Tahtotilasta tavoitteiksi ja tekemiseksi

Kurssin hinnoittelu

Asiakaskohtaisen kurssin hinta muodostuu kiinteästä kouluttajan hinnasta
Kiinteä hinta
2750

Tarjouspyyntö asiakaskohtaisesta toteutuksesta

Kuvaus

Valmennus tarjoaa konkreettiset ja selkeät toimenpiteet, joiden avulla voit jalkauttaa organisaation tahtotilan työntekijöiden konkreettiseksi tekemiseksi. Valmennus auttaa esimerkiksi:

  • Asiakaspalvelun tai myynnin tavoitteiden saavuttamisessa
  • Uuden toimintamallin käyttöönotossa
  • Strategian jalkauttamisessa käytäntöön

Saat opit ja prosessin siihen, kuinka muutoksia voidaan viedä nopeasti asiakastyön arkeen. Valmennuksen aikana luodaan template-pohjat, joiden avulla voi jatkaa organisaation muutosjohtamista menestyksekkäästi.

Valmennus on jaettu kahdelle eri päivälle ja toteutus joko etä- tai lähivalmennuksena

1. päivä (kesto 1 pv): Selkeytämme tahtotilan sekä selvitämme nykytilanteen. Näiden avulla luomme selkeät askelmerkit tahtotilan saavuttamiseksi.
2. päivä (kesto 0,5 pv): Ensimmäisen päivän jälkeisen työn tulosten ja kokemuksien läpikäynti sekä prosessin hienosäätö. Toteutus n. 3-4 viikkoa ensimmäisen päivän jälkeen.

Valmennus toimii parhaiten 3-10 osallistujan ryhmissä ja se soveltuu niin johdolle, kuin myös yksikönvetäjille sekä tiimiesimiehille. Toteutus tapahtuu yrityskohtaisena.

Valmentajat
Kokonaisuuden valmentajat ovat työskennelleet contact center ympäristössä yhteensä yli 30 vuoden ajan. Molemmilla on vankka kokemus muutosjohtamisesta, johtamisen prosessien luomisesta ja käyttöönotoista sekä strategian jalkauttamisesta konkreettiseksi tekemiseksi myyjän ja asiakaspalvelijan työssä. 

Yrityskohtaisen toteutuksen tiedustelut
TImo Keinänen, timo.keinanen(at)wakaru.fi tai 040 573 7790

Katso Wave Akatemian tarjonta asiakaspalvelun kehittämiseksi tästä!

WAVE AKATEMIA tarjoaa tasokkaita ja monipuolisia niin asiakaspalvelutoiminnan kuin asiakaskokemuksen kehittämiseen liittyviä valmennuksia. Kaikki Akatemian valmentajat ovat ansioituneita ja kokeneita toimialan ehdottomia huippuosaajia. Akatemian tarjonnasta voit valita joko yksittäisiä teemoja tai ottaa vaikka kaikki osiot oman asiakaspalvelutoiminnan kehittämisen tueksi. KATSO WAVE AKATEMIAN TARJONTA ASIAKASPALVELUN KEHITTÄMISEKSI TÄSTÄ!

Liity mukaan Wave asiakaspalveluverkoston jäseneksi!

WAVE on asiakaspalvelun ammatillinen verkosto. Waven yli 100 jäsenorganisaatiota yhdistää halu kehittää asiakaspalvelua. Wave tarjoaa asiakaspalvelun kehittämisen tueksi aktiivisen ja asiantuntevan verkoston, kilpailuja (mm. Vuoden Service Desk ja Contact Center), koulutuksia, yritysvierailuja sekä ammattilaistapahtumia. Ota yhteyttä Waven liiketoimintajohtaja Timo Keinäseen puh. 040 573 7790 tai timo.keinanen(at)wakaru.fi tai osta suoraan OPPIASTA!

Järjestäjä