
Kohtaamisia22
#Kohtaamisia22 – Suomen suurin ja odotetuin asiakaskokemuksen ja asiakaspalvelun johtamisen sekä kehittämisen seminaari on taas täällä. Viimeksi tapahtuma järjestettiin 2020, jolloin tapahtuma oli loppuunmyyty. Päivä keräsi yhteen 200 alan asiantuntijaa, huippupuhujia ja case-esityksiä.
24.11.2022 teemana on CX Focus. Asiakaskokemus on noussut konkreettiseksi liiketoiminnalliseksi erottautumistekijäksi. Se on tavoitteellista, mitattavaa ja johdettua. Kuinka parantunut asiakaskokemus saadaan toteutumaan käytännössä? Mitkä toimenpiteet ja kehityskohteet ovat olleet ratkaisevassa asemassa onnistuneen asiakaskokemuksen luomisessa?
#Kohtaamisia22-tapahtuman ohjelmatietoja julkaistaan tällä sivulla lisää myöhemmin. Lippukauppa käy jo kuumana, joten kannattaa varmistaa liput ennen kuin on myöhäistä.
Tapahtumapaikkana toimii upouusi ja ainutlaatuinen Pikku-Finlandia
Pikku-Finlandia sijaitsee loistavien julkisten yhteyksien päässä aivan Helsingin keskustassa ja tilojen suurista lasiseinistä avautuu näkymä Töölönlahden puistoon. Uusi tapahtumatalo on Aalto-yliopiston arkkitehtiopiskelijoiden taidonnäyte ja se hurmaa muun muassa puisilla yksityiskohdillaan.
Seminaarin kanssa samanaikaisesti ja samoissa tiloissa järjestetään Syke 22 -tapahtuma.
Puhujat

Vesa Auvinen
Metaverse Strategist, Chief Imagination and Impact Officer
Dazzle Oy

Kiki Brandt-Tallqvist
Kulttuurihakkeri, yritysmuotoilija, muutoksen tekijä
Eezy Flow

Live Futucast
Podcast
Futucast

Miro Honkanen
Customer Experience Strategist
Zendesk

Samuli Ketola
Partneri
White Hat

Wille Komulainen
Ylilääkäri digitaaliset terveyspalvelut
Aava & Pikkujätti

Petra Mengelt
CX aktivisti, yrittäjä, toimitusjohtaja, äiti, rakastaja, nelikymppinen nainen
--

Toni Paloheimo
Konsultti, työelämän pohdiskeleva muovaaja, yhteysälyn puutarhuri, ihmiseen rakastunut
CGI Suomi Oy

Pertti Pigg
Toimitusjohtaja / Perustaja
Beely

Jyri Pouttu
Liiketoimintajohtaja
Vakka-Suomen Puhelin Oy

Pekka Rantamoijanen
Head of Customer Experience
Valio

Riitta Richard
Service Delivery Manager
Advania Finland Oy

Immo Salonen
Asiakaspalvelukokemus.fi

Irina Tavio
Palvelupäällikkö
Vakka-Suomen Puhelin Oy

Jutta Tikkanen
Hanke- ja projektijohtaja
Länsi-Uudenmaan hyvinvointialue

Matti Toivonen
Founder
Asiakaspalvelukokemus.fi
Ohjelma
24.11.2022
Osallistuminen
Tapahtuman lipunmyynti on päättynyt.
Kumppanit










