Innosta ja innostu

Tarjouspyyntö asiakaskohtaisesta toteutuksesta

Kuvaus

Meillä kaikilla on mahdollisuus sekä kyky innostua ja innostaa muita. Toiset innostuvat onnistumisista ja toiset kenties motivoivista työtehtävistä, eli tapoja on runsaasti. Asiakastyössä innostuminen kasvattaa luottamusta, jolloin asiakaspalvelutilanteesta asiakkaalle välittyy aito auttamisen tunne. Lisäksi innostumisen avulla saamme aikaan onnistumisia.

Valmennuksen sisältö

  • Palvelutyön kylmät tosiasiat
  • Innostujatyypit
  • Innostumisen portaat ja työhyvinvointi
  • Innostajat sekä ankeuttajat
  • Innostuksen kehä


Valmennuksen aikataulu
Kesto on 3 tuntia.

Palautetta valmennuksesta

"Kiitos erinomaisesta ja innostavasta koulutuksesta!"

"Mahtava osallistava ja mukaansatempaava aamupäivä!"

"Ehdottomasti! Tämä valmennus toi boostia tarkastella omia työtapoja ja käyttäytymistä uudella tasolla. Tämä meinaa hektisen työn lomassa unohtua." 

"Pidin siitä, että saatiin vapaasti jakaa omia kokemuksia. Aika kului nopeasti ja olisin voinut jäädä keskustelemaan ja oppimaan valmennuksessa vielä pidemmänkin ajan! Ehkä myöhemmin :)"

"Aihe oli kattava vaikka käytiinkin läpi lyhyessä ajassa. Kuitenkin aihe on niin mielenkiintoinen ja tarpeellinen nykytyöelämässä. Eli tähän voisi kyllä paneutua enemmän ja syventyä tarkemmin tulevaisuudessa!" 


Valmentaja Timo Keinänen
Kouluttajana toimii Wave asiakaspalveluverkoston liiketoimintajohtaja ja valmentaja Timo Keinänen. Timolla on pitkä kokemus asiakaspalvelun maailmasta ja hän tuntee asiakaspalvelun arjen sekä asiantuntijan että esimiehen tehtävien kautta. Hän on kouluttanut asiakaspalveluita eri teemojen osalta. Valmennusten osalta Timoa kiitellään osallistujien aktivoimisesta ja hän saa positiivista palautetta innostavasta otteestaan. Timo toiminut myös Vuoden Service Desk ja Vuoden Contact Center -kilpailun arvioijana. Positiivisen asiakaskokemuksen luomisessa ensiarvoisen tärkeää on asiakkaan yksilöllinen kohtaaminen ja huomioiminen, sillä pienillä teoilla saamme aikaan isoja asioita!

Palautetta valmentajan aiemmista tilaisuuksista

Valmennus ei ollut todellakaan mitenkään pitkästyttävä, herätti paljon ajatuksia omasta työstä

Hyvä valmennus! Ei onneksi tylsä diaesitys, vaan aktivoivia tehtäviä ja ryhmätöitä

Kouluttaja ihan mahtava; laittoi ajattelemaan 

Hyvin organisoitu valmennus ja hyvin vedetty! Kiitos! 

Asiat esitetty ymmärrettävästi, osallistujien huomioiminen ja aktivointi toteutettu hienosti

 

Haluatko asiakaskohtaisen valmennuksen? 

Ota yhteyttä Waven liiketoimintajohtaja Johanna Rakemaahan johanna.rakemaa(at)wakaru.fi.

 

Wave Akatemia

Wave Akatemia tarjoaa tasokkaita ja monipuolisia niin asiakaspalvelutoiminnan kuin asiakaskokemuksen kehittämiseen liittyviä valmennuksia. Kaikki Akatemian valmentajat ovat ansioituneita ja kokeneita toimialan ehdottomia huippuosaajia. Akatemian tarjonnasta voit valita joko yksittäisiä teemoja tai ottaa vaikka kaikki osiot oman asiakaspalvelutoiminnan kehittämisen tueksi. Katso Wave Akatemian tarjonta asiakaspalvelun kehittämiseksi tästä!

Liity mukaan Wave asiakaspalveluverkoston jäseneksi!

Wave on asiakaspalvelun ammatillinen verkosto. Waven yli 100 jäsenorganisaatiota yhdistää halu kehittää asiakaspalvelua. Wave tarjoaa asiakaspalvelun kehittämisen tueksi aktiivisen ja asiantuntevan verkoston, kilpailuja (mm. Vuoden Service Desk ja Vuoden asiakaspalvelu), koulutuksia, yritysvierailuja sekä ammattilaistapahtumia. Ota yhteyttä Waven liiketoimintajohtaja Johanna Rakemaahan johanna.rakemaa(at)wakaru.fi tai osta suoraan Oppiasta!

Peruutusehdot

Ilmoittautuminen on sitova. Mikäli ilmoittautuja ei pääse kurssille, voi hänen sijastaan tulla toinen henkilö. Mikäli ilmoittautumisen peruutus tehdään vähemmän kuin 14 päivää ennen kurssin alkua, veloitamme toimisto- ja varauskuluina 50% kurssimaksusta. Mikäli ilmoittautunut jää saapumatta kurssille ilman peruutusilmoitusta, veloitamme koko osallistumismaksun. Kurssimateriaalin toimittamisesta oppilaalle peruuntumistapauksessa veloitamme lisäksi 100 EUR. Peruutusmaksut veloitetaan myös sairastapauksissa.

Järjestäjä