Ole hyvä puhelimessa - Vuorovaikutustaidot puhelinpalvelussa
Kuvaus
Kohderyhmä
Puhelinpalvelukoulutus on tarkoitettu niille, jotka haluavat kehittää puhelinpalveluaan ja antaa itsestään positiivisen mielikuvan. Koulutus sopii kaikille puhelinkommunikoijille: helpdeskien ja service deskien työntekijöille, assistenteille sekä sinulle, joka käytät puhelinta päivittäin työssäsi.
Sisältö
Erotu eduksesi ja kehitä puhelimessa tapahtuvaa asiakaspalvelua. Tämän innostavan ja osallistavan koulutuspäivän aikana oivallat, opit ja kehityt!
Koulutus antaa varmuutta ja osaamista erilaisiin puhelinpalvelutilanteisiin. Kurssilla opit toimintatavat, joiden avulla luot positiivisen kuvan yrityksestäsi puhelimessa.
Koulutuksen sisältö:
- Puhelun eri vaiheet
- Puhelu mielikuvan luojana
- Puhelinkommunikoijatyypit
- Vuorovaikutustaidot puhelimessa: äänen ja sanojen merkitys
- Mukautuminen, joustaminen ja johtaminen
- Haasteellisia tilanteita puhelimessa
- Oman mielen hallinta ja kehittyminen
Koulutuksen jälkeen tiedät:
- Miten puhelimeen kannattaa vastata
- Minkälainen on oma tyylisi puhelimessa
- Miten tunnistat erilaiset soittajatyypit
- Miten ohjaat tilannetta haluttuun suuntaan
- Miten toimia puheliaan henkilön kanssa
- Kuinka käsitellä tunnepurkauksia ja hankalia henkilöitä
- Miten reagoida rakentavasti valituksiin
Puhelinpalvelukoulutus on käytännönläheinen ja osallistava, osallistujat saavat koulutuksen aikana kouluttajalta konkreettisia ohjeita puhelinpalvelutyönsä kehittämiseksi.
Peruutusehdot
Ilmoittautuminen on sitova. Mikäli ilmoittautuja ei pääse kurssille, voi hänen sijastaan tulla toinen henkilö. Mikäli ilmoittautumisen peruutus tehdään vähemmän kuin 14 päivää ennen kurssin alkua, veloitamme toimisto- ja varauskuluina 50% kurssimaksusta. Mikäli ilmoittautunut jää saapumatta kurssille ilman peruutusilmoitusta, veloitamme koko osallistumismaksun. Kurssimateriaalin toimittamisesta oppilaalle peruuntumistapauksessa veloitamme lisäksi 100 EUR. Peruutusmaksut veloitetaan myös sairastapauksissa.