PalveluMestari™ – Jatkuvuuden hallinta

Kesto: 0.5 pv
5.0/5 (2 arviointia)
Valitse päivä
Kurssia ei ole tällä hetkellä aikataulutettu. Ota yhteyttä ja sovi asiakaskohtainen koulutus.

Kuvaus

PalveluMestari – Jatkuvuuden hallinta -valmennus tarjoaa kattavan ymmärryksen palvelujen jatkuvuuden hallinnasta sosiaali- ja terveysalan IT-ympäristössä. Koulutuksessa perehdytään ITIL4-viitekehykseen ja sen tarjoamiin ratkaisuihin riskienhallinnan, jatkuvuussuunnittelun ja toipumisstrategioiden näkökulmasta. Saat käytännönläheisiä työkaluja liiketoimintavaikutusten analysointiin (BIA), riskien arviointiin ja palvelujen toimintavarmuuden kehittämiseen kriittisissä SOTE-palveluissa.

Valmennuksen hyödyt

  • Ymmärrä jatkuvuuden hallinnan rooli SOTE-IT-ympäristössä ja sen merkitys palvelutuotannolle.
  • Opettele tunnistamaan ja priorisoimaan IT-palveluihin kohdistuvia riskejä ITIL4:n parhaiden käytäntöjen mukaisesti.
  • Hanki valmiudet kehittää jatkuvuussuunnittelua, testauskäytäntöjä ja toipumisstrategioita organisaation toimintavarmuuden varmistamiseksi.

Kohderyhmä

Hyvinvointialueiden ja SOTE-toimijoiden IT-johtajat, palvelupäälliköt ja asiantuntijat, jotka työskentelevät IT-palveluiden hankinnan, hallinnan ja kehittämisen parissa, erityisesti monitoimittajaympäristöissä. 

Sisältö

  • Jatkuvuuden hallinnan merkitys SOTE-IT-ympäristössä 
    • Palveluhallinnan jatkuvuuden vaiheet ITIL4:n näkökulmasta 
    • Riskien arviointi ja priorisointi ITIL4:n mukaisessa palvelujohtamisessa 
  • Business Impact Analysis (BIA) ja sen rooli jatkuvuuden hallinnassa 
  • Riskien arviointi ja priorisointi ITIL4:n mukaisessa palvelujohtamisessa 
  • SOTE-sektorin keskeiset riskit ja ITIL4:n mukaiset suositukset niiden hallintaan 
    • Jatkuvuussuunnittelu ja toipumisstrategiat 
    • Testauskäytännöt ja jatkuva kehitys

Katso täältä tulevien SOTE Palvelujohtaminen -valmennusten ajankohdat


Mikä on PalveluMestari?

Wakarun PalveluMestari koostuu palvelunhallinnan asiantuntijoille suunnatuista tehokkaista puolen päivän valmennuksista, jotka vahvistavat substanssiosaamista ja tukevat laadukkaiden prosessien kehittämistä organisaatioissa.

PalveluMestari-kokonaisuus perustuu palvelujohtamisen parhaisiin käytäntöihin, kuten muun muassa ITIL4-viitekehykseen ja tarjoaa konkreettisia keinoja ITIL:n hyödyntämiseen käytännön työssä.

Voit valita sinulle sopivimmat moduulit ja sertifioitua PalveluMestariksi. Sertifiointitasoja on kolme:

  • 4 moduulia suorittaneet – 3. tason sertifikaatti
  • 6-8 moduulia suorittaneet – 2. tason sertifikaatti
  • 10 moduulia tai enemmän suorittaneet – 1. tason sertifikaatti

Katso täältä tulevien PalveluMestari-valmennusten ajankohdat

Ohjelma

PäivämääräAloitusaikaPäättymisaika
26.9.202513.0016.00

Peruutusehdot

Ilmoittautuminen on sitova. Mikäli ilmoittautuja ei pääse kurssille, voi hänen sijastaan tulla toinen henkilö. Mikäli ilmoittautumisen peruutus tehdään vähemmän kuin 14 päivää ennen kurssin alkua, veloitamme toimisto- ja varauskuluina 50% kurssimaksusta. Mikäli ilmoittautunut jää saapumatta kurssille ilman peruutusilmoitusta, veloitamme koko osallistumismaksun. Kurssimateriaalin toimittamisesta oppilaalle peruuntumistapauksessa veloitamme lisäksi 100 EUR. Peruutusmaksut veloitetaan myös sairastapauksissa.

Asiakaskohtainen tarjouspyyntö
Järjestäjä
Jani Iivonen
Executive Consultant
Wakaru
Teams
Etävalmennus