Kirjallisen asiakaspalvelun kulmakivet

Kesto: 0.5 pv

Kuvaus

Kirjallisen asiakaspalvelun kulmakivet -valmennuksessa keskitytään kirjallisen asiakaspalvelun keskeisiin asioihin. Tiivis valmennus antaa sinulle hyvät valmiudet viedä opit käytäntöön. Valmennuksen jälkeen osaat viestiä selkeämmin ja ymmärrettävimmin. 

Valmennuksessa käydään läpi seuraavia asioita:

  • vuorovaikutuksen ja välittämisen osoittaminen kirjoittamalla
  • miten teen itseni ymmärrettäväksi
  • selkeät vinkit selkeyteen
  • miksi kiinnostuisin kieliopista? Tiivis ja tarpeellinen kielioppitsekkaus
  • provosoimisen ja provosoitumisen välttäminen
  • jos mokaat - anteeksi pyytäminen kirjoittamalla
  • emojien ja hymiöiden käyttö kirjallisessa asiakaspalvelussa


Valmennuksen aikataulu
Valmennus järjestetään klo 9-12. Kesto on 3 tuntia.

Palautetta valmennuksesta

Sujuvasanainen ja luonteva kouluttaja, ihanan innostunut aiheestaan :)

Kiitos innostavasta valmennuksesta. Plussaa etenkin harjoitustehtävistä, jotka oli hyvin toteutettu.

Erityisesti kiitos valmentajalle. Pirteä, naurahtavainen ja ihminen ihmiselle.

Todella hyvä koulutus. Selkeitä, konkreettisia ja hyödyllisiä asioita liittyen viestimiseen. Mukavia vaihtelevia tapoja aktivoida meitä kuulijoita koulutuksen aikana. Suosittelen lämpimästi muillekin jotka kaipaavat tällaista koulutusta.

Peruutusehdot

Ilmoittautuminen on sitova. Mikäli ilmoittautuja ei pääse kurssille, voi hänen sijastaan tulla toinen henkilö. Mikäli ilmoittautumisen peruutus tehdään vähemmän kuin 14 päivää ennen kurssin alkua, veloitamme toimisto- ja varauskuluina 50% kurssimaksusta. Mikäli ilmoittautunut jää saapumatta kurssille ilman peruutusilmoitusta, veloitamme koko osallistumismaksun. Kurssimateriaalin toimittamisesta oppilaalle peruuntumistapauksessa veloitamme lisäksi 100 EUR. Peruutusmaksut veloitetaan myös sairastapauksissa.

Järjestäjä