketoiminnan kehittämisen ammattilaisille, jotka haluavat saada konkreettisia vinkkejä ja keinoja toimia paremmin sekä rohkaistua antamaan palautetta.
 

Minikoulutukset Asiakaspalveluviikolla

Tämä minikoulutus on osa Asiakaspalveluviikon ohjelmaa ja se on Asiakaspalveluviikkoon ilmoittautuneille sekä Wave-jäsenille maksuton (linkeistä tarkistat viikkoon ilmoittautuneet organisaatiot ja organisaatiokohtaiset Wave-jäsenyydet). Muille osallistujille hinta on 99 € + alv.

Wave järjestää vuosittain Asiakaspalveluviikon, joka nostaa asiakastyön arvostusta ja motivoi alalla toimivia. Samalla se tarjoaa oivan paikan viestiä ja näkyä positiivisesti. Tutustu Asiakaspalveluviikkoon ja Waven toimintaan sivuiltamme!
 

Valmentaja

Ville Mikkonen on myynnin sekä asiakaspalvelualan ammattilainen. Hän on toiminut contact center alalla jo yli 20 vuotta, aina asiakaspalvelijasta johtoryhmään saakka. Tällä hetkellä Ville toimii yrittäjänä sekä operatiivisena johtajana QualityDeskin parissa.
 

Yhteistyössä

Tämä Minikoulutus toteutetaan yhdessä QualityDeskin kanssa.

QualityDesk auttaa niin pieniä, kuin suuriakin organisaatioita henkilöstön valmentamisessa sekä myynti- ja asiakaspalveluiden kehittämisessä. Tarjoamme lisäksi erilaisia auditointiratkaisuja muun muassa myynnin ja asiakaspalvelun osalta. Tavoitteenamme on parantaa organisaatioiden työntekijätyytyväisyyttä, sekä auttaa strategian mukaisten tavoitteiden saavuttamisessa! Lue lisää!

 

Liity mukaan Wave asiakaspalveluverkoston jäseneksi!

Wave on asiakaspalvelun ammatillinen verkosto. Waven 100 jäsenorganisaatiota yhdistää halu kehittää asiakaspalvelua. Wave tarjoaa asiakaspalvelun kehittämisen tueksi aktiivisen ja asiantuntevan verkoston, kilpailuja (Vuoden asiakaspalvelu ja henkilökilpailu), koulutuksia, yritysvierailuja sekä ammattilaistapahtumia.

Ota yhteyttä Wave-jäsenyydestä tai osta suoraan Oppiasta!

Ohjelma

PäivämääräAloitusaikaPäättymisaika
7.10.20259.0010.00

Peruutusehdot

Ilmoittautuminen on sitova. Huomioithan, mikäli organisaatiolla ei ole voimassa olevaa Wave-jäsenyyttä tai organisaation ilmoittautumista Asiakaspalveluviikkoon 2025, ilmoittautumisesta lähetetään lasku 99 € + alv.

Mikäli ilmoittautuja ei pääse kurssille, voi hänen sijastaan tulla toinen henkilö. Mikäli ilmoittautumisen peruutus tehdään vähemmän kuin 14 päivää ennen kurssin alkua, veloitamme toimisto- ja varauskuluina 50% kurssimaksusta. Mikäli ilmoittautunut jää saapumatta kurssille ilman peruutusilmoitusta, veloitamme koko osallistumismaksun. Peruutusmaksut veloitetaan myös sairastapauksissa.

Järjestäjä
Ville Mikkonen
COO
QualityDesk
Zoom
Etävalmennus