Digitaalinen Palvelukatalogi: Palvelujen johtaminen 1 - Palveluliiketoiminta ja strategiat

Kesto: 0.2 pv
Valitse päivä
Kurssia ei ole tällä hetkellä aikataulutettu. Ota yhteyttä ja sovi asiakaskohtainen koulutus.

Kuvaus

Mistä tässä on kyse?

Tämä viiden viikon koulutussarja tarjoaa liiketoimintalähtöisen näkökulman digitaaliseen palvelujohtamiseen ja auttaa organisaatiotasi siirtymään suorittamisesta arvon tuottamiseen. Koulutuksen aikana opit, miten palvelut voidaan asemoida osaksi liiketoimintastrategiaa, hallita palvelusalkkua tehokkaasti ja hyödyntää palveluiden elinkaarta strategisena kilpailuetuna.

Koulutus järjestetään verkossa kerran viikossa torstaisin klo 8.30–9.30, ja jokainen viidestä moduulista keskittyy palvelujohtamisen keskeiseen osa-alueeseen. Voit ilmoittautua yhteen tai useampaan moduuliin. Osallistumalla kaikkiin viiteen moduuliin saat todistuksen koulutuksen suorittamisesta. Rakenna palvelujohtamisesta kilpailuetu – tunti viikossa, viidessä viikossa.

Miksi tunti viikossa toimii?

  • Helppo sovittaa kalenteriin: Aamun tunnin koulutus ei vaadi koko päivän varaamista, joten osallistuminen onnistuu kiireisenkin työviikon keskellä.
  • Oppiminen vaiheittain: Viikoittainen rytmi antaa aikaa sisäistää opit ja soveltaa niitä käytäntöön jo koulutuksen aikana.
  • Edullinen ja tehokas: Lyhytkestoinen verkkototeutus mahdollistaa kustannustehokkaan oppimisen ilman matkustamista tai poissaoloja työstä.
  • Motivoiva kokonaisuus: Jokainen moduuli rakentuu edellisen varaan ja vie osaamista askel askeleelta eteenpäin kohti vaikuttavaa palvelujohtamista.

Koulutuksen rakenne ja teemat

  1. Palveluliiketoiminta ja strategiat
    – Mitä tarkoittaa siirtyminen suorittajasta arvon tuottajaksi?
    – Palvelullistuminen kilpailuetuna ja sen kytkeminen liiketoimintastrategiaan.
  2. Asiakas- ja palvelukokemuksen johtaminen
    – Kuinka asiakas- ja työntekijäkokemus yhdistetään palvelujohtamisen ytimeen.
    – Kokemuksen mittaaminen ja kehittäminen.
  3. Palvelusalkun hallinta
    – Työkalut ja menetelmät palveluiden priorisointiin, hallintaan ja kehittämiseen.
    – Palvelusalkun rooli arvoa tuottavana kokonaisuutena.
  4. Palveluiden rakenne ja elinkaari
    – Palveluiden mallinnus ja elinkaaren hallinta käytännössä.
    – Palvelustrategian ja prosessien yhteensovittaminen.
  5. Palvelujen johtaminen käytännössä
    – Johtamisen, mittareiden ja jatkuvan kehittämisen käytännön mallit.
    – Ekosysteemien ja arvoverkostojen johtaminen.

Miksi osallistua?

  • Saat käytännön työkalut ja menetelmät palvelujohtamisen kehittämiseen.
  • Opit johtamaan palveluja strategisesti ja liiketoimintalähtöisesti.
  • Kehität valmiudet johtaa muutosta ja innovointia palveluympäristössä.
  • Saat todistuksen koulutuksen suorittamisesta, kun olet osallistunut kaikkiin viiteen moduuliin.

 

Ohjelma

PäivämääräAloitusaikaPäättymisaika
23.10.20258.309.30Moduuli 1: Palveluliiketoiminta ja strategiat

Peruutusehdot

Ilmoittautuminen on sitova. Mikäli ilmoittautuja ei pääse kurssille, voi hänen sijastaan tulla toinen henkilö. Mikäli ilmoittautumisen peruutus tehdään vähemmän kuin 14 päivää ennen kurssin alkua, veloitamme toimisto- ja varauskuluina 50% kurssimaksusta. Mikäli ilmoittautunut jää saapumatta kurssille ilman peruutusilmoitusta, veloitamme koko osallistumismaksun. Kurssimateriaalin toimittamisesta oppilaalle peruuntumistapauksessa veloitamme lisäksi 100 EUR. Peruutusmaksut veloitetaan myös sairastapauksissa.

Järjestäjä
Mika Lyytinen
Tuoteryhmäpäällikkö
Justin Group Oy